0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера 0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера (067) 209-21-12 (050) 361-91-31 Боти для запису на сервіс Telegram Bot
TshinaBotViber Bot
УКР РУС  УКР 

Eagle F1 SuperSport R - спортивна новинка літа 2019 від компанії Goodyear

07.03.2019 [HTML]

спортивная новинка лета

Цього літа 2019-го року можна придбати аж 4 нових покришки від компанії Goodyear. Перша, Eagle F1 Asymmetric 5 є логічним продовженням моделі Eagle F1 Asymmetric 3. А ось три інші є розширеними версіями, для більш спортивної їзди, лінійки Eagle F1. Про попередню спортивну версію SuperSport , як і про Asymmetric 5 ми вже писали в попередніх оглядах. Настав час розглянути другу швидкісну варіацію - SuperSport R.

Порівняння моделей

Якщо SuperSport була досить схожа з Asymmetric 5 рисами малюнка, то ось у SuperSport R протектор відрізняється вже значніше. Відразу можна помітити, як змінилася зовнішня плечова зона. Вона стала більш закритою, монолітною, зросла в розмірах. Навіть з'явилися перемички з центральним ребром жорсткості. Внутрішня плечова зона теж стала більш закритою. Поперечні канавки тепер не з'єднуються з поздовжніми центральними.

сравнение моделей

Якщо у простій SuperSport типорозмірів налічується 21, то у SuperSport R їх ще менше, всього 10 штук. Ширина шини така ж, від 205 до 305, а висота зменшилася на 5 від 25 до 40. Діаметрів так само стало менше - від 19 до 21 дюйма.

Застосовувані технології

Advanced control compound

Вся автошина покрита додатковим шаром гумової суміші. Сама технологія, а точніше складу даної суміші тримається в секреті, але спрямована вона на збільшення зчеплення покришки з дорожнім полотном. Особливо на сухій поверхні.

дополнительный слой резиносмеси

Bridge Assist

Цю технологію видно неозброєним поглядом. Це як раз ті самі перемички, які з'єднують плечову зону і центральне ребро. Їх чітко видно на малюнку протектора.

Зроблено це для підвищення стабільності шина. Хоча сам малюнок вже направлений на підвищення цих характеристик, дані конструктивні особливості будуть помітні в поворотах і при здійсненні різких маневрів.

повышение стабильности шин

Impulse Plus Construction

Дану технологію складно помітити зовні, так як вона є сукупністю безлічі елементів і спрямована на сталість плями контакту. Для цього використовую різні склади гуми, внутрішню конструкцію, і поєднання різних нашарувань матеріалів. Але саме це дозволяє мати однаково велике і оптимізоване зіткнення з дорогою при прямій їзді і при різких поворотах.

постоянство пятна контакта


Powerline cover

Сучасна покришка в цілому дуже складний «бутерброд» з різних шарів. Технологія Powerline cover, це один з шарів всередині шини, який зберігає її форму і не дає їй деформуватися на великих швидкостях. Адже на колесо діє безліч зовнішніх чинників. Тертя об асфальт, відцентрова сила, температура. Все це негативним чином впливає на покришку. Якщо вона починає деформуватися, значить зменшується пляма контакту, а це в свою чергу впливає на кермові характеристики і найголовніше безпеку.

слойность шины


РУС  УКР 
Шини Диски Запис на сервіс Шинні центри Допомога та поради
×