0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера 0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера (067) 209-21-12 (050) 361-91-31 Боти для запису на сервіс Telegram Bot
TshinaBotViber Bot
УКР РУС  УКР 

Результати Тесту літніх шин в розмірі 245/45 R18 за версією Auto Bild (2020)

25.03.2020

тест летних шин

Німецьке видання Auto Bild щорічно проводить тест літніх автошин, в якому бере участь 50 і більше моделей. Для цього організатори відбирають наявні покришки в одному типорозмірі усіх проданих в країні брендів, від першої літери алфавіту до останньої. Що свідчить про те, що не існує якогось особливого підходу до відбору, крім типорозміру. В цьому році перевіряли шини для люксових моделей автомобілів в розмірі 245/45 R18. Всі шини були абсолютно новими, а одна відновленої.

Проводиться такий тест в два етапи. На першому всі учасники піддаються двом базовим випробуванням, які свідчать про безпеку шин. Для цього вимірюється гальмівна дистанція на сухій і мокрій дорозі. Отримана дистанція в метрах підсумовується, і шини з найкращими результатами, а їх повинно бути 20, потрапляють в другій, фінальний тур. Хто не потрапив до першої двадцятки, вибувають з подальшої боротьби. Цього року показати кращу гальмівну дистанцію в сухих і вологих умовах вдалося наступним покришкам.

Учасники Фінального туру

  • Apollo Aspire XP
  • Bridgestone Potenza S001
  • Continental PremiumContact 6
  • Dunlop Sport Maxx RT 2
  • Falken Azenis FK510
  • Firestone Roadhawk
  • Fulda SportControl 2
  • Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5
  • Hankook Ventus S1 evo 3 K127
  • Kleber Dynaxer UHP
  • Kumho Ecsta PS71
  • Laufenn S Fit EQ+
  • Maxxis Victra Sport 5
  • Michelin Pilot Sport 4
  • Nexen N’Fera Sport
  • Nokian Powerproof
  • Toyo Proxes Sport
  • Uniroyal RainSport 3
  • Vredestein Ultrac Vorti
  • Zeetex HP 2000 vfm

Загальний огляд випробувань

Огляд випробувань

В рамках Фінального туру організатори провели 3 блоки тестів. Так, були перевірені експлуатаційні характеристики на вологій і сухій дорозі, а також споживчі властивості. Кожна учасниця змагань отримала по 12 відміток, в тому числі судді зарахували ті, що були отримані в відбірковому турі за гальмівну дистанцію на сухій і мокрій поверхні.

Тести на мокрій дорозі

испытания шин на мокрой поверхности

На мокрій дорозі було проведено 5 випробувань (поперечне і поздовжнє аквапланування, гальмування, керованість, бічна стійкість). За кожну дисципліну можна було отримати максимально 15 балів. Найкраще інших змогла себе проявити Bridgestone Potenza S001. Вона виграла чотири заїзди з п'яти. Така ж кількість балів (14) отримала і корейська Ecsta PS71. На один бал відстали Goodyear, Michelin і Nokian.

Тести на сухій дорозі

тест шин на сухой дороге

На сухій поверхні провели чотири тести (керованість, гальмування, комфорт, шумоутворення). Максимальні 15 балів отримати нікому не вдалося. Самий найвищий бал в рамках блоку (13) був поставлений таким автошинами: Continental, Michelin, Vredestein і Nexen. За підсумками двох тестових блоків впевнено рівно виступила тільки Pilot Sport 4, яка набрала по 13 балів. У той же час і інші учасниці випробувань змогли набрати на сухій дорозі не нижче 10 балів. Це говорить про високу безпеку всіх моделей, які змогли потрапити до першої двадцятки.

Випробування на сухій дорозі

На сухій дорозі організатори провели 4 випробування (гальмування, керованість, комфорт, шум). Найбільші 13 балів в загальній оцінці отримали всього 4 моделі - PremiumContact 6, Pilot Sport 4, Ultrac Vorti та N'Fera Sport. Як бачимо, тільки французькій Michelin вдалося в обох блоках показати однаковий результат. Разом з тим, хотілося б відзначити і високі досягнення інших учасників, які за підсумками даного блоку отримали не нижче 10 балів.

Економічність, екологічність

топливная экономичность шин                                экологичность шин

На скільки важливі для власника авто такі споживчі властивості шин, як витрата палива і термін служби шини? Як багато водіїв при виборі покришки приділяють увагу ходимості та витраті палива? Звичайно, термін служби ніколи не буде цінуватися вище безпеки. Багато автомобільних видань, які проводять шинні тести, не пропонують порівнювати учасниць змагань за вартістю проїзду за 1000 км шляху. Витратна частина може обмежуватися тільки витратою палива та тривалістю експлуатації.

Експерти Auto Bild вважають інакше, і пропонують 3 дисципліни (опір коченню, термін служби та співвідношення ціни за 1000 км). Максимальний потенційний пробіг показала PremiumContact 6, запропонувавши споживачам 44900 км. Найменша кількість кілометрів, 22450 можна проїхати на Ecsta PS71, яка виявилася в цьому випробуванні на останньому місці.

Найекономічнішою була визнана Fulda SportControl 2, у неї найменший опір коченню в порівнянні з іншими учасницями випробувань.

А ось саму меншу вартість за 1000 км шляху показала Falken Azenis FK510 - це 11,9 євро. Найдорожча дорога виявилася у Pilot Sport 4 - це 20,01 євро.

Підводимо підсумки

Система оцінок

Auto Bild використовує власне двоетапне оцінювання, що складається з балів і оцінок. Так, спочатку за кожне випробування учасники можуть отримати від 0 до 15 балів. Потім згідно кольоровий шкалою бали переводяться в оцінки, від 1 до 6. Причому 6 є найнижчою оцінкою - це 0 балів, а найвищою - 1+. Потім виставляється середня оцінка за блок, присвоюються місця, згідно заробленим оцінками. І останнє слово залишається за експертами, які роблять по кожній моделі свій висновок: Зразково, Добре, Задовільно, Рекомендується умовно, Не рекомендується.

Підсумки тесту

Перемогу в щорічному Великому тесті літніх шин розділили дві преміальні моделі PremiumContact 6 і Eagle F1 Asymmetric 5. Призове третє місце зайняла Pilot Sport 4.

Призери та ще 4 автошини отримали від експертів вердикт «Зразково». Серед них:

  • Vredestein Ultrac Vorti
  • Apollo Aspire XP
  • Nexen N’Fera Sport
  • Falken Azenis FK510

рейтинг переможців

«Добрими» були названі:

  • Nokian Powerproof
  • Firestone Roadhawk
  • Fulda SportControl 2

рейтинг участників

Вердикт «Задовільно» поставили експерти 6 автомобільним шинам, дві з яких Potenza S001 і Ventus S1 evo 3 K127 отримали не досить високі оцінки в заключному блоці випробувань. Хочеться нагадати, що Bridgestone показала найвищий рівень безпеки на мокрій дорозі.

Умовно рекомендованими виявилися покришки з невеликим терміном служби в порівнянні з основними учасницями. Так, залежить чи вартість від якості? Дивлячись на призерів гонки, можна з упевненістю казати, що так.

РУС  УКР 
Шини Диски Запис на сервіс Шинні центри Допомога та поради
×