Тест літніх шин в розмірі 245/45 R18 за версією Auto Bild (2020)
04.03.2020
Популярне німецьке видання AutoBild опублікувало результати відбіркового туру Великого літнього тесту 2020. Зараз, як і раніше, було відібрано 50 моделей, які знаходяться у вільному продажу. На цей раз були обрані шини в розмірі 245/45R18, які встановлюються на седани класу люкс.
Традиційно Великий літній тест проводиться в два етапи: Відбірковий тур і Фінал. Шанси у всіх рівні. Тут не робиться знижка на вартість або йменням торгової марки. Кожна шина повинна показати кращий результат з двох дисциплін - це гальмування на сухій і мокрій дорозі. Потім гальмівна дистанція складається, і 20 шин, у яких ця сума буде меншою, потрапляють у фінал.
Організаторами турніру було відібрано 50 моделей, не залежно від їх вартості, в тому числі була одна відновлена шина. Завдання експертів визначити, наскільки ціна впливає на безпеку шини.
Учасники шинного тесту
Всіх претендентів на перемогу в Великому літньому тесті шин можна умовно розділити на кілька груп.
Преміум сегмент
- Bridgestone
- Continental
- Goodyear
- Michelin
- Pirelli
Популярні шини
- Kumho
- Hankook
- Nokian
- Toyo
- Vredestein
- Yokohama
Другий і третій ешелон
- Dunlop
- Firestone
- Fulda
- Kleber
- Uniroyal
Бренди, що розвиваються
- Apollo
- Giti
- Falken
- Maxxis
Економ
- Marshal
- Rotalla
- Tristar
Відновлена шина
- King Meiler
Огляд Відбіркового туру
Як згадувалося раніше, в рамках відбору проводиться два випробування. Перше - це гальмування на мокрій дорозі зі швидкості 80 км/год і друге - гальмування на сухій дорозі зі швидкості 100 км/год.
У числі перших 20 автошин можна побачити не просто найвідоміші шинні тести, але і найдорожчі моделі. На думку експертів, ціна за шину - це не тільки плата за ім'я бренду, але і дійсно за безпеку, яка коштує грошей. Не випадково, дослідницькі центри працюють над створенням максимально збалансованих покришок, здатних забезпечити максимальну безпеку на сухій і мокрій дорозі.
Кращою на мокрій дорозі виявилася Bridgestone Potenza S001 (28,7 м), а на сухий - Michelin Pilot Sport 4 (32,1 м).
Підсумкова сума за два заїзди склала 61,9 м в порівнянні з останнім місцем у King Meiler Sport 3 - 84,2 м. Результат відновленої шини не викликав здивування у організаторів турніру. Вона прогнозовано виявилася гіршою з усіх учасниць, відставши від передостаннього місця на 6,3 м.
Крім іменитих брендів в першу двадцятку, а, значить, і в Фінал, вдалося пробитися шинам Laufenn (підбренд Hankook), Zeetex і Maxxis. Разом з тим, розчаруванням для організаторів заїздів стали результати Pirelli P Zero 2007, яка зайняла 25 місце. Слідом за нею фінішували не менш відомі Yokohama Advan Sport V105 (26 місце).
Серед автошин другого ешелону не зуміли пробитися до Фіналу:
- Debica Presto UHP 2 – 24 місце
- Sava Intensa UHP 2 - 27 місце
- Gislaved Ultra*Speed - 30 місце
- Viking ProTech HP - 36 місцео
- Barum Bravuris 5HM - 42 місце
Таким чином, до Основного туру змагань були допущені такі моделі
Їм належить пройти перевірку в різних дисциплінах, серед яких керованість, стійкість до аквапланінгу, шумообразование, опір коченню і інші.