0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера 0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера (067) 209-21-12 (050) 361-91-31 Боти для запису на сервіс Telegram Bot
TshinaBotViber Bot
УКР РУС  УКР 

Тест літніх спортивних покришок в типорозмірі 245/30 R20 від видавництва Sport Auto (2019)

04.04.2019 [HTML]

тест летних шин

Коли мова заходить о 20 дюймових покришках, в голові відразу спливають позашляховики. Але якщо сказати, що гума низькопрофільна, то все відразу стає на свої місця. Адже дійсно, якщо під капотом 300-400 кінських сил, які «рвуть» з місця до сотні за 5 секунд, інші покришки просто не витримають таких навантажень. Видавництво Sport Auto вирішили з'ясувати, які ж літні UHP-шини краще.

Учасники

У тестах брали участь 8 покришок в розмірі 245/30 R20:

Всі шини мають однакові індекси швидкості Y (до 300 км/ч) і навантаження 90 (до 600 кг). Безумовно, такий розмір є у багатьох виробників. Але, наприклад, автошини Pirelli P Zero в такому типоразмері створювалися спільно з Audi для моделі R8, і не підійдуть для будь-якого іншого автомобіля так само добре.

Шини ж такого розміру, крім Audi R8 підходять для таких авто, як Peugeot 308, Citroën DS5, Mercedes E-Klasse або Honda Civic Type R і подібні до них. Останній виступав в якості тестового автомобіля

підготовка до тестів

Тести

Незважаючи на те, що це не стандартні покришки, вони в першу чергу літні, а вже потім спортивні. Набір випробувань стандартний. На мокрому асфальті заміряли гальмівний шлях, керованість, бічну стійкість, поздовжнє і поперечне аквапланування. На сухому асфальті оцінювали гальмівний шлях і керованість. Економічність і шум теж можна приписати до сухих тестів, але вони все ж вважаються окремою категорією з незначною вагомістю оцінки.

тести

Мокрі випробування

Гальмівний шлях на мокрому асфальті заміряли зі швидкості в 80 км/ч. Швидше за всіх зупинилися покришки Continental - 30,4 метра. Далі всіх проїхали Bridgestone - 36,1 метрів.

Керованість найчастіше визначають часом проходження траси. Цього разу випробувачі оцінювали середню швидкість на трасі довжиною трохи більше двох кілометрів. Найвища середня швидкість на трасі опинилася у Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 - 90,9 км/год. Повільніше всіх їхали покришки Hankook Ventus S1 evo 3 .

Бічну стійкість визначали максимальним бічним прискоренням, при якому автомобіль поводиться передбачувано, не зриваючись в замети. Краще за всіх себе показали SportContact 6 - 8,10 м/с 2 . Hankook виявилася знову останньої - 7,87 м/с 2 .

гальмування                                                  керованість                                                бічна стійкість

Аквапланування перевіряли на шарі води в 7 міліметрів. Toyo Proxes Sport показала кращу швидкість втрати зчеплення при поздовжньому акваплануванні - 80,8 км/год. А ось при поперечному акваплануванні краще за всіх виступила Bridgestone Potenza S001 - 2,62 м/с 2 . Hankook в обох випадках виявилася на останньому місці.

                                                                                                                                                     

повздовжне аквапланування                                                     поперечне аквапланування

Сухі випробування

На сухому асфальті початкова швидкість гальмування зросла до 100 км/ч. Michelin Pilot Sport 4 S зупинилася швидше за всіх проїхавши 34,6 метрів. Далі на 3 метри, посівши останнє місце, зупинилася Toyo Proxes Sport. 

Керованість на сухій трасі довжиною майже 3 кілометри оцінювали за таким же принципом, як на мокрій. Найвища швидкість проходження траси виходила у SportContact 6 - 115,8 км/ч. Сама ж повільна була у Proxes Sport, але справедливості заради хочеться сказати, що різниця не така вже значна - 112,6 км/ч.                    

гальмування                                                      керованність

Економічність вимірювали, перевіряючи опір коченню. Краще за всіх чинить опір Hankook Ventus S1 evo 3 - 9,0 кг/т. Самою не економічною в цьому випробуванні виявилася Bridgestone Potenza S001 - 10,1 кг/т.

Шум вимірювали на швидкості 80 км/год, але правда тільки зовні салону авто. І хоча внутрішній комфорт все ж напевно важливіше, проте найтихіше виступила Toyo - 72,6 децибел. Голосніше за всіх їздить Bridgestone - 75,6 децибел.

економічність                                                           шум

Результати

Перше місце за підсумками випробувань, і оцінку «настійно рекомендується», зайняла Continental SportContact 6. Цікаво що саме ця модель йде в якості заводської комплектації для Honda Civic Type R. На другому місці, з оцінкою «рекомендується», виявилася Michelin Pilot Sport 4 S. У неї відзначили ефективні показники на сухій дорозі, але трохи «загальмовану» реакцію в поворотах на мокрому асфальті. Всі інші учасниці отримали оцінки «рекомендується з обмеженнями». Навіть у Toyo Proxes Sport, яка зайняла останнє місце, відзначають відмінне зчеплення на мокрій дорозі і гарний опір акваплануванню, але на сухій дорозі вона не так ефективна. Детальніше всi результати викладені в зведеній таблиці:

результати

РУС  УКР 
Шини Диски Запис на сервіс Шинні центри Допомога та поради
×