0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера 0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера (067) 209-21-12 (050) 361-91-31 Боти для запису на сервіс Telegram Bot
TshinaBotViber Bot
УКР РУС  УКР 

Тест позашляхових літніх покришок в розмірі 255/65 R17 від 4x4 Australia (2019)

21.03.2019 [HTML]

тест внедорожников

У нас в країні, як би сумно це не було, але з дорогами іноді дійсно якась біда. Асфальт тане навесні разом зі снігом і випаровується влітку після дощу. Склалося устояна думка, що простіше купити собі джип, щоб менше звертати увагу на нерівності асфальту.

Але крім доріг загального призначення, на яких який не який асфальт все ж є, існує ще й бездоріжжя. Якщо Ви власник серйозного позашляховика, і дійсно використовуєте його за призначенням, щоб їздити кудись в ліс на полювання через болота та інші природні перешкоди, то звичайні покришки Вам точно не підійдуть. Австралійське видання 4x4 Australia вирішило з'ясувати, які ж покришки для позашляховика показують себе краще.

Перелік учасниць

У тестах взяли участь 7 покришок в розмірі 255/65 R17:

Вибрали розмір в 17 дюймів, тому що це найпоширеніший розмір для автомобілів цього класу, будь це відносно невеликий джип, або 5 місцевий величезний пікап. Для прикладу, такі шини підійдуть для Ford F-150, Nissan Navara або Nissan Pathfinder. Останні два можна досить часто зустріти у нас на дорогах. А ось як тестове авто був обраний не такий популярний в нашій країні Isuzu D-Max LS-U.

Випробування

Покришки літні, а значить і тести теж літні, гальмування і керованість на сухому і мокрому асфальті, але так як це все ж позашляхові покришки, то крім стандартних випробувань було ще коло по бездоріжжю. Правда деякі звичні для багатьох тести, такі як оцінка зносостійкості, комфорт або економічність палива, не проводилися. Випробувачі ставили все ж трохи інші цілі. До того ж повнопривідні позашляховики, що їдуть по бруду в лісі, точно не будуть економічними або дуже комфортними.

испытания

Траса по бездоріжжю включає ділянки з гравієм, горбисту місцевість з різним кутом підйому і спуску, а також глибоку багнюку. Це звичайно не всі види перешкод, які можна зустріти по дорозі на природу десь в глибинці, але досить, щоб зрозуміти, як поводяться ті чи інші автошини.

испытания шин по гравию

Під час випробувань кожна покришка буде отримувати оцінку за сто бальною шкалою. Для стандартних асфальтових тестів використовується високоякісне обладнання, яке проводить заміри 10 раз в секунду, щоб отримати максимально точні дані, а ось у випадку з бездоріжжям, оцінки будуть більш суб'єктивними. В якості пілота-випробувача виступає Пол Стокел, професіонал і колишній чемпіон австралійських гонок. Такій суб'єктивній думці можна довіритися.

испытания бездорожье

Результати

На сухому асфальті гальмівний шлях заміряли зі швидкості в 100 км/г. Швидше за всіх зупинилися Dunlop (42,4 м), а найдовше гальмували Goodyear, зупинившись на п'ять метрів далі (47,5 м). На мокрому асфальті початкова швидкість була трохи менше, 70 км/год, але перші і останні місця, в порівнянні з сухим гальмуванням, ніяк не змінилися.

результаты

Керованість на сухому асфальті оцінювалася за часом проходження випробувальної слалом траси. Швидше за все з цим завданням впоралися покришки Maxxis (7,05 с), а на останньому місці опинилися Nexen (7,7 с).

На мокрому асфальті в цьому ж випробуванні Maxxis знову зайняли перше місце, а ось на останне «впали» Goodyear, які прекрасно себе показали на сухій поверхні, посівши друге місце. Зате Dunlop, яка не дуже впевнено себе вела на «суші», зайнявши 6-е місце, змогла піднятися на 2-у позицію в мокрих тестах.

испытания на мокром асфальте

На бездоріжжі, згідно суб'єктивних відчуттів пілота-випробувача, усі покришки, крім Dunlop, показали себе добре. Виходить, що позашляхова GRANDTREK AT25 на асфальті відчуває себе краще, особливо під час гальмування.

испытания покрышек по бездорожью

На перше ж місце по результат потрапили покришки Maxxis, а ось Goodyear посіли останнє місце. Результати всіх випробувань можна подивитися в зведеній таблиці:

таблиця результатів


РУС  УКР 
Шини Диски Запис на сервіс Шинні центри Допомога та поради
×