Місто
Київ
Оберіть своє місто
Вибір міста допоможе уявити актуальну інформацію про наявність товару, його ціни і способах доставки в Вашому місті
Ваше місто -
Київ
Вибір міста допоможе уявити актуальну інформацію про наявність товару, його ціни і способах доставки у Вашому місті
Безкоштовно з будь-якого номеру
*Безкоштовно з усіх мобільних та стаціонарних телефонів України
Замовити дзвінок
У кошику 0 товаров
Останні перегляди
Останні перегляди (0 шт.)
1
Ближайший сервис (сервисных центров: 5)
Працюємо с 800 до 2000 без вихідних
Місто
Київ
Оберіть своє місто
Вибір міста допоможе уявити актуальну інформацію про наявність товару, його ціни і способах доставки в Вашому місті
Ваше місто -
Київ
Вибір міста допоможе уявити актуальну інформацію про наявність товару, його ціни і способах доставки у Вашому місті
0 800 303 336
Безкоштовно з будь-якого номеру
Замовити дзвінок
*Безкоштовно з усіх мобільних та стаціонарних телефонів України
Замовити дзвінок
Останні перегляди
Останні перегляди (0 шт.)
Мій дисконт
Мій дисконт

Щоб ознайомитись зі знижкою, введіть номер телефону, на який зареєстрована дисконтна карта:

Данный номер не зарегистрирован
Мій дисконт

Пароль був відправлений Вам на телефон.

Не вірно вказаний код
Найближчий сервіс
Найближчий сервіс (сервісних центрів 5)
У кошику 0 товаров

Повернення товару при замовленні через Інтернет - магазин


Повернення товару належної якості


 

Загальні правила щодо повернення товару належної якості


Придбаний товар належної якості клієнтом може бути обміняний на аналогічний товар або повернутий протягом 14 днів від дати оформлення замовлення.


Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, то клієнт може придбати будь-який інший товар з відповідним перерахуванням вартості або оформити повернення товару з отриманням його повної вартості.


Умови і причини повернення товару належної якості:


·       Товар має ідеальний товарний вигляд, не експлуатувався і не має слідів використання


·       Придбаний товар не відповідає потребам клієнта і відрізняється:по торговій марці, назвою моделі, розміром, кольором, малюнку протектора і іншим можливим характеристикам, властивими цьому товару.


Перелік документів для повернення грошей фізичній особі:


1.    Заява на повернення грошей , в якій зазначаються:


·       паспортні дані клієнта


·       номер карти ПриватБанку, за відсутності такої номер карти і реквізити іншого банку


·       причина повернення


·       підпис


2.    Фото (скан-копія) першої та другої сторінки паспорта


3.    Фото (скан-копія) лицьового боку банківської карти для виключення помилок в номері карти


4.    Фото (скан-копія) документа, що підтверджує оплату


Перелік документів для повернення грошей юридичній особі:


1.    Заява на повернення грошей :


·       на фірмовому бланку підприємства,


·       із зазначенням банківських реквізитів,


·       підписом,


·       печаткою.


Повернення грошей здійснюється протягом 7 днів  з моменту надходження на склад компанії повернутого товару.


Повернення товару належної якості в залежності від місця придбання


1.    Власний шинний центр:


·       Звернутися в шинний центр  


·       Вказати причину звернення (обмін або повернення)


·       Оформити документи


·       повернути товар


·       Отримати товар з обміну (вибрати новий, отримати гроші)

   

 

2.    Повернути товар Новою Поштою :


·       Звернутися в інтернет-магазин


·       Вказати причину звернення (обмін або повернення)


·       Оформити документи, які направляються клієнту по електронній пошті


·       Повернути товар через дане відділення Нової Пошти у м Дніпро, відділення №15


·       Повідомити в інтернет-магазин номер декларації


·       Здійснити доплату або отримати решту суми при заміні товару на інший


·       Заплатити вартість зворотної доставки товару


·       Додатково узгодити умови доставки з інтернет-магазином при повторній відправці товару


·       При поверненні товару отримати гроші


Повернення товару неналежної якості (заводський брак)


Загальні правила щодо повернення товару неналежної якості


Придбаний товар, в процесі експлуатації якого був виявлений заводський брак, може бути обміняний на аналогічний товар належної якості або оформлений повернення товару з отриманням його повної вартості при задоволенні претензії.


Термін розгляду претензії - 14 календарних днів з моменту надходження на склад підприємства за умови правильного заповненого бланку Претензії.


При відсутності аналогічного товару в продажу на момент задоволення претензії, клієнт може придбати інший товар з відповідним перерахуванням вартості.


Хто приймає рішення по рекламації


Розгляд рекламації (претензії) на наявність заводського браку проводиться співробітниками відділу рекламації на підставі технічної експертизи:


·       При задоволенні претензії (товар визнаний бракованим) - проводиться обмін товару або повернення грошей


·       При відхиленні претензії товар за бажанням клієнта повертається йому або утилізується (вказується в заяві). Рішення про те, що пошкодження отримані внаслідок експлуатації, а не виробничого браку, приймається на підставі технічної експертизи


Оформлення рекламації


Підстава для розгляду рекламації:


·       правильно заповнений бланк Претензія


·       фізичние повернення товару на склад компанії


Перелік документів для повернення грошей при задоволенні претензії фізичній особі:


Клієнт - фізична особа:


1.   Заява на повернення грошей. У заяві обов'язково повинні бути вказані паспортні дані клієнта, номер карти ПриватБанку для повернення грошей, причина повернення і підпис. Якщо повернення грошей здійснюється на карту іншого банку, то клієнту необхідно додатково надати реквізити цього банку.


2.   Фото чи скан-копія першої та другої сторінки паспорта.


3.   Фото чи скан-копія лицьової сторони банківської карти для виключення помилок в номері карти.


4.   Фото чи скан-копія документа, що підтверджує оплату (при наявності).

   

 

Перелік документів для повернення грошей при задоволенні претензії юридичній особі:


Клієнт - юридична особа:


·         Заява на повернення грошей на фірмовому бланку підприємства з зазначенням банківських реквізитів для повернення грошей, підписом і печаткою.

 

Повернення грошей проводиться протягом 7 днів після отримання рішення про задоволення претензії.


ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБСЛУЖИВАНИЕ
Нужна помощь в выборе шин и дисков? Наша команда квалифицированных экспертов с удовольствием поможет сделать Ваш выбор приятным и оптимальным. Просто позвоните нам или отправьте e-mail. Мы работаем, чтобы Вы чувствовали себя комфортно и безопасно!
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБСЛУЖИВАНИЕ
Нужна помощь в выборе шин и дисков? Наша команда квалифицированных экспертов с удовольствием поможет сделать Ваш выбор приятным и оптимальным. Просто позвоните нам или отправьте e-mail. Мы работаем, чтобы Вы чувствовали себя комфортно и безопасно!
Понедiлок-Недiля 8 00 до 20 00 Без перерви та вихідних