0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера 0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера (067) 209-21-12 (050) 361-91-31 Боти для запису на сервіс Telegram Bot
TshinaBotViber Bot
УКР РУС  УКР 

Відбірковий етап Великого тесту зимових шин в розмірі 195/65 R15 за версією Auto Bild (2018)

13.11.2018 [HTML]

Популярне автомобільне видання Auto Bild опублікувало щорічний Великий тест зимових шин, що проходив в 2 етапи.

Щороку, досвідчені пілоти відбирають 50 і більше сезонних шин. В цьому році було вирішено протестувати зимові шини в розмірі 195/65 R15. Це один з найбільш продаваних розмірів, тому інтерес до проведених випробувань заздалегідь забезпечений.

Пропоновані автошини підійдуть для багатьох сучасних малолітражних авто. Їх купують і власники численних старих компактних моделей.

Щоб уникнути можливих маніпуляцій з гумою, переданої виробниками виключно для перемоги в тестах, всі шини купувалися анонімно в роздрібній мережі.

Як завжди, організатори відбирають учасниць в різному ціновому сегменті, щоб вкотре переконатися в тому, що дешевий продукт не здатний забезпечити виключне зчеплення, і відповідно, безпеку. Чи будуть сюрпризи на цей раз, дізнаємося з часом.

Учасниці випробувань

  • Momo W1 North Pole
  • Nankang NK Snow SV-2
  • Nexen Winguard Snow`G WH2
  • Nokian WR D4
  • Pirelli Cinturato Winter
  • Semperit Master-Grip 2
  • Star Performer SPTS Winter AS
  • Syron Everest 1 plus
  • Taurus 601 Winter
  • Tomket Snowroad 3
  • Toyo Snowprox S943
  • Tristar Snowpower HP
  • Uniroyal MS plus 77
  • Vredestein Snowtrac 5
  • Westlake Snowmaster SW608
  • Yokohama BluEarth*Winter V905
  • Z-Tyre Z8 Winter

Перший етап відбіркового туру

Великий тест зимових шин або, як називають його самі організатори, Супер тест зимових шин, має абсолютно виправдану назву. Так як помірятися силою може одночасно 51 учасниця.

Кожна з них отримує шанс бути допущеною до основної програми випробувань. Але для цього необхідно довести, що характеристики, що забезпечують безпеку при пересуванні, знаходяться на належному рівні.

Перший кваліфікаційний іспит

Сніг, лід, мокра або суха дорога - яка поверхня є обов'язковою умовою для якісної зимової шини?

Експерти вибрали місцем проведення першого кваліфікаційного іспиту мокру дорогу.

Кожній з учасниць давалася можливість почати гальмування зі швидкості 80 км/год і показати найкоротшу гальмівну дистанцію.

На жаль, переможець може бути тільки один. Їм стає Bridgestone Blizzak LM 001-Evo з результатом 34,3 м. За нею фінішувала Continental WinterContact TS 860, додавши до кращого результату ще 20 см. Третій рядок рейтингу розділили відразу 2 учасниці - Dunlop Winter Sport 5 і Fulda Kristall Control HP2.

Але радість перемоги у одних учасниць контрастував з гіркотою поразки у інших. Потрапити в друге кваліфікаційне випробування могла Imperial Snowdragon HP. Її гальмівний шлях виявився всього на 40 см довший, ніж у Maxxis Arctictrekker WP-05, яка продовжила відбірковий тур.

Решта дискваліфіковані моделі показали гальмівну дистанцію від 39,8 м до 49,8 м.

Це означає тільки виліт.

Другий кваліфікаційний іспит

На другому відбірковому етапі залишені учасниці повинні були подолати засніжену дорогу. Почати гальмування за умовами змагання вони повинні були зі швидкості 50 км/ч.

Цікаво, чи зможуть переможці попереднього заїзду утриматися на вершині рейтингу, і кому доведеться покинути випробувальний полігон, так і не дотягнувши до основної програми?

Переможниця минулого заїзду, японська Blizzak LM 001-Evo змушена була поступитися п'єдесталом, який зайняла Goodyear UltraGrip 9 з результатом в 27 метрів.

Ще 3 шини показали другий результат - 27,6 метрів. Ними виявляються не менш імениті автошини:

  • WinterContact TS 860
  • WR D4
  • Kristall Control HP2

Безумовно, такий очевидний успіх Fulda не міг не звернути увагу експертів. Цікаво, які ще сюрпризи вона зможе показати вже в рамках основної програми.

А ще 10 учасниць змушені покинути Великий тест зимових шин в розмірі 195/65 R15, так як були дискваліфіковані суддями.

Сумно було бачити знайомі моделі відомих брендів, яким водії нерідко довіряють свою безпеку. Але турнір є турнір. До того ж дана «десятка» визначалася трохи інакше, за сумарним гальмівного шляху.


Це означає, що до довжини гальмування на мокрій дорозі додавалася аналогічна величина, отримана на снігу. За підсумкової дистанції визначалися учасниці «на виліт».

Найприкріше було, мабуть, Nexen Winguard Snow`G WH2, яка по результату на снігу все-таки могла б пройти в бажану «двадцятку». Однак вона змушена була поступитися своїм місцем Yokohama BluEarth * Winter V905, сумарна дистанція якій опинилася менше на 10 см.

З тієї ж причини могла не потрапити в основну програму і японська шина, якби не її вагома перемога на мокрій дорозі.

Таким чином, мінімально не вистачило до сумарної довжини гальмівного шляху 10 см, а максимально - 3,5 м.

Хто потрапив до фіналу

Взяти участь в основній програмі Великого тесту вдалося 20 учасницям з можливих 51.

У таблиці Ви зможете ознайомитися з їх результатами в ході відбіркового етапу.

Наступного разу Ви познайомитеся з основною програмою, що включала 16 дисциплін.

Забігаючи наперед, відзначимо, що гальмування на мокрій і засніженій дорозі, які входять в кожен тест зимових шин повторно проводитися не будуть.

Отримані результати в ході відбіркового етапу будуть враховуватися при підведенні підсумків.

РУС  УКР 
Шини Диски Запис на сервіс Шинні центри Допомога та поради
×