0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера 0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера (067) 209-21-12 (050) 361-91-31 Боти для запису на сервіс Telegram Bot
TshinaBotViber Bot
УКР РУС  УКР 

Повернення товару при замовленні через Інтернет - магазин

Повернення товару належної якості

Загальні правила щодо повернення товару належної якості

Придбаний товар належної якості клієнт може обміняти на аналогічний товар або повернути протягом 14 днів від дати оформлення замовлення

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, то клієнт може придбати будь-якої інший товар з відповідним перерахуванням вартості або оформити повернення товару з отриманням його вартості відповідно до розділу 4 Договору публічної оферти про порядок оплати замовлення і повернення грошових коштів.

У разі відмови Покупцем від придбаного Товару належної якості, або у разі перерахунку вартості нового товару під час обміну, кошти повертаються/враховуються з вирахуванням вартості доставки (послуг по обробці вантажу) згідно з фактичними витратами Продавця за чинними тарифами транспортної компанії.

Умови і причини повернення товару належної якості:

Товар має ідеальний товарний вигляд, що не експлуатувався і не має слідів використання

Придбаний товар не відповідає потребам клієнта і відрізняється: по торговій марці, назвою моделі, розміром, кольором, малюнку протектора і іншим можливим характеристикам, властивим цього товару.

Перелік документів для повернення грошей:
Для повернення грошей фізичній особі:
Заява на повернення грошей, в якій зазначаються:
  • паспортні дані клієнта
  • номер карти ПриватБанку, за відсутності такої номер карти і реквізити іншого банку
  • причина повернення
  • підпис
Фото (скан-копія) першої та другої сторінки паспорта
Фото (скан-копія) лицьового боку банківської карти для виключення помилок в номері карти
Фото (скан-копія) документа, що підтверджує оплату
Для повернення грошей юридичній особі:
Заява на повернення грошей:
  • на фірмовому бланку підприємства
  • із зазначенням банківських реквізитів
  • підписом
  • печаткою
Повернення грошей здійснюється протягом 7 днів з моменту надходження на склад компанії повернутого товару.
Повернення товару належної якості в залежності від місця придбання
Власний шинний центр:
  • Звернутися в шинний центр
  • Вказати причину звернення (обмін або повернення)
  • Оформити документи
  • повернути товар
  • Отримати товар з обміну (вибрати новий, отримати гроші)
Повернути товар Новою Поштою:
  • Звернутися в інтернет-магазин
  • Вказати причину звернення (обмін або повернення)
  • Оформити документи, які направляються клієнту по електронній пошті
  • Повернути товар через дане відділення Нової Пошти у м. Дніпро, відділення №15
  • Повідомити в інтернет-магазин номер декларації
  • Здійснити доплату або отримати решту суми при заміні товару на інший
  • Заплатити вартість зворотної доставки товару
  • Додатково узгодити умови доставки з інтернет-магазином при повторній відправці товару
  • При поверненні товару отримати гроші

Повернення товару неналежної якості

Загальні правила щодо повернення товару неналежної якості

Придбаний товар, в процесі експлуатації якого був виявлений заводський брак, може бути обміняний на аналогічний товар належної якості або оформлений повернення товару з отриманням його повної вартості при задоволенні претензії.

Термін розгляду претензії - 14 календарних днів з моменту надходження на склад підприємства за умови правильного заповненого бланку Претензії.

При відсутності аналогічного товару в продаж на момент задоволення претензії, клієнт може придбати інший товар з відповідним перерахуванням вартості.

Хто приймає рішення по рекламації

Розгляд рекламації (претензії) на наявність заводського браку проводиться на підставі рішення Експертної комісії Відділу рекламації:

  • При задоволенні претензії (товар визнаний бракованим) - проводиться обмін товару або повернення грошей
  • При відхиленні претензії товар за бажанням клієнта повертається йому або утилізується (вказується в заяві). Рішення про те, що пошкодження отримані внаслідок експлуатації, а не виробничого браку, приймається на підставі технічної експертизи
У разі незгоди клієнта з рішенням Експертної комісії Відділу рекламації може бути проведена додаткова технічна експертиза спільно з покупцем (за згодою) в незалежному державному Центрі сертифікації шин і гумотехнічних виробів СЕПРОШІНА. Даний орган сертифікований в проведенні технічної експертизи шин і його висновок є офіційним документом, який має юридичну силу в разі подальшого розгляду рекламації в інших державних органах (Держспоживінспекція, суд і т.д.).
Підстава для розгляду рекламації:
  • правильно заповнений бланк Претензія
  • фізичний повернення товару на склад компанії
Перелік документів:
Для повернення грошей при задоволенні претензії фізичній особі:
Клієнт - фізична особа
Заява на повернення грошей, в якій зазначаються:
  • паспортні дані клієнта
  • номер карти ПриватБанку, за відсутності такої номер карти і реквізити іншого банку
  • причина повернення
  • підпис
Фото (скан-копія) першої та другої сторінки паспорта
Фото (скан-копія) лицьового боку банківської карти для виключення помилок в номері карти
Фото (скан-копія) документа, що підтверджує оплату
Для повернення грошей при задоволенні претензії юридичній особі:
Клієнт - юридична особа
Заява на повернення грошей:
  • на фірмовому бланку підприємства
  • із зазначенням банківських реквізитів
  • підписом
  • печаткою
Повернення грошей здійснюється протягом 7 днів з моменту надходження на склад компанії повернутого товару.
РУС  УКР 
Шини Диски Запис на сервіс Шинні центри Допомога та поради
×