Три види гарантії: переваги та особливості

ТВОЯ ШИНА. Гарантійна програма BRIDGESTONE та FIRESTONE
Умови гарантії
Гарантійне обслуговування
- Прокол протектора (бігової доріжки);
- Ненаскрізне пошкодження боковини та/або протектора (бігової доріжки), яке призвело до оголення ниток каркаса чи інших внутрішніх шарів шини;
- Наскрізне пошкодження боковини в результаті удару (розрив);
- Ненаскрізне пошкодження боковини в результаті удару (здуття);
- Руйнування шини (розриви боковини, осипання, оплавлення внутрішнього герметизуючого шару) внаслідок їзди з витіком повітря (з тиском, зниженим порівняно з нормою), в результаті експлуатаційних пошкоджень;
- Пошкодження, що становлять у діаметрі не більше 6 мм, та що можливо відремонтувати відповідно до технічних можливостей виробників ремонтних матеріалів.
- Пошкодження шин, залишкова мінімальна глибина протектора яких становить менше 4 мм на момент звернення;
- Навмисні пошкодження шин (акти вандалізму з боку покупця та/або третіх осіб);
- Пошкодження, які спричинено неправильним зберіганням шин або отримані в результаті впливу паливно-мастильних матеріалів, хімікатів, вогню;
- Пошкодження в результаті стихійного лиха (повені, землетрусу, урагану);
- Пошкодження внаслідок бойових дій;
- Скарги, пов’язані з рівнем шуму шин;
- Осьове чи радіальне биття та/або дисбаланс шин;
- Пошкодження, отримані в результаті монтажу/демонтажу шин, або ремонту шин які виконувались поза торгово-сервісною мережею «Твоя Шина»;
- Пошкодження шин, спричинені застосуванням диска невідповідного розміру або пошкодженого диска;
- Пошкодження шин, отримані в результаті дорожньо-транспортної пригоди, та пошкодження шин, завдані елементами кузова або підвіски автомобіля;
- Пошкодження шин, пов’язані з особливостями експлуатації та які не порушують їх герметичності;
- Пошкодження шин, пов’язані з недотриманням правил експлуатації шин;
- Випадання та/або пошкодження шипів;
- Пошкодження шин RFT;
- Пошкодження шин, отримані в результаті використання в екстремальних умовах (участь у змаганнях, гонках, дрифтинг тощо);
- Пошкодження шин, отримані в результаті дій представників правоохоронних органів або інших осіб, спрямованих на примусову зупинку транспортного засобу.
Дата виробництва вказується на боковині шини.

По рекламації заводського браку розглядаються технологічні дефекти, які були викликані порушенням процесу виготовлення шини або будь-якими відхиленнями в виробництві її конструктивних елементів: металлобрекера, протекторних стрічок, каркаса і ін.
Найбільш поширеними ушкодженнями шини, що потрапляють під заводську гарантію, є: розплітання ниток каркаса, розшарування протекторного шару, вихід текстильних ниток або дроту брекера.
При виявленні дефекту слід негайно звернутися за місцем придбання шини, разом зі співробітником шинного центру заповнити рекламацію і відправити шину на експертизу.
Рекламації по заводській гарантії розглядаються протягом п'яти робочих днів. На підставі рішення проводиться заміна шини, повертається сума коштів, що дорівнює сумі за чеком або надходить відмова.
- Причина дефекту - механічне пошкодження;
- Шина раніше піддавалася ремонту;
- На шині видно сліди заниженого або завищеного тиску, що призвели до нерівномірного зносу і руйнування деталей;
- Пошкодження покришки є результатом ДТП;
- Рівень висоти протектора нижче індикатора зносу;
- Типорозмір шин не відповідає автомобілю.
- Прокол;
- Поріз протектору/боковини;
- Здуття боковини внаслідок наїзду на перешкоду чи попадання шини у вибоїну;
- Розрив шини внаслідок удару;
- Розруб боковини;
- Виробничий брак, за наявності підтвердження факту рекламаційним відділом.
автошину слід зняти та привезти в один з наших шинних центрів, де співробітники шиномонтажу проведуть огляд і виконають всі необхідні роботи.
Обмін на нові шини або повернення грошових коштів відбувається лише в тому випадку, якщо пошкодження визнано не ремонтопридатним.
Гарантійне обслуговування надається в будь-якому з шинних центрів «Твоя Шина » в містах Дніпро, Київ, Львів, Черкаси, Запоріжжя, Харків.
- Документ що засвідчує особу (права або паспорт);
- Технічний паспорт на автомобіль на який встановлені гарантійні шини;
- "Паспорт перевірки шин" з відмітками про встановлення, та щомісячними перевірками;
- Чеки про придбання шин, гарантії (якщо вона платна), встановлення шин;
- Гарантійний талон з печаткою та підписами фахівця та клієнта.
- Придбати шини в торгівельній мережі «Твоя шина» або на сайті «Tshina.ua» з відвантаженням та встановленням в «Твоя шина»;
- Щомісяця відвідувати торгово-сервісну мережу «Твоя шина» для безкоштовної перевірки стану гарантійних шин з обов’язковим внесенням відмітки у "Паспорт перевірки шин";
- Обов’язкове проведення послуги «Повний огляд коліс» з безкоштовною перевіркою балансування коліс, через 2000 км пробігу після встановлення, а далі: літні шини-через кожні 10000 км пробігу; зимові шини-через кожні 5000 км;
- Більш детальніше з умовами по Розширеній гарантії можливо ознайомитись в Гарантійному талоні, або у співробітників шинного центру «Твоя Шина».
Це щомісячний безкоштовний сервіс, що дозволяє кожному клієнту слідкувати за станом шин, бути своєчасно проінформованим відносно виявлених дефектів та можливості їх усунення, що насамперед дозволить максимально збільшити термін служби шин, та підвищить безпеку водіння. Результати наданих послуг фіксуються у "Паспорті перевірки шин".
- Вимір глибини протектора;
- Огляд шин на предмет нерівномірного зносу;
- Підтяжка колісного кріплення динамометричним ключем;
- Підкачка шин повітрям/азотом;
- Підкачка запасного колеса;
Для клієнтів, маючих розширену гарантію участь у Програмі перевірки шин являється обов’язковою. Один раз на місяць протягом гарантійного терміну авто з встановленими гарантійними шинами повинно відвідувати Твоя Шина з метою безкоштовної перевірки стану шин і послідуючою відміткою у "Паспорті перевірки шин". Процедура займає всього декілька хвилин.
Окрім того, клієнти, котрі отримали розширену гарантію повинні пройти «Повний огляд коліс» 2000 км пробігу після встановлення. Саме для цього і необхідно скористатися послугою повного огляду.
Це безкоштовний сервіс повної комплексної діагностики шин та дисків, але на відміну від "Програми перевірки шин" включає більш широкий спектр послуг, та дозволяє дізнатись не тільки про стан шин, але й дисків.
- Перевірка коліс на дисбаланс;
- Перевірка дисків на порушення геометрії (осьове/радіальне биття);
- Перевірка шин на пошкодження зовнішньої/внутрішньої сторони;
- Перевірка протектору на нерівномірність зносу;
- Вимір глибини протектору;
- Перевірка вентилю на пошкодження;
- Повне перекачування коліс повітрям/азотом;
- Змащування маточини (ступиці) спеціальним мастилом для спрощування наступного демонтажу коліс;
- Перестановка коліс між осями – для врівноваження зносу протекторів;
- Затяжка колісного кріплення динамометричним ключем;
Результати проходження повного огляду фіксуються у "Паспорті перевірки шин". При виявленні пошкоджень, за бажанням клієнта їх можливо усунути. Роботи по усуненню виявлених пошкоджень платні, згідно діючого прайс-листа, але без оплати зняття-встановлення колеса.
В процесі бортування шини на диск виникає величезна сила тертя. Для запобігання пошкоджень шини, на закраїни диска наноситься спеціальна монтажна паста. Вона забезпечує ковзання гуми по металу і сприяє швидкому і легкому монтажу. І також підвищує ймовірність провертання/прослизання шини на диску в процесі їзди. Особливо на перших кілометрах пробігу, якщо допускати швидкий розгін, гальмування або здійснення інтенсивного маневру, це може призвести до порушення балансування.
Тільки після природного видалення монтажної пасти між гумою і диском утворюється щільний контакт, і ймовірність провертання покришки буде виключена, але на це потрібен деякий час. Тому, після обкатки нових шин і притирання їх до диска, рекомендується перевіряти балансування. Послуга безкоштовна й займає зовсім небагато часу.
Подальше балансування слід проводити через кожні 10 тисяч км для літньої гуми і через кожні 5 тисяч км для зимових шин. При виявленні дисбалансу його рекомендовано усунути.
Також, "Повний огляд" дозволяє виявити скриті дефекти шин чи дисків, особливо якщо дефект утворений на внутрішній стороні колеса.
Розширена гарантія поширюється на ремонт шин, а не на балансування. Необхідність проведення балансування пов'язана, перш за все, з Вашою безпекою. Неправильно відбалансовані шини спричиняють ряд наслідків. Це не тільки експлуатаційний, вібраційний дискомфорт і биття в кермо, які відчувають водії, але й висока ймовірність появи нерівномірного зносу.
Перевірка балансування є безкоштовною послугою, усунення дисбалансу, в разі його виявлення, є платним. В такому разі сплачується тільки послуга балансування, монтаж/демонтаж – не враховується і не оплачується. Рішення, що до усунення дисбалансу приймає клієнт особисто.
Зверніть увагу, що в разі настання гарантійного випадку, якщо пошкодження шини спричинене порушенням балансування, яке раніше було виявлене, але не усунене, чи протектор має нерівномірний знос - клієнту може бути відмовлено в проведенні безкоштовного гарантійного ремонту, що зазначено в умовах розширеної гарантії.
- Для щомісячної перевірки гарантійних шин запис на сервіс не потрібен, його проведуть в будь який зручний для Вас час, потрібно тільки під’їхати до сервісу.
- Якщо потрібно проводити «Повний огляд», в який входить перевірка балансування та більш глибша перевірка шин, потрібно записатися на сервіс у зручний для Вас день і час.
Згідно умов розширеної гарантії, перевірка стану шин повинна здійснюватися кожного місяця, без прив’язки до дати, чи часу, протягом гарантійного терміну.
Зробити перевірку стану гарантійних шин, та поставити відмітку про перевірку, можливо в будь якому сервісі «Твоя шина», зручному для Вашого відвідування.
- Документ з сервісної станції в разі ремонту транспортного засобу і т.д.;
- Зафіксована висота протектору буде близька до значенню під час останньої перевірки шин у "Паспорті перевірки шин";
- Показники одометру будуть близькі до значенню під час останньої перевірки шин у "Паспорті перевірки шин".
Всі відмітки про проходження перевірок заносяться в електронну базу, їх можливо відновити за бажанням клієнта в будь якому торгівельна-сервісному центрі «Твоя шина».
Одне з обов'язкових умов "Розширеної гарантії" - це придбання та установка шин в мережі шинних центрів «Твоя шина».
Замовлення на шини та розширену гарантію можливо оформити в нашому інтернет-магазині, при відвантаження замовлення з шинного центра «Твоя Шина», та встановленні шин відповідно.
Відповідно до умов, на автомобіль можуть бути встановлені шини, тільки в рекомендованому виробником автомо розмірі. За умови встановлення не заводського розміру - розширена гарантія не діє.
- Зі зруйнованим внутрішнім герметичним шаром;
- З ознаками їзди на зниженому тиску;
- З нерівномірним зносом протектора;
- Із залишковою глибиною протектора менше ніж 4 мм;
- На замінені шини;
- Отримані в подарунок;
- "Безпрокольні" шини RunFlat (RF);
- У разі якщо монтаж шини проводився на диску з невідповідною шириною полки, що призвело до порушення експлуатаційних характеристик;
- У разі якщо індекс навантаження шини не відповідає повній масі автомобіля;
- У разі невідповідності розміру шин (установка нестандартного розміру) і/або індексу швидкості рекомендованого для даного автомобіля та ін.
- Навмисного характеру, які є результатом вандалізму самого автовласника або третіх осіб;
- Помилок допущених водієм при експлуатації шин або виникли з причини дорожньо-транспортної пригоди;
- Відбулися в результаті стихійних лих;
- Пошкодження, спричинені неправильним зберіганням;
- Пошкодження шин, отримані внаслідок монтажу/демонтажу;
- Осьове та радіальне биття та/або дисбаланс шини;
- Пошкодження шин, пов'язані з недотриманням правил експлуатації шин: використання не відповідних сезону шин (при температурі повітря нижче +7°С повинні використовуватися зимові шини, при температурі повітря вище +7°С.
Розширену гарантію можливо придбати при купівлі від 2х шин з послідуючим встановленням на одну вісь.
На шини Bridgestone, гарантія безкоштовна при купівлі від 4х шин. На 2 шини Bridgestone гарантію можливо придбати.
Особливість конструкції шин Run Flat не дозволяє визначити візуально достатній тиск у шині. У зв'язку з чим, можлива їзда на шинах Run Flat з низьким, або повністю відсутнім тиском. З цих причин відбувається руйнування внутрішнього шару, що не дозволяє визначити характер та причину пошкодження.