0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера 0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера (067) 209-21-12 (050) 361-91-31 @botservice Бот для запису на сервіс viber bot Бот для запису на сервіс
УКР РУС  УКР 
...

Два види гарантії: переваги та особливості

На шини, представлені в нашому інтернет-магазині, поширюються 2 види гарантії:

РОЗШИРЕНА ГАРАНТІЯ

шиномонтаж


Розширена гарантія є платною і купується за бажанням. Перевага даного виду гарантії дозволяє автомобілістам отримати додатковий сервіс з обслуговування гуми і дозволить заощадити гроші.

На відміну від заводської, Розширена гарантія, дозволяє водієві безкоштовно відремонтувати шину, що має механічні пошкодження.

Дія гарантії - 1 рік, який відраховується від дати покупки і установки шини, про що ставиться відмітка в «Паспорті перевірки шин».

У разі якщо пошкодження буде визнано неремонтоздатність (таким, що ремонту не піддається), водій зможе отримати таку ж або рівноцінну шину. При відсутності відповідної моделі - гроші, згідно чеку.

Питання: За яких пошкодженнях шина буде відремонтована безкоштовно?

ремонт шин


Відповідь: Безкоштовний ремонт поширюється на пошкодження:
У тому числі ремонту підлягає:
Питання: Що слід зробити водієві, якщо пошкодження сталося в процесі руху?

прокол шині при русі


Відповідь: автошину слід зняти і привезти в один з наших шинних центрів, де співробітники шиномонтажу проведуть огляд і виконають всі необхідні роботи.

Примітка: Їзда на спущеною шині не допускається.

Питання: Чи можна придбати шини в одному магазині, а оформити гарантію у Вас?
Відповідь: Одне з обов'язкових умов Розширеної гарантії - це придбання і установка шин в мережі шинних центрів «Твоя шина».

Питання: Я придбав шини через Ваш інтернет-магазин. Чи можу я придбати в інтернет-магазині розширену гарантію.
Відповідь: Розширену гарантію можна купити в шинному центрі, де будуть встановлені шини. У разі якщо у Вашому місті нашого шинного центру немає, установка шин проводилася на сторонньому шиномонтажі, то скористатися розширеною гарантією Ви не зможете.

Питання: Чи впливають на гарантійні зобов'язання компанії на розмір шин, який я встановлюю на автомобіль?
Відповідь: Згідно з умовами, на автомобіль можуть бути встановлені шини в рекомендованому виробником розмірі. За умови встановлення не заводського розміру розширена гарантія не діє.

Питання: Чи можу я придбати розширену гарантію тільки на 1 шину?

1 шина


Відповідь: Розширену гарантію можна придбати на 2 або 4 шини. Причому, їх установка повинна здійснюватися на одній осі.

Питання: Я купив і встановив шини в Вашому шинному сервісі, придбав гарантію, навіщо мені потрібно приїжджати через 2000 км пробігу?
Відповідь: В процесі бортування виникає величезна сила тертя між шиною і диском. Для запобігання пошкоджень шини, закраїни диска застосовується спеціальна монтажна паста. Вона забезпечує ковзання гуми по металу і сприяє швидкому і легкому монтажу, але також підвищує ймовірність провертання / прослизання шини на диску в процесі їзди, не вельми перших кілометрах пробігу, що може привести до порушення балансування.

Тільки після природного видалення монтажної пасти між гумою і диском утворюється щільний контакт, і ймовірність провертання покришки буде виключена.

Тому після обкатки нових шин і притирання їх до диска рекомендується перевіряти балансування. Послуга безкоштовна і займає зовсім небагато часу.

Подальше балансування слід проводити через кожні 10 тисяч км для літньої гуми і через кожні 5 тисяч км для зимових шин. При виявленні дисбалансу його потрібно усунути.

Питання: Скільки коштує послуга «Перевірка балансування»?
Відповідь: Дана послуга є безкоштовною. У разі якщо дисбаланс що невиявлений, Ви ні за що не платите. У разі виявлення дисбалансу Вам повідомляти про необхідність отбалансировать шини.

Послуга балансування є платною, проводиться за бажанням клієнта і оплачується з урахуванням діючої знижки за дисконтною карткою.

Питання: При проведенні Перевірки балансування, мені повідомили про дисбаланс і необхідність балансувати колеса. Я не хочу платити за цю послугу, так як у мене є розширена гарантія.
Відповідь: Розширена гарантія поширюється на ремонт шин, а не балансування. Необхідність проведення балансування пов'язана, перш за все, з Вашою безпекою. Серед наслідків не тільки експлуатаційний, вібраційний дискомфорт, биття в кермо, які відчувають водії, але в тому числі і висока ймовірність появи нерівномірного зносу.

Зверніть увагу, що в разі настання гарантійного випадку, Вам може бути відмовлено через нерівномірного зносу, що зазначено в Гарантійному талоні.

Питання: Я купив Розширену гарантію, навіщо мені потрібно брати участь в «Програмі перевірки шин для безпечного водіння»?

перевірка шин


Відповідь: Участь у цій програмі є обов'язковим і абсолютно безкоштовним. При щомісячному відвідуванні шинного центру Вам перевірять встановлені покришки. Перевірка включає ряд безкоштовних послуг:
Усі дані заносяться в Паспорт перевірки шин, який в разі настання гарантійного випадку пред'являється при зверненні в шинний центр.

Питання: Які дані заносять в Паспорт перевірки шин?
Відповідь: При щомісячному відвідуванні шинного центру в Паспорт перевірки шин заносять:
Обов'язково зберігається разом з чеком і гарантійним талоном на всьому протязі гарантійного терміну.

Питання: За яких пошкодженнях безкоштовний ремонт не проводиться?

не ремонтуеться


Відповідь: Проведення безкоштовних ремонтних робіт не поширюється на шини:
Питання: На які види пошкоджень не поширюється розширена гарантія?
Відповідь: Розширена гарантія, і, як наслідок, безкоштовний ремонт не поширюються на пошкодження:
Питання: При настанні гарантійного випадку мої шини можуть обміняти на нові?
Відповідь: Обмін на нові шини або повернення грошових коштів відбувається лише в тому випадку, якщо пошкодження визнано ремонтопрігодним.

Питання: В якому документі можна докладно ознайомитися з умовами розширеної гарантії?
Відповідь: Всі умови по Розширеної гарантії вказуються в Гарантійному талоні. Ознайомитися з його змістом можна тут. За більш детальною інформацією звертайтеся до співробітників шинного центру «Твоя Шина».

Питання: Скільки коштує Розширена гарантія?
Відповідь: Вартість Розширеної гарантії залежить від розміру шин. Учасники Програми лояльності Fishka отримають отримають балами 10% від вартості Розширеної гарантії на свою карту.

На ТМ Bridgestone розширена гарантія застосовуватися безкоштовно

гарантия bridgestone

Питання: Я хочу придбати тільки 2 шини Bridgestone. Мені сказали, що безкоштовна гарантія на них не поширюватиметься, чи так це?
Відповідь: Єдиною відмінністю умов розширеної гарантії від безкоштовної є те, що для TM Bridgestone сервіс розширеної гарантії безкоштовний за умови покупки легкових шин або шин SUV в кількості від 4-х штук.

Безкоштовна гарантія на шини Bridgestone підтримується безпосередньо самим шиновиробник, але за умови покупки і установки повного комплекту покришок, тобто в кількості 4 шт, в нашому шинному центрі. На 2 шини Bridgestone гарантію можна придбати.

Питання: Чому не поширюється гарантія на легковантажні шини і шини Runflat?
Відповідь: На легковантажні шини розширена гарантія не поширюється через навмисні перевантаження даних транспортних засобів, що тягне за собою передчасне руйнування шин.

Особливість конструкції шин Run Flat не дозволяє визначити візуально достатній тиск в шині. У зв'язку з цим часті випадки їзди на шинах Run Flat з істотно заниженими або повністю відсутністю тиску. З цих причин відбувається руйнування внутрішнього шару шин не дозволяє визначити характер і причину пошкодження.

Питання: В яких містах я можу скористатися гарантійним обслуговуванням?

міста


Відповідь: Гарантійне обслуговування надається в будь-якому з шинних центрів «Твоя Шина - Pole Position» в містах Дніпро, Київ, Львів, Черкаси, Херсон, Запоріжжя, Харків.

Питання: Чому я не можу продовжити або припинити термін дії гарантії?
Відповідь: Призупинення гарантії відбувається на період невідповідності сезонності шин і діє один календарний рік з моменту покупки. Продовження терміну дії гарантії не передбачено.

Питання: Чому термін дії гарантії - календарний рік, а не рік, протягом якого експлуатувалася шина?
Відповідь: Відстежити точний індивідуальний період експлуатації шини неможливо, тому є календарне визначення терміну дії гарантії.

Питання: Я 3 місяці не їздив на авто, в зв'язку з чим не виробляв перевірку шин. Чому шини зняли з гарантійного обслуговування?
Відповідь: Якщо клієнт не експлуатував автомобіль протягом декількох місяців, і надає підтверджують факти:
Питання: За яких пошкодженнях безкоштовний ремонт не проводиться?

не ремонтуеться


Відповідь: Проведення безкоштовних ремонтних робіт не поширюється на шини:
Питання: На які види пошкоджень не поширюється безкоштовна гарантія?
Відповідь: Безкоштовна гарантія, і, як наслідок, безкоштовний ремонт не поширюються на пошкодження:

ЗАВОДСЬКА ГАРАНТІЯ

гарантия


Заводська гарантія поширюється на всі без винятку шини згідно з пунктом 10.1 ДСТУ 8816:2018 та ДСТУ 8815:2018.

Згідно з цим документом, гарантійний термін служби шини визначається протягом 3 років з дати виготовлення за умови дотримання правил транспортування, зберігання і експлуатації.

При наявності виробничих дефектів в межах зазначеного терміну служби або до стирання протекторних блоків не нижче індикатора первинного зносу за умови рівномірності зносу виробник здійснює обмін згідно з нормативною документацією.

Питання: Як дізнатися дату виробництва?

дата виробництва


Відповідь: Дата виробництва вказується на боковині шини. Детальніше про DOT-коді читайте тут.

Питання: Які види пошкоджень відносяться до виробничого браку?
Відповідь: По рекламації заводського браку розглядаються технологічні дефекти, які були викликані порушенням процесу виготовлення шини або будь-якими відхиленнями в виробництва її конструктивних елементів: металлобрекера, протекторних стрічок, каркаса і ін.

Найбільш поширеними ушкодженнями шини, що потрапляють під заводську гарантію, є: розплітання ниток каркаса, розшарування протекторного шару, вихід текстильних ниток або дроту брекера.

Питання: Куди звертатися в разі виявлення виробничого дефекту?
Відповідь: При виявленні дефекту слід негайно звернутися за місцем придбання шини, разом зі співробітником шинного центру заповнити рекламацію і відправити шину на експертизу.

Питання: Скільки часу проводиться експертиза?
Відповідь: Рекламації по заводській гарантії розглядаються протягом 5-ти робочих днів. На підставі рішення проводиться заміна шини, повертається сума коштів, що дорівнює сумі по чеку або надходить відмову.

Питання: З яких причин може бути відмовлено в рекламації?

Причини, за якими може бути відмовлено:

РУС  УКР 
Шини Диски Запис на сервіс Шинні центри