Місто
Київ
Оберіть своє місто
Вибір міста допоможе уявити актуальну інформацію про наявність товару, його ціни і способах доставки в Вашому місті
Ваше місто -
Київ
Вибір міста допоможе уявити актуальну інформацію про наявність товару, його ціни і способах доставки у Вашому місті
Безкоштовно з будь-якого номеру
*Безкоштовно з усіх мобільних та стаціонарних телефонів України
Замовити дзвінок
У кошику 0 товаров
Останні перегляди
Останні перегляди (0 шт.)
1
Ближайший сервис (сервисных центров: 5)
Працюємо с 800 до 2000 без вихідних
Місто
Київ
Оберіть своє місто
Вибір міста допоможе уявити актуальну інформацію про наявність товару, його ціни і способах доставки в Вашому місті
Ваше місто -
Київ
Вибір міста допоможе уявити актуальну інформацію про наявність товару, його ціни і способах доставки у Вашому місті
0 800 303 336
Безкоштовно з будь-якого номеру
Замовити дзвінок
*Безкоштовно з усіх мобільних та стаціонарних телефонів України
Замовити дзвінок
Останні перегляди
Останні перегляди (0 шт.)
Мій дисконт
Мій дисконт

Щоб ознайомитись зі знижкою, введіть номер телефону, на який зареєстрована дисконтна карта:

Данный номер не зарегистрирован
Мій дисконт

Пароль був відправлений Вам на телефон.

Не вірно вказаний код
Найближчий сервіс
Найближчий сервіс (сервісних центрів 5)
У кошику 0 товаров

Три види гарантії: переваги та особливості

На шини, представлені в нашому інтернет-магазині, поширюються 3 види гарантії:


  • Заводська
  • Расширена
  • Безкоштовна (TM Bridgestone)


ЗАВОДСЬКА ГАРАНТІЯ



Заводська гарантія поширюється на всі без винятку шини згідно з пунктом №10 ГОСТ 4754-97.

Згідно з цим документом, гарантійний термін служби шини визначається протягом 5 років з дати виготовлення за умови дотримання правил транспортування, зберігання і експлуатації.


При наявності виробничих дефектів в межах зазначеного терміну служби або до стирання протекторних блоків не нижче індикатора первинного зносу за умови рівномірності зносу виробник здійснює обмін згідно з нормативною документацією.


Питання: Як дізнатися дату виробництва?


Відповідь: Дата виробництва вказується на боковині шини. Детальніше про DOT-коді читайте тут.


Питання: Які види пошкоджень відносяться до виробничого браку?


Відповідь: По рекламації заводського браку розглядаються технологічні дефекти, які були викликані порушенням процесу виготовлення шини або будь-якими відхиленнями в виробництва її конструктивних елементів: металлобрекера, протекторних стрічок, каркаса і ін.

Найбільш поширеними ушкодженнями шини, що потрапляють під заводську гарантію, є: розплітання ниток каркаса, розшарування протекторного шару, вихід текстильних ниток або дроту брекера.


Питання: Куди звертатися в разі виявлення виробничого дефекту?


Відповідь: При виявленні дефекту слід негайно звернутися за місцем придбання шини, разом зі співробітником шинного центру заповнити рекламацію і відправити шину на експертизу.


Питання: Скільки часу проводиться експертиза?


Відповідь: Рекламації по заводській гарантії розглядаються протягом 5-ти робочих днів. На підставі рішення проводиться заміна шини, повертається сума коштів, що дорівнює сумі по чеку або надходить відмову.


Питання: З яких причин може бути відмовлено в рекламації?


Причини, за якими може бути відмовлено:


·       причина дефекту - механічне пошкодження,

·       шина раніше піддавалася ремонту,

·       на шині видно сліди заниженого або завищеного тиску, що призвели до нерівномірного зносу і руйнування деталей,

·       пошкодження покришки є результатом ДТП,

·       рівень висоти протектора нижче індикатора зносу,

·       типорозмір шин не відповідає автомобілю.



Розширена ГАРАНТІЯ



Розширена гарантія є платною і купується за бажанням. Перевага даного виду гарантії дозволяє автомобілістам отримати додатковий сервіс з обслуговування гуми і дозволить заощадити гроші.

На відміну від заводської, Розширена гарантія, дозволяє водієві безкоштовно відремонтувати шину, що має механічні пошкодження.


Дія гарантії - 1 рік, який відраховується від дати покупки і установки шини, про що ставиться відмітка в «Паспорті перевірки шин».


У разі якщо пошкодження буде визнано неремонтоздатність (таким, що ремонту не піддається), водій зможе отримати таку ж або рівноцінну шину. При відсутності відповідної моделі - гроші, згідно чеку.


Питання: За яких пошкодженнях шина буде відремонтована безкоштовно?


Відповідь: Безкоштовний ремонт поширюється на пошкодження:


·       відбулися за допомогою удару, проколу,

·       під впливом чинників, що викликали розшарування, здуття і призводять до порушення цілісності конструкції покришки і її разгермітізаціі


У тому числі ремонту підлягає:


·       деформація боковини,

·       розрубування боковини,

·       поріз протекторної зони.


Питання: Що слід зробити водієві, якщо пошкодження сталося в процесі руху?


Відповідь: автошину слід зняти і привезти в один з наших шинних центрів, де співробітники шиномонтажу проведуть огляд і виконають всі необхідні роботи.


Примітка: Їзда на спущеною шині не допускається.


Питання:Чи можна придбати шини в одному магазині, а оформити гарантію у Вас?


Відповідь: Одне з обов'язкових умов Розширеної гарантії - це придбання і установка шин в мережі шинних центрів «Твоя шина».


Питання:Я придбав шини через Ваш інтернет-магазин. Чи можу я придбати в інтернет-магазині розширену гарантію.


Відповідь: Розширену гарантію можна купити в шинному центрі, де будуть встановлені шини. У разі якщо у Вашому місті нашого шинного центру немає, установка шин проводилася на сторонньому шиномонтажі, то скористатися розширеною гарантією Ви не зможете.


Питання:Чи впливають на гарантійні зобов'язання компанії на розмір шин, який я встановлюю на автомобіль?


Відповідь: Згідно з умовами, на автомобіль можуть бути встановлені шини в рекомендованому виробником розмірі. За умови встановлення не заводського розміру розширена гарантія не діє.


Питання: Чи можу я придбати розширену гарантію тільки на 1 шину?


Відповідь: Розширену гарантію можна придбати на 2 або 4 шини. Причому, їх установка повинна здійснюватися на одній осі.

Питання: Я купив і встановив шини в Вашому шинному сервісі, придбав гарантію, навіщо мені потрібно приїжджати через 2000 км пробігу?


Відповідь: В процесі бортування виникає величезна сила тертя між шиною і диском. Для запобігання пошкоджень шини, закраїни диска застосовується спеціальна монтажна паста. Вона забезпечує ковзання гуми по металу і сприяє швидкому і легкому монтажу, але також підвищує ймовірність провертання / прослизання шини на диску в процесі їзди, не вельми перших кілометрах пробігу, що може привести до порушення балансування.


Тільки після природного видалення монтажної пасти між гумою і диском утворюється щільний контакт, і ймовірність провертання покришки буде виключена.


Тому після обкатки нових шин і притирання їх до диска рекомендується перевіряти балансування. Послуга безкоштовна і займає зовсім небагато часу.


Подальше балансування слід проводити через кожні 10 тисяч км для літньої гуми і через кожні 5 тисяч км для зимових шин. При виявленні дисбалансу його потрібно усунути.


Питання: Скільки коштує послуга «Перевірка балансування»?


Відповідь: Дана послуга є безкоштовною. У разі якщо дисбаланс що невиявлений, Ви ні за що не платите. У разі виявлення дисбалансу Вам повідомляти про необхідність отбалансировать шини.


Послуга балансування є платною, проводиться за бажанням клієнта і оплачується з урахуванням діючої знижки за дисконтною карткою.


Питання: При проведенні Перевірки балансування, мені повідомили про дисбаланс і необхідність балансувати колеса. Я не хочу платити за цю послугу, так як у мене є розширена гарантія.


Відповідь: Розширена гарантія поширюється на ремонт шин, а не балансування. Необхідність проведення балансування пов'язана, перш за все, з Вашою безпекою. Серед наслідків не тільки експлуатаційний, вібраційний дискомфорт, биття в кермо, які відчувають водії, але в тому числі і висока ймовірність появи нерівномірного зносу.


Зверніть увагу, що в разі настання гарантійного випадку, Вам може бути відмовлено через нерівномірного зносу, що зазначено в Гарантійному талоні.


Питання: Я купив Розширену гарантію, навіщо мені потрібно брати участь в «Програмі перевірки шин для безпечного водіння»?


Відповідь: Участь у цій програмі є обов'язковим і абсолютно безкоштовним. При щомісячному відвідуванні шинного центру Вам перевірять встановлені покришки. Перевірка включає ряд безкоштовних послуг:


·         вимір глибини протектора,

·         огляд шин на предмет нерівномірного зносу,

·       підтяжка колісного кріплення,

·       підкачка шин повітрям/азотом,

·       огляд запасного колеса.

Усі дані заносяться в Паспорт перевірки шин, який в разі настання гарантійного випадку пред'являється при зверненні в шинний центр.


Питання: Які дані заносять в Паспорт перевірки шин?


Відповідь: При щомісячному відвідуванні шинного центру в Паспорт перевірки шин заносять:


·       дату установки шин,

·       глибину протектора,

·       дату зміни автогуми на стику сезонів,

·       затяжку колісного кріплення,

·       стан запасного колеса

·       ставлять позначки про проведені ремонтних робіт, якщо такі будуть.


Обов'язково зберігається разом з чеком і гарантійним талоном на всьому протязі гарантійного терміну.


Питання: За яких пошкодженнях безкоштовний ремонт не проводиться?


Відповідь: Проведення безкоштовних ремонтних робіт не поширюється на шини:


·       зі зруйнованим внутрішнім гермослоя,

·       з ознаками їзди на заниженому тиску,

·       з нерівномірним зносом протектора,

·       із залишковою глибиною протектора менше 4 мм,

·       у разі якщо монтаж шини проводився на диск з невідповідною шириною полки, що призвело до порушення експлуатаційних характеристик,

·       у разі якщо індекс несучої здатності шини не відповідає повній масі автомобіля і ін.


Питання: На які види пошкоджень не поширюється розширена гарантія?


Відповідь: Розширена гарантія, і, як наслідок, безкоштовний ремонт не поширюються на пошкодження:


·       навмисного характеру, які є результатом вандалізму самого автовласника або третіх осіб,

·       помилок допущених водієм при експлуатації шин або виникли з причини дорожньо-транспортної пригоди

·       відбулися в результаті стихійних лих.


Питання: При настанні гарантійного випадку мої шини можуть обміняти на нові?


Відповідь: Обмін на нові шини або повернення грошових коштів відбувається лише в тому випадку, якщо пошкодження визнано ремонтопрігодним.


Питання: В якому документі можна докладно ознайомитися з умовами розширеної гарантії?


Відповідь: Всі умови по Розширеної гарантії вказуються в Гарантійному талоні. Ознайомитися з його змістом можна тут. За більш детальною інформацією звертайтеся до співробітників шинного центру «Твоя Шина».


Питання: Скільки коштує Розширена гарантія?


Питання: Вартість Розширеної гарантії залежить від розміру шин. Учасники Програми лояльності Fishka отримають отримають балами 10% від вартості Розширеної гарантії на свою карту.



Бали на карту Fishka R13 R14 R15 R16 R17 R18 R19 R20 R21 R22
Повна вартість 150,00 200,00 250,00 300,00 350,00 400,00 500,00 600,00 800,00 1000,00
10% балами 15,00 20,00 25,00 30,00 35,00 40,00 50,00 60,00 80,00 100,00




Безкоштовна гарантія



Безкоштовна гарантія (TM Bridgestone) – це різновид розширеної гарантії, яка надається тільки бренд - шини TM Bridgestone.

Питання: Я хочу придбати тільки 2 шини Bridgestone. Мені сказали, що безкоштовна гарантія на них не поширюватиметься, чи так це?

Відповідь: Єдиною відмінністю умов розширеної гарантії від безкоштовної є те, що для TM Bridgestone сервіс розширеної гарантії безкоштовний за умови покупки легкових шин або шин SUV в кількості від 4-х штук.


Безкоштовна гарантія на шини Bridgestone підтримується безпосередньо самим шиновиробник, але за умови покупки і установки повного комплекту покришок, тобто в кількості 4 шт, в нашому шинному центрі. На 2 шини Bridgestone гарантію можна придбати.

Питання: Навіщо необхідно щомісяця проводити перевірку шин?
Відповідь: Щомісячна перевірка шин дозволить своєчасно виявляти і усувати несправності шин, це підвищує безпеку їзди, збереженню постійного комфорту і продовженню термінів їх служби.

Питання: Чому тиск в шинах необхідно перевіряти не рідше 1 разу на місяць?


Відповідь: Це вимога виробників автогуми. Під впливом різних факторів: температури, сили тертя, інерційних сил, маси автомобіля, внутрішній тиск в шині має властивість змінюватися, як в більшу, так і в меншу сторону. Особливо це помітно на стику сезонів.


При недостатньому тиску в шинах навантаження на плечові зони протектора збільшується, викликаючи їх надмірний знос. З'являються додаткові ефекти:


·       збільшення температури шин, яке може привести до їх вибуху,

·       погіршення керованості автомобілем

·       зниження якості зчеплення з дорожнім полотном, особливо якщо дорога мокра,

·       підвищення витрати палива.

Підвищений тиск в шинах:


·       прискорює знос центральній частині протектора,

·       погіршує зчеплення з дорогою через зменшення плями контакту,

·       сприяє зниженню амортизувальних властивостей покришки, збільшуючи навантаження на безпружинні маси автомобіля.

Питання: Чому не поширюється гарантія на легковантажні шини і шини Runflat?


Відповідь: На легковантажні шини розширена гарантія не поширюється через навмисні перевантаження даних транспортних засобів, що тягне за собою передчасне руйнування шин.


Особливість конструкції шин Run Flat не дозволяє визначити візуально достатній тиск в шині. У зв'язку з цим часті випадки їзди на шинах Run Flat з істотно заниженими або повністю відсутністю тиску. З цих причин відбувається руйнування внутрішнього шару шин не дозволяє визначити характер і причину пошкодження.


Питання: В яких містах я можу скористатися гарантійним обслуговуванням?


Відповідь: Гарантійне обслуговування надається в будь-якому з шинних центрів «Твоя Шина - Pole Position» в містах Дніпро, Київ, Львів, Черкаси, Херсон, Запоріжжя, Харків.


Питання: Чому я не можу продовжити або припинити термін дії гарантії?


Відповідь: Призупинення гарантії відбувається на період невідповідності сезонності шин і діє один календарний рік з моменту покупки. Продовження терміну дії гарантії не передбачено.


Питання: Чому термін дії гарантії - календарний рік, а не рік, протягом якого експлуатувалася шина?


Відповідь: Відстежити точний індивідуальний період експлуатації шини неможливо, тому є календарне визначення терміну дії гарантії.


Питання: Я 3 місяці не їздив на авто, в зв'язку з чим не виробляв перевірку шин. Чому шини зняли з гарантійного обслуговування?


Відповідь: Якщо клієнт не експлуатував автомобіль протягом декількох місяців, і надає підтверджують факти:



·       документ з сервісної станції в разі ремонту транспортного засобу і т.д.,

·       при цьому знос протектора буде колишнім, тобто рівним значенню під час останньої перевірки шин, не покриваються гарантією анулюється.


ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБСЛУЖИВАНИЕ
Нужна помощь в выборе шин и дисков? Наша команда квалифицированных экспертов с удовольствием поможет сделать Ваш выбор приятным и оптимальным. Просто позвоните нам или отправьте e-mail. Мы работаем, чтобы Вы чувствовали себя комфортно и безопасно!
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБСЛУЖИВАНИЕ
Нужна помощь в выборе шин и дисков? Наша команда квалифицированных экспертов с удовольствием поможет сделать Ваш выбор приятным и оптимальным. Просто позвоните нам или отправьте e-mail. Мы работаем, чтобы Вы чувствовали себя комфортно и безопасно!
Понедiлок-Недiля 8 00 до 20 00 Без перерви та вихідних