0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера
Працюємо з 800 до 2000
0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера (067) 209-21-12 (050) 361-91-31 Боти для запису на сервіс Telegram Bot
TshinaBotViber Bot
УКР РУС  УКР 

Два види гарантії: переваги та особливості

На шини, представлені в нашому інтернет-магазині, поширюються 2 види гарантії:
Розширена гарантія
Заводська гарантія
Заводська гарантія поширюється на всі без винятку шини згідно з пунктом 10.1 ДСТУ 8816:2018 та ДСТУ 8815:2018.
Згідно з цим документом, гарантійний термін служби шини визначається протягом 3 років з дати виготовлення за умови дотримання правил транспортування, зберігання та експлуатації.
При наявності виробничих дефектів в межах зазначеного терміну служби або до стирання протекторних блоків не нижче індикатора первинного зносу, за умови рівномірності зносу виробник здійснює обмін згідно з нормативною документацією.
Як дізнатися дату виробництва?

Дата виробництва вказується на боковині шини.

Які види пошкоджень належать до виробничого браку?

По рекламації заводського браку розглядаються технологічні дефекти, які були викликані порушенням процесу виготовлення шини або будь-якими відхиленнями в виробництві її конструктивних елементів: металлобрекера, протекторних стрічок, каркаса і ін.

Найбільш поширеними ушкодженнями шини, що потрапляють під заводську гарантію, є: розплітання ниток каркаса, розшарування протекторного шару, вихід текстильних ниток або дроту брекера.

Куди звертатися в разі виявлення виробничого дефекту?

При виявленні дефекту слід негайно звернутися за місцем придбання шини, разом зі співробітником шинного центру заповнити рекламацію і відправити шину на експертизу.

Скільки часу проводиться експертиза?

Рекламації по заводській гарантії розглядаються протягом п'яти робочих днів. На підставі рішення проводиться заміна шини, повертається сума коштів, що дорівнює сумі за чеком або надходить відмова.

З яких причин може бути відмовлено в рекламації?
Причини, за якими може бути відмовлено:
  • причина дефекту - механічне пошкодження,
  • шина раніше піддавалася ремонту,
  • на шині видно сліди заниженого або завищеного тиску, що призвели до нерівномірного зносу і руйнування деталей,
  • пошкодження покришки є результатом ДТП,
  • рівень висоти протектора нижче індикатора зносу,
  • типорозмір шин не відповідає автомобілю.
Розширена гарантія є платною і купується за бажанням. Перевага даного виду гарантії дозволяє автомобілістам отримати додатковий сервіс з обслуговування гуми й дозволяє заощадити гроші.
На відміну від заводської, Розширена гарантія, дозволяє водієві безкоштовно відремонтувати шину, що має механічні пошкодження.
Дія гарантії - 1 рік, який відраховується від дати покупки та установки шини, про що ставиться відмітка в «Паспорті перевірки шин».
У разі якщо пошкодження буде визнано неремонтоздатним (не піддається ремонту), водій зможе отримати таку ж або рівноцінну шину. При відсутності відповідної моделі - гроші, згідно з чеком.
При яких пошкодженнях шина буде відремонтована безкоштовно?
Безкоштовний ремонт поширюється на пошкодження:
  • відбулися за допомогою удару, проколу,
  • під впливом чинників, що викликали розшарування, здуття та призводять до порушення цілісності конструкції покришки і її розгерметизації
У тому числі ремонту підлягає:
  • деформація боковини,
  • розрубування боковини,
  • поріз протекторної зони.
Що слід зробити водієві, якщо пошкодження сталося в процесі руху?

автошину слід зняти та привезти в один з наших шинних центрів, де співробітники шиномонтажу проведуть огляд і виконають всі необхідні роботи.

Примітка: Їзда на спущеній шині не допускається.
Чи можна придбати шини в сторонньому магазині, а оформити гарантію у Вас?

Одне з обов'язкових умов Розширеної гарантії - це придбання та установка шин в мережі шинних центрів «Твоя шина».

Я придбав шини через Ваш інтернет-магазин. Чи можу я придбати в інтернет-магазині розширену гарантію.

Розширену гарантію можна купити в шинному центрі, де будуть встановлені шини. У разі якщо у Вашому місті нашого шинного центру немає, а установка шин проводилася на сторонньому шиномонтажі, то скористатися розширеною гарантією Ви не зможете.

Чи впливають, на гарантійні зобов'язання компанії, розмір шин, який я встановлюю на автомобіль?

Згідно з умовами, на автомобіль можуть бути встановлені шини в рекомендованому виробником розмірі. За умови встановлення не заводського розміру - розширена гарантія не діє.

Чи можу я придбати розширену гарантію тільки на 1 шину?

Розширену гарантію можна придбати на 2 або 4 шини. Причому, їх установка повинна здійснюватися на одну вісь.

Я купив і встановив шини в Вашому шинному сервісі, придбав гарантію, навіщо мені потрібно приїжджати через 2000 км пробігу?

В процесі бортування виникає величезна сила тертя між шиною і диском. Для запобігання пошкоджень шини, на закраїни диска наноситься спеціальна монтажна паста. Вона забезпечує ковзання гуми по металу і сприяє швидкому і легкому монтажу, але також підвищує ймовірність провертання/прослизання шини на диску в процесі їзди, особливо на перших кілометрах пробігу, що може привести до порушення балансування.

Тільки після природного видалення монтажної пасти між гумою і диском утворюється щільний контакт, і ймовірність провертання покришки буде виключена.

Тому після обкатки нових шин і притирання їх до диска рекомендується перевіряти балансування. Послуга безкоштовна й займає зовсім небагато часу.

Подальше балансування слід проводити через кожні 10 тисяч км для літньої гуми і через кожні 5 тисяч км для зимових шин. При виявленні дисбалансу його потрібно усунути.

Скільки коштує послуга «Перевірка балансування»?

Дана послуга є безкоштовною. У разі якщо дисбаланс не виявлений, Ви ні за що не платите. У разі виявлення дисбалансу, Вам повідомлять про необхідність відбалансувати шини.

Послуга балансування є платною, проводиться за бажанням клієнта.

При проведенні Перевірки балансування, мені повідомили про дисбаланс та необхідність балансувати колеса. Я не хочу платити за цю послугу, оскільки у мене є розширена гарантія.

Розширена гарантія поширюється на ремонт шин, а не балансування. Необхідність проведення балансування пов'язана, перш за все, з Вашою безпекою. Серед наслідків не тільки експлуатаційний, вібраційний дискомфорт, биття в кермо, які відчувають водії, але в тому числі й висока ймовірність появи нерівномірного зносу.

Зверніть увагу, що в разі настання гарантійного випадку, Вам може бути відмовлено через нерівномірність зносу, що зазначено в Гарантійному талоні.

Я купив Розширену гарантію, навіщо мені потрібно брати участь в «Програмі перевірки шин для безпечного водіння»?
Участь у цій програмі є обов'язковою та абсолютно безкоштовною. При щомісячному відвідуванні шинного центру Вам перевірять встановлені покришки. Перевірка включає ряд безкоштовних послуг:
  • вимір глибини протектора,
  • огляд шин на предмет нерівномірного зносу,
  • підтяжка колісного кріплення,
  • підкачка шин повітрям/азотом,
  • огляд запасного колеса.

Усі дані заносяться в Паспорт перевірки шин, який в разі настання гарантійного випадку пред'являється при зверненні в шинний центр.

Які дані заносять в Паспорт перевірки шин?
При щомісячному відвідуванні шинного центру в Паспорт перевірки шин заносять:
  • дату встановлення шин,
  • глибину протектора,
  • дату зміни автогуми на стику сезонів,
  • затяжку колісного кріплення,
  • ставлять позначки про проведення ремонтних робіт, якщо такі будуть.

Обов'язково зберігається разом з чеком і гарантійним талоном протягом всього гарантійного терміну.

При яких пошкодженнях безкоштовний ремонт не проводиться?
Проведення безкоштовних ремонтних робіт не поширюється на шини:
  • зі зруйнованим внутрішнім герметичним шаром,
  • з ознаками їзди зі заниженим тиском,
  • з нерівномірним зносом протектора,
  • із залишковою глибиною протектора менше ніж 4 мм,
  • на замінені шини,
  • отримані в подарунок,
  • "безпрокольні" шини RunFlat (RF, SSR),
  • при втраті шипів,
  • у разі якщо монтаж шини проводився на диск з невідповідною шириною полки, що призвело до порушення експлуатаційних характеристик,
  • у разі якщо індекс носійної здатності шини не відповідає повній масі автомобіля,
  • у разі невідповідності розміру шин (установка нестандартного розміру) і/або індексу швидкості рекомендованого для даного автомобіля та ін.
На які види пошкоджень не поширюється розширена гарантія?
Розширена гарантія, і, як наслідок, безкоштовний ремонт не поширюються на пошкодження:
  • навмисного характеру, які є результатом вандалізму самого автовласника або третіх осіб,
  • помилок, допущених водієм при експлуатації шин, або виниклих з причини дорожньо-транспортної пригоди
  • відбулися в результаті стихійних лих.
При настанні гарантійного випадку мої шини можуть обміняти на нові?

Обмін на нові шини або повернення грошових коштів відбувається лише в тому випадку, якщо пошкодження визнано ремонтопридатним.

В якому документі можна докладно ознайомитися з умовами розширеної гарантії?

Всі умови по Розширеній гарантії вказуються в Гарантійному талоні. Ознайомитися з його змістом можна тут. За більш детальною інформацією звертайтеся до співробітників шинного центру «Твоя Шина».

Скільки коштує Розширена гарантія?

Вартість Розширеної гарантії залежить від розміру шин. Учасники Програми лояльності Fishka отримують 10% балами, від вартості Розширеної гарантії, на свою карту.

На ТМ Bridgestone розширена гарантія застосовуватися безкоштовно

Я хочу придбати тільки 2 шини Bridgestone. Мені сказали, що безкоштовна гарантія на них не поширюється, чи так це?

Єдиною відмінністю умов розширеної гарантії від безкоштовної є те, що для TM Bridgestone сервіс розширеної гарантії безкоштовний за умови покупки легкових шин або шин SUV в кількості від 4-х штук.

Безкоштовна гарантія на шини Bridgestone підтримується безпосередньо самим виробником, але за умови покупки та установки повного комплекту покришок, тобто в кількості 4 шт, в нашому шинному центрі. Якщо Ви бажаєте придбати 2 шини Bridgestone, то гарантію можна отримати за додаткову плату.

Чому не поширюється гарантія на легковантажні шини та шини Runflat?

На легковантажні шини розширена гарантія не поширюється через навмисні перевантаження даних транспортних засобів, що тягне за собою передчасне руйнування шин.

Особливість конструкції шин Run Flat не дозволяє визначити візуально достатній тиск у шині. У зв'язку з цим, часті випадки їзди на шинах Run Flat з істотно зниженим або повністю відсутнім тиском. З цих причин відбувається руйнування внутрішнього шару, що не дозволяє визначити характер і причину пошкодження.

В яких містах я можу скористатися гарантійним обслуговуванням?

Гарантійне обслуговування надається в будь-якому з шинних центрів «Твоя Шина - Pole Position» в містах Дніпро, Київ, Львів, Черкаси, Херсон, Запоріжжя, Харків.

Чому я не можу продовжити або припинити термін дії гарантії?

Призупинення гарантії відбувається на період невідповідності сезонності шин і діє один календарний рік з моменту покупки. Продовження терміну дії гарантії не передбачено.

Чому термін дії гарантії - календарний рік, а не рік, протягом якого експлуатувалася шина?

Відстежити точний індивідуальний період експлуатації шини неможливо, тому є календарне визначення терміну дії гарантії.

Я 3 місяці не їздив на авто, в зв'язку з чим не робив перевірку шин. Чому шини зняли з гарантійного обслуговування?
Якщо клієнт не експлуатував автомобіль протягом декількох місяців, і надає факті, які це підтверджують:
  • документ з сервісної станції в разі ремонту транспортного засобу і т.д.,
  • при цьому знос протектора буде колишнім, тобто рівним значенню під час останньої перевірки шин, гарантія не анулюється.
За яких пошкодженнях безкоштовний ремонт не проводиться?
Проведення безкоштовних ремонтних робіт не поширюється на шини:
  • зі зруйнованим внутрішнім герметичним шаром,
  • з ознаками їзди на зниженому тиску,
  • з нерівномірним зносом протектора,
  • із залишковою глибиною протектора менше ніж 4 мм,
  • на замінені шини,
  • отримані в подарунок,
  • "безпрокольні" шини RunFlat (RF),
  • при втраті шипів,
  • у разі якщо монтаж шини проводився на диску з невідповідною шириною полки, що призвело до порушення експлуатаційних характеристик,
  • у разі якщо індекс носійної здатності шини не відповідає повній масі автомобіля,
  • у разі невідповідності розміру шин (установка нестандартного розміру) і/або індексу швидкості рекомендованого для даного автомобіля та ін.
На які види пошкоджень не поширюється безкоштовна гарантія?
Безкоштовна гарантія, і, як наслідок, безкоштовний ремонт не поширюються на пошкодження:
  • навмисного характеру, які є результатом вандалізму самого автовласника або третіх осіб,
  • помилок допущених водієм при експлуатації шин або виникли з причини дорожньо-транспортної пригоди
  • відбулися в результаті стихійних лих.
РУС  УКР 
Шини Диски Запис на сервіс Шинні центри Допомога та поради
×