0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера 0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера (067) 209-21-12 (050) 361-91-31 Боти для запису на сервіс Telegram Bot
TshinaBotViber Bot
УКР РУС  УКР 

Два види гарантії: переваги та особливості

На шини, представлені в нашому інтернет-магазині, поширюються 2 види гарантії:
Розширена гарантія
Заводська гарантія
Заводська гарантія поширюється на всі без винятку шини згідно з пунктом 10.1 ДСТУ 8816:2018 та ДСТУ 8815:2018.
Згідно з цим документом, гарантійний термін служби шини визначається протягом 3 років з дати виготовлення за умови дотримання правил транспортування, зберігання та експлуатації.
При наявності виробничих дефектів в межах зазначеного терміну служби або до стирання протекторних блоків не нижче індикатора первинного зносу, за умови рівномірності зносу виробник здійснює обмін згідно з нормативною документацією.
Як дізнатися дату виробництва?

Дата виробництва вказується на боковині шини.

Які види пошкоджень належать до виробничого браку?

По рекламації заводського браку розглядаються технологічні дефекти, які були викликані порушенням процесу виготовлення шини або будь-якими відхиленнями в виробництві її конструктивних елементів: металлобрекера, протекторних стрічок, каркаса і ін.

Найбільш поширеними ушкодженнями шини, що потрапляють під заводську гарантію, є: розплітання ниток каркаса, розшарування протекторного шару, вихід текстильних ниток або дроту брекера.

Куди звертатися в разі виявлення виробничого дефекту?

При виявленні дефекту слід негайно звернутися за місцем придбання шини, разом зі співробітником шинного центру заповнити рекламацію і відправити шину на експертизу.

Скільки часу проводиться експертиза?

Рекламації по заводській гарантії розглядаються протягом п'яти робочих днів. На підставі рішення проводиться заміна шини, повертається сума коштів, що дорівнює сумі за чеком або надходить відмова.

З яких причин може бути відмовлено в рекламації?
Причини, за якими може бути відмовлено:
  • Причина дефекту - механічне пошкодження;
  • Шина раніше піддавалася ремонту;
  • На шині видно сліди заниженого або завищеного тиску, що призвели до нерівномірного зносу і руйнування деталей;
  • Пошкодження покришки є результатом ДТП;
  • Рівень висоти протектора нижче індикатора зносу;
  • Типорозмір шин не відповідає автомобілю.
Надання послуги тимчасово призупинено!
Розширена гарантія надається безкоштовно на шини ТМ Bridgestone при покупці від 4 шин.
При покупці 2х шин ТМ Bridgestone та на шини інших брендів гарантія є платною. Придбати її можливо за бажанням на легкові, SUV, комерційні шини представлені в мережі «Твоя Шина».
На відміну від заводської, Розширена гарантія, дозволяє водієві безкоштовно відремонтувати шину, яка зазнала механічних пошкоджень.
Дія гарантії - 1 рік, який відраховується від дати встановлення шин на автомобіль що були придбані в торгівельній мережі «Твоя шина», про що ставиться відмітка у "Паспорті перевірки шин".
У разі якщо пошкодження буде визнано неремонтоздатним (не піддається ремонту), водій зможе отримати таку ж шину. При відсутності відповідної моделі будуть повернуті гроші за шину, згідно за чеком на придбання.
При яких пошкодженнях шина буде відремонтована безкоштовно?
  • Прокол;
  • Поріз протектору/боковини;
  • Здуття боковини внаслідок наїзду на перешкоду чи попадання шини у вибоїну;
  • Розрив шини внаслідок удару;
  • Розруб боковини;
  • Виробничий брак, за наявності підтвердження факту рекламаційним відділом.
Що слід зробити водієві, якщо пошкодження сталося в процесі руху?

автошину слід зняти та привезти в один з наших шинних центрів, де співробітники шиномонтажу проведуть огляд і виконають всі необхідні роботи.

Примітка: Їзда на спущеній шині не допускається.
При настанні гарантійного випадку мої шини можуть обміняти на нові?

Обмін на нові шини або повернення грошових коштів відбувається лише в тому випадку, якщо пошкодження визнано не ремонтопридатним.

В яких містах я можу скористатися гарантійним обслуговуванням?

Гарантійне обслуговування надається в будь-якому з шинних центрів «Твоя Шина » в містах Дніпро, Київ, Львів, Черкаси, Херсон, Запоріжжя, Харків, Суми.

Які документи потрібно мати, якщо настав гарантійний випадок?
  • Документ що засвідчує особу (права або паспорт);
  • Технічний паспорт на автомобіль на який встановлені гарантійні шини;
  • "Паспорт перевірки шин" з відмітками про встановлення, та щомісячними перевірками;
  • Чеки про придбання шин, гарантії (якщо вона платна), встановлення шин;
  • Гарантійний талон з печаткою та підписами фахівця та клієнта.
Що потрібно виконувати щоб розширена гарантія працювала?
  • Придбати шини в торгівельній мережі «Твоя шина» або на сайті «Tshina.ua» з відвантаженням та встановленням в «Твоя шина»;
  • Щомісяця відвідувати торгово-сервісну мережу «Твоя шина» для безкоштовної перевірки стану гарантійних шин з обов’язковим внесенням відмітки у "Паспорт перевірки шин";
  • Обов’язкове проведення послуги «Повний огляд коліс» з безкоштовною перевіркою балансування коліс, через 2000 км пробігу після встановлення, а далі: літні шини-через кожні 10000 км пробігу; зимові шини-через кожні 5000 км;
  • Більш детальніше з умовами по Розширеній гарантії можливо ознайомитись в Гарантійному талоні, або у співробітників шинного центру «Твоя Шина».
Що таке «Програма перевірки шин для безпечного водіння»?

Це щомісячний безкоштовний сервіс, що дозволяє кожному клієнту слідкувати за станом шин, бути своєчасно проінформованим відносно виявлених дефектів та можливості їх усунення, що насамперед дозволить максимально збільшити термін служби шин, та підвищить безпеку водіння. Результати наданих послуг фіксуються у "Паспорті перевірки шин".

При відвідуванні шинного центру з метою перевірки шин надається ряд безкоштовних послуг:
  • Вимір глибини протектора;
  • Огляд шин на предмет нерівномірного зносу;
  • Підтяжка колісного кріплення динамометричним ключем;
  • Підкачка шин повітрям/азотом;
  • Підкачка запасного колеса;

Для клієнтів, маючих розширену гарантію участь у Програмі перевірки шин являється обов’язковою. Один раз на місяць протягом гарантійного терміну авто з встановленими гарантійними шинами повинно відвідувати Твоя Шина з метою безкоштовної перевірки стану шин і послідуючою відміткою у "Паспорті перевірки шин". Процедура займає всього декілька хвилин.

Окрім того, клієнти, котрі отримали розширену гарантію повинні пройти «Повний огляд коліс» 2000 км пробігу після встановлення. Саме для цього і необхідно скористатися послугою повного огляду.

Що таке послуга «Повний огляд коліс», чим він відрізняться від щомісячної перевірки стану шин?

Це безкоштовний сервіс повної комплексної діагностики шин та дисків, але на відміну від "Програми перевірки шин" включає більш широкий спектр послуг, та дозволяє дізнатись не тільки про стан шин, але й дисків.

До повного огляду входять такі послуги:
  • Перевірка коліс на дисбаланс;
  • Перевірка дисків на порушення геометрії (осьове/радіальне биття);
  • Перевірка шин на пошкодження зовнішньої/внутрішньої сторони;
  • Перевірка протектору на нерівномірність зносу;
  • Вимір глибини протектору;
  • Перевірка вентилю на пошкодження;
  • Повне перекачування коліс повітрям/азотом;
  • Змащування маточини (ступиці) спеціальним мастилом для спрощування наступного демонтажу коліс;
  • Перестановка коліс між осями – для врівноваження зносу протекторів;
  • Затяжка колісного кріплення динамометричним ключем;

Результати проходження повного огляду фіксуються у "Паспорті перевірки шин". При виявленні пошкоджень, за бажанням клієнта їх можливо усунути. Роботи по усуненню виявлених пошкоджень платні, згідно діючого прайс-листа, але без оплати зняття-встановлення колеса.

Навіщо потрібен Повний огляд коліс?

В процесі бортування шини на диск виникає величезна сила тертя. Для запобігання пошкоджень шини, на закраїни диска наноситься спеціальна монтажна паста. Вона забезпечує ковзання гуми по металу і сприяє швидкому і легкому монтажу. І також підвищує ймовірність провертання/прослизання шини на диску в процесі їзди. Особливо на перших кілометрах пробігу, якщо допускати швидкий розгін, гальмування або здійснення інтенсивного маневру, це може призвести до порушення балансування.

Тільки після природного видалення монтажної пасти між гумою і диском утворюється щільний контакт, і ймовірність провертання покришки буде виключена, але на це потрібен деякий час. Тому, після обкатки нових шин і притирання їх до диска, рекомендується перевіряти балансування. Послуга безкоштовна й займає зовсім небагато часу.

Подальше балансування слід проводити через кожні 10 тисяч км для літньої гуми і через кожні 5 тисяч км для зимових шин. При виявленні дисбалансу його рекомендовано усунути.

Також, "Повний огляд" дозволяє виявити скриті дефекти шин чи дисків, особливо якщо дефект утворений на внутрішній стороні колеса.

При проведенні перевірки балансування, мені повідомили про дисбаланс, та необхідність балансувати колеса. Я не хочу платити за цю послугу, оскільки у мене є розширена гарантія.

Розширена гарантія поширюється на ремонт шин, а не на балансування. Необхідність проведення балансування пов'язана, перш за все, з Вашою безпекою. Неправильно відбалансовані шини спричиняють ряд наслідків. Це не тільки експлуатаційний, вібраційний дискомфорт і биття в кермо, які відчувають водії, але й висока ймовірність появи нерівномірного зносу.

Перевірка балансування є безкоштовною послугою, усунення дисбалансу, в разі його виявлення, є платним. В такому разі сплачується тільки послуга балансування, монтаж/демонтаж – не враховується і не оплачується. Рішення, що до усунення дисбалансу приймає клієнт особисто.

Зверніть увагу, що в разі настання гарантійного випадку, якщо пошкодження шини спричинене порушенням балансування, яке раніше було виявлене, але не усунене, чи протектор має нерівномірний знос - клієнту може бути відмовлено в проведенні безкоштовного гарантійного ремонту, що зазначено в умовах розширеної гарантії.

Чи потрібно заздалегідь записуватись на сервіс, для проходження щомісячної перевірки або на «Повний огляд»?
  • Для щомісячної перевірки гарантійних шин запис на сервіс не потрібен, його проведуть в будь який зручний для Вас час, потрібно тільки під’їхати до сервісу.
  • Якщо потрібно проводити «Повний огляд», в який входить перевірка балансування та більш глибша перевірка шин, потрібно записатися на сервіс у зручний для Вас день і час.
Чи повинен я приїжджати на щомісячну перевірку в дату встановлення шин кожного місяця?

Згідно умов розширеної гарантії, перевірка стану шин повинна здійснюватися кожного місяця, без прив’язки до дати, чи часу, протягом гарантійного терміну.

Я повинен приїжджати на щомісячну перевірку саме в той магазин де були придбані та встановлені шини?

Зробити перевірку стану гарантійних шин, та поставити відмітку про перевірку, можливо в будь якому сервісі «Твоя шина», зручному для Вашого відвідування.

Я 3 місяці не їздив на авто, в зв'язку з чим не робив перевірку шин. Чому шини зняли з гарантійного обслуговування?
Гарантія не анулюється, якщо автомобіль не був в експлуатації декілька місяців і клієнт надає відповідні підтвердження, а саме:
  • Документ з сервісної станції в разі ремонту транспортного засобу і т.д.;
  • Зафіксована висота протектору буде близька до значенню під час останньої перевірки шин у "Паспорті перевірки шин";
  • Показники одометру будуть близькі до значенню під час останньої перевірки шин у "Паспорті перевірки шин".
Що робити якщо я загубив "Паспорт перевірки шин"?

Всі відмітки про проходження перевірок заносяться в електронну базу, їх можливо відновити за бажанням клієнта в будь якому торгівельна-сервісному центрі «Твоя шина».

Чи можна придбати шини в сторонньому магазині, а оформити гарантію у Вас?

Одне з обов'язкових умов "Розширеної гарантії" - це придбання та установка шин в мережі шинних центрів «Твоя шина».

Я придбав шини через Ваш інтернет-магазин. Чи можу я придбати в інтернет-магазині розширену гарантію.

Замовлення на шини та розширену гарантію можливо оформити в нашому інтернет-магазині, при відвантаження замовлення з шинного центра «Твоя Шина», та встановленні шин відповідно.

Чи впливають, на гарантійні зобов'язання компанії, розмір шин, який я встановлюю на автомобіль?

Відповідно до умов, на автомобіль можуть бути встановлені шини, тільки в рекомендованому виробником автомо розмірі. За умови встановлення не заводського розміру - розширена гарантія не діє.

За яких умов безкоштовний ремонт не проводиться?
  • Зі зруйнованим внутрішнім герметичним шаром;
  • З ознаками їзди на зниженому тиску;
  • З нерівномірним зносом протектора;
  • Із залишковою глибиною протектора менше ніж 4 мм;
  • На замінені шини;
  • Отримані в подарунок;
  • "Безпрокольні" шини RunFlat (RF);
  • У разі якщо монтаж шини проводився на диску з невідповідною шириною полки, що призвело до порушення експлуатаційних характеристик;
  • У разі якщо індекс навантаження шини не відповідає повній масі автомобіля;
  • У разі невідповідності розміру шин (установка нестандартного розміру) і/або індексу швидкості рекомендованого для даного автомобіля та ін.
На які види пошкоджень не поширюється розширена гарантія?
  • Навмисного характеру, які є результатом вандалізму самого автовласника або третіх осіб;
  • Помилок допущених водієм при експлуатації шин або виникли з причини дорожньо-транспортної пригоди;
  • Відбулися в результаті стихійних лих;
  • Пошкодження, спричинені неправильним зберіганням;
  • Пошкодження шин, отримані внаслідок монтажу/демонтажу;
  • Осьове та радіальне биття та/або дисбаланс шини;
  • Пошкодження шин, пов'язані з недотриманням правил експлуатації шин: використання не відповідних сезону шин (при температурі повітря нижче +7°С повинні використовуватися зимові шини, при температурі повітря вище +7°С.
Чи працює розширена гарантія якщо я придбав 1 чи 2 шини?

Розширену гарантію можливо придбати при купівлі від 2х шин з послідуючим встановленням на одну вісь.

На шини Bridgestone, гарантія безкоштовна при купівлі від 4х шин. На 2 шини Bridgestone гарантію можливо придбати.

Чому не поширюється гарантія на шини Runflat?

Особливість конструкції шин Run Flat не дозволяє визначити візуально достатній тиск у шині. У зв'язку з чим, можлива їзда на шинах Run Flat з низьким, або повністю відсутнім тиском. З цих причин відбувається руйнування внутрішнього шару, що не дозволяє визначити характер та причину пошкодження.

РУС  УКР 
Шини Диски Запис на сервіс Шинні центри Допомога та поради
×