icon-guarantee Офіційна безкоштовна гарантія на Bridgestone та Firestone від будь-яких пошкоджень в сервісних центрах
0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера 0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера (067) 209-21-12 (050) 361-91-31 Боти для запису на сервіс Telegram Bot
TshinaBotViber Bot
УКР РУС  УКР 

Оплата і доставка товару при замовленні через інтернет - магазин

Обрати спосіб оплати і доставки можна при оформленні замовлення:
через кошик на сайті
при безпосередньому зверненні в інтернет - магазин
Оплата готівкою при отриманні товару:
  • У шинних центрах "Твоя шина"
  • При заборі зі складу "Техноопторг-трейд"
  • У відділеннях перевізника Нова пошта (накладений платіж з урахуванням 2% за повернення грошей)
Оплата за допомогою карт Visa/MasterCard (без комісії):
  • У шинних центрах "Твоя шина"
  • При заборі зі складу "Техноопторг-трейд"
  • На сайті, з подальшим отриманням товару в шинному центрі або у відділенні перевізника Нова пошта
  • У відділеннях перевізника Нова пошта (накладений платіж з урахуванням 2% за повернення грошей)
Кредит та розстрочка:
  • "Покупка частинами" від МоноБанк - покупка товару в шинному центрі або на сайті, з подальшим відправленням у відділення перевізника Нова пошта або в шинний центр (без комісії)
  • "Оплата частинами" від ПриватБанк - покупка товару в шинному центрі або на сайті, з подальшим відправленням у відділення перевізника Нова пошта або в шинний центр (без комісії)
  • "Миттєва розстрочка" від ПриватБанк - покупка товару в шинному центрі або на сайті, з подальшим відправленням у відділення перевізника Нова пошта або в шинний центр (щомісячна комісія з сервісу «Миттєва розстрочка» складе 1,9% на місяць від загальної суми за договором)
Оплата за безготівковим розрахунком (передоплата) при покупці товару:
  • Юридичним особам з подальшою видачею пакету документів (рахунок з ПДВ та видаткова накладна)
  • Фізичним особам реквізити для оплати відправляються у вигляді sms - повідомлення. Внести передоплату можна через касу банків, термінали самообслуговування або інтернет-банкінг.

Продавець 1 - ТОВ «ТЕХНООПТТОРГ-ТРЕЙД» (Юридична адреса: 49106, м. Дніпро, вул. Камська, б.64 код ЄДРПОУ 31497076, ІПН 314970704650, IBAN: UA133052990000026002060763515, тел.: 0 800 303-336 email: info@tshina.ua.
Продавець 2 - ФОП Копанічук Дмитро Олександрович (49130, м. Дніпро, пр. Миру, б. 5, кв. 89, ІПН 2854514531, IBAN: UA623052990000026005050249477, тел.: 0 800 303-336 email: totsapfir@gmail.com).

Самовивіз із шинних центрів:
  • Безкоштовно. Ознайомитись з повним списком шинних центрів можна за посиланням
  • У разі відсутності товару в шинному центрі, відправимо замовлення впродовж наступної робочої доби
Самовивіз зі складу:
    Безкоштовно. Список складів «Техноопторг-трейд»
  • У разі відсутності товару на складі, відправлення здійснюється протягом робочої доби
Доставка у відділення Нової пошти:
  • Безкоштовна доставка товару у відділення перевізника Нова пошта.
  • Відправлення здійснюється протягом робочої доби.
  • При вартості післяплати вище 4999 грн. для отримання товару Вам необхідно мати при собі паспорт громадянина України. Детальна інформація
  • При вартості замовлення від 15 000 грн. або оформлення послуги "Особисто в руки". При отриманні клієнту потрібно показати паспорт Детальна інформація
Адресна доставка Новою поштою:
  • Доставка товару за вказаною адресою - 99 грн.
  • При вартості післяплати вище 4999 грн. для отримання товару Вам необхідно мати при собі паспорт громадянина України. Детальна інформація
  • При вартості замовлення від 15 000 грн. або оформлення послуги "Особисто в руки". При отриманні клієнту потрібно показати паспорт Детальна інформація
  • Кур'єр повідомляє про своє прибуття клієнта за 30-60 хвилин за вказаним контактним номером. Клієнт може оглянути товар, дотримуючись правил огляду Нової пошти. При отриманні клієнту надаватися експрес - накладна підтверджує отримання відправлення.
Повернення коштів:
  • При поверненні Покупцем отриманого Товару зворотна доставка здійснюється за кошти Покупця.
  • Якщо Покупець не з'явився для отримання Товару відповідно до замовлення в магазин Продавця протягом 3-х робочих днів або в представництво служби доставки протягом 5-ти робочих днів, то Продавці мають право продати даний Товар іншому покупцю.
  • У разі відмови Покупцем від придбаного Товару належної якості, або у разі перерахунку вартості нового товару під час обміну, кошти повертаються/враховуються з вирахуванням вартості доставки (послуг по обробці вантажу) згідно з фактичними витратами Продавця за чинними тарифами транспортної компанії.
  • У разі вимоги Покупця про повернення Товару через його неналежну якість, він зобов’язаний передати такий Товар Продавцю для проведення експертизи. Така експертиза проводиться за рахунок Продавця. Якщо експертиза підтвердить, що Товар належної якості, витрати, що були понесені Продавцем на її проведення, покладаються на Покупця.
  • Покупець (фізична особа) протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту отримання Товару належної якості має право повернути або обміняти його на аналогічний у Продавця, в якого він був придбаний, якщо Товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням, за умови, що такий Товар не був у використанні та збережено його комплектність та упаковку. У такому випадку послуги перевізника та витрати, що пов’язані з оформленням замовлення оплачує Покупець. Повернення та обмін товару належної якості від Покупців юридичних осіб відбувається за угодою сторін.
  • Покупець зобов’язаний зберігати виявлений в рекламації Дефектний Товар до моменту повернення його Продавцю. Продавці протягом 10 днів з дати отримання рекламації від Покупця направляють свого повноважного представника у місце знаходження Дефектного Товару (виключно по території м. Дніпра). У випадку знаходження Товару не в межах м. Дніпро Покупець забезпечує доставку Товару службою доставки на узгоджену з Продавцем адресу. Покупець зобов’язаний пред’явити такий Дефектний Товар представнику Продавця за його першою вимогою. Представник Продавця проводить огляд Дефектного Товару з метою з’ясування причин виникнення недоліків. Представник Продавця може визнати оглянутий Дефектний Товар таким, на недоліки якого не розповсюджуються гарантійні зобов’язання Продавця. Результати огляду заносяться у відповідне поле рекламації представником Продавця.
РУС  УКР 
Шини Диски Запис на сервіс Шинні центри Допомога та поради
×