0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера 0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера (067) 209-21-12 (050) 361-91-31 Боти для запису на сервіс Telegram Bot
TshinaBotViber Bot
УКР РУС  УКР 

Порівняльний тест зимових, літніх і всесезонних шин в розмірі 205/55 R16 за версією Automobilismo (2018)

06.12.2018 [HTML]

Цікавий порівняльний тест підготували фахівці італійського видання Automobilismo. Незвичайність цього випробування полягає в тому, що в ньому взяли учасниці 9 моделей шин від трьох найпопулярніших брендів, але різної сезонності.

Учасники тестів

На тестовому автомобілі Golf VII TDi в період з лютого по травень тестувалися шини в розмірі 205/55 R16. Відрізнявся тільки індекс швидкості. Літні і всесезонні моделі мали індекс швидкості V (до 240 км/год), а зимові шини - H (до 210 км/ч).

Огляд випробувань

У ході порівняльного тесту були перевірені експлуатаційні характеристики 9 моделей на трьох видах поверхонь: сніг, мокра і суха дорога.

Для обліку отриманих даних була використана електронна система Digitalker.

Як зазначають організатори випробувань, абсолютну класифікацію скласти не вдалося. Але інтерес даного тесту полягає в тому, що дозволяє кінцевому споживачеві краще підійти до вибору шин.

Випробування на снігу

На засніженій дорозі було проведено 4 випробування, два з яких - гальмування з антиблокувальною системою (виміряна гальмівна дистанція і залишкова швидкість), прискорення і керованість з електронною стабілізаційною програмою.

У всіх чотирьох випробуваннях кращими виявилися зимові шини. Місця розподілилися наступним чином:

  • 1. WinterContact TS 860
  • 2. Alpin 5
  • 3. UltraGrip 9

Лише тільки в розгоні на снігу Goodyear і Continental помінялися місцями.

Наступні три місця дісталися всесезонним моделям, за якими слідували літні. Подібний результат наочно демонструє ефективність використання зимових шин на засніженій дорозі.

Різниця між гальмуванням всесезонних та літніх шин досить значна - приблизно 10-15 м, час проходження кола - від 15 до 40 секунд. А ось відстань, яку необхідно проїхати для розгону до швидкості 20 км/год, у зимових і всесезонних шин до 9 метрів. Для літніх моделей - на 5-13 м більше.

Випробування на сухому асфальті

На сухій дорозі проводилися аналогічні випробування (гальмування і керованість).

Тут перевага була за літніми шинами. Хоча назвати її істотною складно. У гальмуванні зі швидкості від 100 км/ч між першим і останнім місцем, відповідно, між ContiPremiumContact 5 і Alpin 5 була 10,5 м.

Різниця в часі проходження кола, протяжністю 1650 метрів, між першою і останньою учасницею виявилася всього 2,5 с.

Таким чином, на сухій трасі найбільш ефективними будуть літні покришки. На жаль, організатори не вказали температуру повітря або асфальту, при якій проводилися дані заїзди. І якщо дане випробування проводилося при температурі вище 7 ° С, то нічого дивного в цьому немає.

Залишається загадкою, яке гальмування покажуть літні шини при мінусовій температурі повітря.

Випробування на мокрому асфальті

На мокрій поверхні було проведено 6 випробувань - виміряли дистанцію і залишкову швидкість при гальмуванні, керованість, максимальне бічне прискорення, поздовжнє і поперечне аквапланування.

На відміну від попередніх заїздів, тут не було переваги у шин певної сезонності або бренду. Це ще раз підтверджує «підступність» вологого покриття і можливий ризик виникнення ефекту аквапланування навіть у преміальних покришок.

І хоча найкоротший гальмівний шлях показала літня ContiPremiumContact 5, а найгірший, на 17 м більше - теж літня EfficientGrip Performance, не залишилася непоміченою перевага двох всесезонних моделей Michelin і Goodyear над іншими учасницями.

Здивувало експертів і те, що більш стійкими до ефекту аквапланування виявилися зимові, а не літні або всесезонні моделі.

Кращу керованість демонструють літні і зимові німецькі покришки, в який раз підтверджуючи високу якість бренду.

Споживчі характеристики

Шумність

Настав той час, коли найбільш «тихими» шинами стають зимові фрікціонки. Заміри проводилися на двох швидкостях, 50 і 80 км/год. Найтихішій з літніх моделей стала Primacy 3, а з всесезонних - AllSeasonContact.

Опір коченню

Це було єдине випробування, в якому змогла відзначитися EfficientGrip Performance. Ефективність даної моделі наочно показує найменший коефіцієнт опору коченню. За нею йде сімейство Conti, потім Goodyear (4 Seasons і UltraGrip 9) і Michelin.

Примітка: як стало відомо під час підбиття результатів, організатори помилково використовували модель EfficientGrip Performance, яка не є стандартною версією. Шина виготовлялася для первинної комплектації і була адаптована під певні вимоги конкретного транспортного засобу, але не для тестованого автомобіля Golf VII TDi. Цим і пояснюються її недостатньо впевнені результати протягом усіх випробувань.

РУС  УКР 
Шини Диски Запис на сервіс Шинні центри Допомога та поради
×