0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера 0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера (067) 209-21-12 (050) 361-91-31 Боти для запису на сервіс Telegram Bot
TshinaBotViber Bot
УКР РУС  УКР 

Тест бюджетних шин для кросоверів в типорозмірі 215/65 R16 за версією ABW (2018)

18.12.2018 [HTML]

Для "паркетників" функція повного приводу, це лише додаткова опція, і вона не може змагатися з повноцінними позашляховиками, адже кросовери створювалися не для бездоріжжя, а для міста. Але все ж умови в містах іноді бувають навіть гірше, ніж за їх межами. Постійні перепади температури, то мокрий асфальт, то ожеледь, то сніг по коліна. Щільний потік автомобілів, де будь-який неправильний маневр може привести до катастрофи.

Так чи можна заощадити, купивши бюджетні покришки для досить важкого автомобіля з не повноцінним повним приводом? На це питання спробували відповісти експерти з Білорусії.

Учасники тестів

З однією покришкою зі списку сталася цікава історія. Всі представниці є фрикційними. Всі купувалися в роздрібних магазинах, що б бренди-виробники не змогли «підсунути» поліпшену версію. Але все ж Kama, яка повинна йти під ошиповку, приїхала на тест з шипами. Це зробив дилер в магазині, як додаткову послугу. Виключати її через це не стали, а навпаки, вирішили перевірити, наскільки їй допоможе наявність шипів.

Тести

Випробування на льоду і снігу проводилися в Лапландії, при температурі -8 ... -12 ° С. В якості тестового автомобіля був обраний Volkswagen Tiguan. Після кожного учасника тестування, трасу відновлювали спеціальною технікою, що б випробування були максимально в однакових умовах для всіх.

Лід

На льоду були проведені наступні випробування: гальмування зі швидкості 30 км / год до 5 км / год; розгін з 5 до 30 км / год; поперечне зчеплення; керованість. За результатами Goodride зайняла останні місця у всіх чотирьох дисциплінах. Кама з шипами змогла вирватися вперед лише при розгоні по льоду. У всіх інших випробуваннях за лідерство боролися Cordiant, Nokian і Yokohama.

На льду были проведены следующие испытания: торможения со скорости 30 км/ч до 5 км/ч; разгон с 5 до 30 км/ч; поперечное сцепление; управляемость. По результатам Goodride заняла последние места во всех четырех дисциплинах. Кама с шипами смогла вырваться вперед лишь при разгоне по льду. Во всех остальных испытаниях за лидерство боролись Cordiant, Nokian и Yokohama.

Сніг

На снігу теж провели чотири випробування, але замість поперечного зчеплення тестували здатність покришок забиратися на снігову гору. Goodride тут теж виявилася в кінці списку. Cordiant і Nokian продовжили битися за першість, лише зрідка поступаючись іншим учасникам. Кама з шипами змогла піднятися до другого місця тільки при підйомі на гірській трасі.

Асфальт

Випробування на мокрому і сухому асфальті проводилися на півдні Норвегії при температурі + 5 ... + 7 ° С. В цілому такі температурні показники, від -12 до +7, притаманне і Україні. Адже дійсно холодна зима у нас буває не так довго, і переважно в лютому.

На асфальті тестів було менше. Перевіряли тільки гальмування і керованість. Гальмувати починали зі швидкості в 80 км / ч. Покришка, яка весь час була останньою при снігових випробуваннях, на мокрому асфальті зайняла 4-е місце, а на сухому 3-е. У випробувачів виникло питання, а чи точно китайський виробник хотів зробити зимову шину. За перше місце в цей раз билися вже General і Sava.

Підсумки

За результатами всіх тестів перше місце зайняла Nokian. Goodride, яка несподівано непогано впоралася з асфальтом, все одно виявилася в кінці списку. Шипована Kama змогла дістатися до 6-го місця. Роботи з шипування дилером їй не, сказати, що сильно допомогла. Було б цікаво, якби в тесті брала участь якась контрольна шина з преміум сегменту, для наочного порівняння, але це вже буде зовсім інший тест.

РУС  УКР 
Шини Диски Запис на сервіс Шинні центри Допомога та поради
×