Тест літніх покришок в типорозмірі 235/45 R18 від німецького видання Auto Zeitung (2019)
28.03.2019
Літо 2019 все ближче. Зараз в самому розпалі сезон «перевзування» з зимових покришок на літні. Але якщо «перевзутися» нема в що, а вибрати якось потрібно, можна ознайомитися з тестом літніх шин розміру 235/45 R18 від німецького видання Auto Zeitung.
Учасниці
У випробуваннях взяли участь 10 покришок, 9 літніх і одна не зовсім річна:
- Apollo Aspire XP
- Bridgestone Turanza T005
- Continental PremiumContact 6
- Kumho Ecsta HS51
- Maxxis Premitra HP5
- Michelin CrossClimate +
- Michelin Primacy 4
- Nankang NK Comfort AS-1
- Pirelli Cinturato P7
- Yokohama BluEarth-A AE-50
Десята шина, яка викликає сумніви, це Michelin CrossClimate +. Виробник позиціонує її як літню, яка готова до різких змін погоди і навіть снігу. Але що це тоді, що не всесезонна. Ось і експерти Auto Zeitung не змогли з нею визначитися, тому її результати були контрольними, для порівняння.
Всі покришки мають однаковий індекс навантаження 98 (750 кг), а індекс швидкості відрізняється незначно - від W (270 км / ч) до Y (300 км / ч). У ролі тестового авто виступала Skoda Superb Combi.
Випробування
Гальмування
Почнемо з тестів на гальмування. На всіх видах поверхні гальмували зі швидкості в 100 км / ч. На сухому асфальті найкоротший гальмівний шлях у PremiumContact 6 - 36 метрів. Далі за всіх на сухому покритті зупинилися три покришки з результатом в 39,2 метра. У цю трійку замикає увійшли всесезонні Michelin CrossClimate +.
На мокрому асфальті швидше за всіх зупинилися саме всесезонні Michelin - 54,6 метрів. На другому місці після них знову опинилися Continental, показуючи поки що кращі результати - 57,7 метрів. На останньому місці в даному випробуванні виявилася Nankang NK Comfort AS-1 - 77,8 метрів. Різниця в 20 метра істотна. Під час гальмування на сухому покритті різниця склала трохи більше 3 метрів.
Керованість
Керованість оцінювали, засікаючи час проходження тестової траси. На сухому асфальті Continental PremiumContact 6 впоралася за 59,3 секунди і це найкращий результат. На останньому місці, з розривом в 30 секунд виявилися Pirelli Cinturato P7 і Maxxis Premitra HP5 - 90,2 секунди. CrossClimate + показала 4-й результат, розділивши це місце з BluEarth-A AE-50 - 64,4 секунди.
На мокрому асфальті розкид часу проходження від першого місця до останнього більш плавний. Але тут Continental знову посіла переможне місце, впоравшись з тестової трасою за 90 секунд. Nankang, яка приїхала останньою, витратила на цю трасу 100,2 секунд. Всесезонка Michelin зайняла 7-е місце - 96 секунд.
Стійкість
Стійкість на мокрому і сухому асфальті оцінювали по-різному. На сухому заміряли максимальну швидкість під час проходження слалом траси, при якій машину не починає заносити під час маневрів. Максимальну швидкість в 62,8 км / год показали PremiumContact 6, в черговий раз зайняв лідируючу позицію. Apollo Aspire XP виявилася не стійкою. На ній змогли розвинути швидкість 57,3 км / год. Контрольні CrossClimate + змогли зайняти лише 7-е місце - 59,7 км / год.
На мокрому асфальті оцінювали бічну стійкість засікаючи час проходження кругової траси. Bridgestone Turanza T005 з цим завданням впоралася краще за всіх за 11,28 секунди. На останньому місці серед літніх виявилася Nankang NK Comfort AS-1 - 11,81 секунди. Але замикає список Michelin CrossClimate + - 12,08 секунди.
Аквапланування
Експерти відчували тільки стійкість до поздовжнього аквапланування. Стійкіше всіх виявилися Kumho Ecsta HS51 показавши швидкість початкового аквапланування в 75,1 км / год. Раніше всіх починає «спливати» Nankang NK Comfort AS-1 яка вже не перший раз займає останнє місце в випробуваннях - 68,2 км / год. Контрольна всесезонка насправді показав себе не краще, зайнявши 9-е місце - 70,4 км / год.
Шум і економічність
Шум заміряли лише з зовні автомобіля на швидкість 80 км / ч. В цілому отримані результати не сильно відрізняються від заявлених показників від виробників. Іноді на 1-2 дБ вище, а іноді нижче написаних на етикетках євро маркування. А ось економічність визначали шляхом вимірювання опору коченню. Michelin Primacy 4 показала найкращий результат, а ось лідер багатьох випробувань Continental PremiumContact 6 опустився аж 8-е місце поступившись навіть гарєєвим Michelin, які опинилися на 4-й позиції. Гірше за всіх чинить опір коченню NK Comfort AS-1.
Підсумки
За результатами всіх тестів перше місце, набравши 277 балів з 300, займає PremiumContact 6. На останньому виявилися Nankang. Контрольні всесезонні Michelin CrossClimate + дісталися до 7-го місця. А ось інші покришки від Michelin, які спочатку були літні, без будь-яких додаткових «здібностей», Primacy 4, зайняли почесне друге місце. На все результати можна подивитися в зведеній таблиці: