0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера 0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера (067) 209-21-12 (050) 361-91-31 Боти для запису на сервіс Telegram Bot
TshinaBotViber Bot
УКР РУС  УКР 

Тест літніх шин у типорозмірі 225/40 R18 від німецького журналу Gute Fahrt (2019)

28.02.2019 [HTML]

тест шин 2019

Літній сезон 2019-го року не за горами, і виробнику намагаються випустити свої нові покришки на ринок якомога швидше. Це означає, що їх не погано було б протестувати, перш ніж рекомендувати до покупки. Цим і зайнявся німецький автожурнал Gute Fahrt.

Учасники

У випробуваннях взяли участь 10 покришок з радіусом 18 дюймів і дві контрольні. Перелік вісімнадцяти дюймових:

Серед учасниць є такі новинки, як Turanza T005 і Eagle F1 Asymmetric 5 , огляди яких ми не так давно публікували. В якості контрольних покришок вибрали Pirelli P Zero в розмірах 225/45 R17 і 225/35 R19. Всі покришки мають однаковий індекс швидкості Y (до 300 км/ч) і навантаження 92 (до 630 кг).

З контрольними покришками є один нюанс. Малюнок протектора та характеристик у них різні. Справа в тому, що вісімнадцяти дюймова версія була обрана нова, а ось контрольні розміри були обрані старі. Що завадило випробувачам взяти усі розміри нового покоління залишається загадкою. Можливо тут втрутилися самі Pirelli, тому що випробування проходили на їх полігоні в Віццоле.

частницы теста

Всі представлені в тестах розміри покришок можна без проблем встановити на Volkswagen Golf, Seat Leon, Skoda Octavia, Audi A3 і інших автомобілях подібного класу. Хоча зазвичай з заводу виробника ці машини виїжджають все ж на шинах з радіусом 17 дюймів. WV до речі став тестовим автомобілем.

Первинна підготовка

Перш ніж випускати автомобіль на полігон, всіх учасниць перевірили на спеціальному стенді за двома показниками. Першим показником стала перевірка на міцність на високих швидкостях. Хоча у більшості машин максимальна швидкість штучно обмежена, у VW Golf 1.5 TSI це 217 км/год, покришки на стенді перевірили на їх максимально заявленої швидкість в 300 км/ч. Все автошини пройшли дане випробування без будь-яких проблем, довівши свою безпеку.

Другим показником, який перевіряли на стенді, було опір коченню. Тому ж показнику можна визначити, наскільки покришка буде економною по витраті палива. Випробування проводилися на швидкості в 80 км/ч. Найстійкішою і відповідно економічною шиною стала Bridgestone Turanza T005. Її значення було вирішено вибрати в якості референсних для майбутніх випробувань, завжди привласнюючи їм 100%.

экономичность

Випробування

Тести представляли собою класичний набір для літніх шин у вигляді гальмування і керованості на сухому і мокрому асфальті, стійкості до поздовжнього і поперечного аквапланування, оцінки комфорту і шуму. Бічну стійкість вимірювали тільки на мокрому асфальті.

Вагомість оцінок у мокрих випробувань теж вище. Гальмування на мокрому асфальті займає 25% від кінцевого результату. Керованість на мокрій і гальмування сухій поверхні «важить» по 15%. Керованість в суху погоду і економічність вносять в загальний підсумок в 10%. Аквапланування, бічна стійкість, шум і комфорт додають всього по 5% до фінальної оцінки.

проведение испытаний

Керованість

Під час тестів на керованість головним вирішальним фактором стало не час проходження траси, а суб'єктивні відчуття пілотів-випробувачів. Дуже шкода, що в кінцеві таблиці час все ж не було записано. Дуже цікаво, наскільки відчуття від водіння збігається з часом проходження кола. Тим більше враховуючи, що оцінки у більшості учасниць «добре» або «дуже добре».

Проте на сухій трасі протяжністю 2,4 км 6 з 10 шин заробили оцінку «дуже добре». Також цю ж оцінку заробила і контрольна покришка 19 дюймів. На мокрому колі довгою 1,25 км оцінку «дуже добре» заробило 5 автошин, плюс контрольна 17 дюймів. Друга контрольна покришка в цей раз отримала оцінку «задовільно», як і всього одна учасниця випробувань - Falken Azenis FK510.

управляемость на сухом покрытииуправляемость на мокром покрытии

Гальмування

У тестах на гальмування все набагато прозоріше, адже в таблицях можна побачити довжину гальмівного шляху. На мокрому і сухому асфальті гальмували з включеним ABS зі швидкості в 100 км/ч до 10 км/ч.

Найкоротший гальмівний шлях на сухому асфальті показала Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5, а на мокрому - Pirelli P Zero New. Цікаво, що контрольні покришки в обох випадках показали гальмівний шлях коротший, ніж у деяких новинок, хоча є старими моделями.

торможение на сухом покрытии торможение на мокром покрытии

тормозной путь на мокром асфальте

Аквапланування

Стійкість до поздовжнього аквапланування виміряли при товщині води в 7 мм. Краще за всіх з цією дисципліною впоралася Dunlop Sport Maxx RT2. Ковзання у неї починається при швидкості в 77,7 км/год. Гірше за всіх з випробовуваних показала себе Vredestein Ultrac Vorti. Її максимальна швидкість 71,8 км/год. Але ще гірше за всіх виступила дев'ятнадцяти дюймова контрольна покришка.

З поперечним акваплануванням краще за всіх справилася так само автошина Dunlop. А ось у контрольних шин в цьому випробування показники трохи краще більшості випробовуваних. Іронічно, але гірше всіх з поздовжнім акваплануванням впоралася якраз нова Pirelli P Zero New.

устойчивость в продольному аквапланированиюустойчивость к поперечному аквапланированию

аквапланирование

Бічна стійкість

Бічну стійкість на мокрому асфальті перевіряли шляхом вимірювання максимального прискорення, при якому автомобіль починав подавати ознаки занесення і втрати керованості. Найнадійнішою і стабільної покришкою на круговому треку діаметром 42 метри виявилася P Zero New. Дивно, адже дана модель показала найгірший результат в поздовжньому акваплануванні. Наскільки мокрим був кругової трек в цей раз, не уточнюється. Гірше з цим випробуванням впоралася Turanza T005. Але найгірший результат вийшов у контрольній покришки з діаметром 19 дюймів.

боковая устойчивость на мокром покрытии

Комфорт

Комфорт від їзди на тих чи інших шинах ніяк крім суб'єктивно не оцінити, але ось чому не можна було встановити звичайний вимірювач шуму всередині салону автомобіля так же залишається таємницею. Проте оцінку шуму в салоні при швидкості 60 км/ч виставляли дві людини. Водій і пасажир, який їхав на задньому сидінні праворуч. З іншого боку, чи не так важливо, скільки децибел створює вібрація автомобіля при їзді на тих чи інших покришках з точністю до десятих після коми. У підсумку все випробовувані отримали оцінку «дуже добре» і просто «добре», в тому числі і контрольна група.

А ось безпосередньо з комфортом справи йдуть вже не так однозначно. Оцінку «дуже добре» отримали всього четверо випробовуваних і одна сімнадцяти дюймова контрольна покришка. Трьох із учасниць оцінили «добре» і ще двох «задовільно». Найгіршу суб'єктивну оцінку за все тестування «посередньо» заробила одна учасниця і одна, дев'ятнадцяти дюймова, контрольна покришка.

комфорт шин

Для максимально чесних, нехай і суб'єктивних, оцінок, дане випробування проводили на різних дорожніх покриттях - асфальт, бетон, бруківка. Випробувачі навіть поїздили по кришок люків, які нерідко зустрічаються на дорогах особливо в великих містах.

За словами водіїв, які проводили цей тест, самої комфортної виявилася все ж сімнадцяти дюймова контрольна покришка. У неї найкраще виходить згладжувати нерівності дороги за рахунок найвищої боковини, особливо на бруківці. Відповідно не дивно, що друга контрольна шина показала себе гірше всіх, адже у неї найменша боковина. А значить практично всі удари і стики моментально відчуваються в салоні автомобіля.

внутренний шум на скорости 60 кмкомфорт, субъективная оценка

Результати

Згідно кінцевої оцінки все покришки показали себе добре і в цілому впоралися з усіма випробуваннями. Але на перше місце потрапила лише одна шина - Continental PremiumContact 6. Вона отримала найбільше оцінок «дуже добре». Друге місце розділило відразу четверо учасниць і одна контрольна автошина. На третьому місці виявилося дві покришки - Bridgestone Turanza T005 яку обрали в якості точки відліку і Pirelli P Zero New. Цікаво, що новинка програла своїй сімнадцяти дюймової попередниці. Четверте, останнє місце, розділили між собою троє учасниць і друга контрольна шина.

Результаты


РУС  УКР 
Шини Диски Запис на сервіс Шинні центри Допомога та поради
×