0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера 0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера (067) 209-21-12 (050) 361-91-31 Боти для запису на сервіс Telegram Bot
TshinaBotViber Bot
УКР РУС  УКР 

Тест від ADAC для зимових шин в розмірі 175/65 R14

01.11.2018 [HTML]

ADAC, досить строгий німецький автоклуб, перед початком зимового сезону 2018-2019, провів тест дванадцяти, зимових шин без шипування в типорозмірі 175/65 R 14.

Чому ADAC строгий автоклуб? Якщо ви ще не стикалися з їх тестами, то ось що слід знати - вони не роблять поблажок, не виводять середню оцінку. Якщо шини показала себе погано в одному з випробувань, то хороші результати інших тестів не витягнуть її на перше місце.

Учасниці

У тесті взяли участь наступні покришки:

Ще дві автошини, Michelin Alpin 6 і Hankook Winter i * Cept RS2 W452, не потрапили на випробування через відсутність на ринку під час проведення тесту.

У всіх шин, які були присутні, однаковий індекс швидкості Т - до 190 км/ч. Також у всіх покришок, за винятком однієї, однаковий індекс навантаження - 82 (475 кг) і 86 (530 кг) для Nankang Snow SV-3.

Шини в такому розмірі, 175/65 R 14, підходять для невеликих авто, наприклад, Ford Fiesta, Peugeot 206, Toyota Yaris і інші машини такого ж класу. Якраз Форд виступав автомобілем для випробувань.

Випробування

В даному тесті покришки оцінювалися за такими критеріями: поведінка шини на сухому і вологому дорожньому покритті, на снігу, на льоду. Також проводили оцінку шуму і комфорту під час їзди, витрата палива, зносостійкість.

Останні три випробування не впливали на кінцеву оцінку тесту, адже якщо покришка прекрасно показує себе при різних погодних умовах, але при цьому трохи «голосніша» своїх конкурентів, чи важливо це.

Результати

Краще за всіх на сухому асфальті показала себе Firestone (2,0), але ось з мокрим асфальтом вона вже впоралася гірше. У цьому випробуванні, з незначною різницею в одну десяту бала, відзначилися Континенталь (1,7) і Данлоп (1,8). Зі снігом краще впоралися знову ж Continental WinterContact TS860 (1,8) і Dunlop Winter Response 2 (1,9). А ось що стосується льоду, в цьому випробуванні явних переможців немає, все покришки показали себе однаково добре.

За результатами, призовий п'єдестал зайняли Continental і Dunlop. Вони відмінно виступили за основними випробуванями. Єдине, в чому Данлоп випереджає свого опонента - менша витрата палива.

Вісім з 12 тестованих шин отримали оцінку «задовільно», одна покришка була оцінена «погано» і одна «дуже погано». Які місця, з якими оцінками, за версією ADAC зайняли всі тестовані покришки можна побачити в короткій таблиці нижче:


* - показник, який значно вплинув на загальну оцінку.

Найцікавіше, що Тайванська Nankang Snow SV-3, яка зайняла останнє місце, отримавши найгірші оцінки на снігу і мокрому асфальті, не найдешевша представниця на європейському ринку серед тестованих покришок. Для яких конкретно погодних умов її розробляли залишається загадкою.

Висновок

Що стосується перших місць - вони цілком заслужені. При виборі тієї чи іншої покришки все буде залежати вже від умов, в яких вони частіше будуть експлуатуватися.

За заявою ADAC, незважаючи на те, що тест проводився в типорозмірі 175/65 R 14, його результати так само будуть справедливі для розмірів 165/65 R 14 і 185/65 R 14, з тими ж індексами швидкості і навантаження для тих же моделей автошин.

РУС  УКР 
Шини Диски Запис на сервіс Шинні центри Допомога та поради
×