0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера 0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера (067) 209-21-12 (050) 361-91-31 Боти для запису на сервіс Telegram Bot
TshinaBotViber Bot
УКР РУС  УКР 

Тест всесезонних покришок в розмірі 175/65 R14 від ADAC (2018)

14.02.2019 [HTML]

Хоча зима ще не закінчилася, зараз тільки середина лютого, вона була не дуже холодною. Градусник не опускався нижче -10, але і не піднімався вище +10. Є думка, що в таку ось м'яку, так би мовити, європейську зиму добре підходять всесезонні покришки, тому що вони краще переносять перепади температури, особливо якщо вчора було +5, а сьогодні вже -5.

У цьому питанні ми розбиратися не будемо, тут все залежить від складу резиносуміші і будови покришки, але ось як дані шини поводяться на різних покриттях вирішили перевірити експерти німецького автоклубу ADAC.

Учасниці

У випробуваннях взяли участь 9 все сезонних автошин в розмірі 175/65 R14:

У шин є незначний розкид за індексом швидкості від Т до Н (190-210 км/ч) і за індексом навантаження від 82 до 86 (475-530 кг). Підходять дані автошини для невеликих міських автомобілів, і якщо ви стежите за тестами від ADAC, то ви напевно вже здогадалися, яке авто виступило в якості тестового. Це вже всім знайомий і поки що незмінний Ford Fiesta.

Протистояння сезонів

Так як всесезонні покришки повинні добре себе показувати одночасно на снігу в мороз і на сухому асфальті в теплу погоду, крім обраних шин в тестах взяли участь ще дві контрольні - літня і зимова. Дуже шкода, але які конкретно автошини використовували випробувачі в якості контрольних не уточнюється. Говориться лише те, що вони хороші. Дуже розмите поняття.

Проте, дане порівняння хоч якось зможе показати, де всесезонні покришки програють, а де, можливо, виграють. Це дозволити скласти більш повну картину і зрозуміти, чи варто міняти свої сезонні, вузькоспрямовані автошини на універсальні «всесезонки».

Випробування

Так як це всесезонні покришки, то тести більше схожі на зимові, зі снігом і льодом, але найбільшу вагу мали випробування на мокрому асфальті. Його можна запросто зустріти в будь-який час року, на відміну від того ж снігу або льоду. На мокрому асфальті оцінювали стійкість до поздовжнього і поперечного аквапланування, вимірювали гальмівний шлях, а також оцінювали зчеплення при маневруванні і входження в повороти.

На сухому асфальті так само оцінювали зчеплення при маневруванні, а також вимірювали гальмівний шлях. На снігу і льоду гальмували з включеним ABS і оцінювали стійкість при здійсненні маневрів. Крім цього були тести, які не впливають на кінцевий результат, у вигляді вимірів шуму всередині і зовні салону, витрата палива, а також зносостійкість.

Результати

На сухій поверхні краще за всіх виступив Vredestein, отримавши оцінку «добре», а гірше всіх показав себе Firestone, заробивши оцінку «погано». Решта учасниць показали результат з оцінкою «посередньо». Контрольні покришки заробили такі оцінки: літня - «добре», зимова - «погано».

На мокрому асфальті все трохи змінилося. Чотири покришки, які на сухій дорозі показали результат «посередньо» в мокрому випробуванні отримали оцінки «добре». Firestone в цьому тесті так само заробив «погано». Контрольні автошини виступили однаково «добре».

На снігу результат «добре» змогли видати тільки дві шини - Continental AllSeasonContact і Nokian Weatherproof. Ще троє заробили «посередньо», а що залишилися - «погано». Літня контрольна автошина на снігу показала себе «дуже погано», але це було очікувано. Зимова контрольна покришка видала результат «добре».

Лід для учасниць випробувань виявився простим завданням. Вісім з дев'яти покришок виступили «добре» і тільки Firestone Multiseason показав себе «посередньо». Найцікавіше, що зимова контрольна шина теж показала «посередній» результат. Літня контрольна автошина виступила «дуже погано».

Найгаласливішою виявилася Multiseason все від того ж Firestone. Інші учасниці шумлять менше, але оцінки у всіх «посередньо». Контрольна група в цьому випробуванні брала участь тільки в особі літньої покришки. Результат у неї виявився теж «посереднім».

А ось паливо економлять всі, включаючи контрольну групу, однаково «добре». Високу зносостійкість, яка удостоїлася оцінки «дуже добре», показали чотири учасниці, але інші намагаються не відставати, заробляючи «добре». Контрольна група, знову в особі тільки літньої покришки, показала «посередню» зносостійкість.

Як видно з результатів випробування контрольні покришки жодного разу не заробили «дуже добре», і «всесезонки» в деяких випробуваннях намагалися не відставати від вузьконаправленних автошин. Більш докладно результати розписані в зведеній таблиці:


* - показник, значно вплинув на загальну оцінку.

Висновок

Так, «всесезонки» однозначно краще, ніж зимові покришки в теплу погоду або літні в холодну. І вони дійсно намагаються бути універсальними. Але все ж у вузьких напрямках вони програють сезонним шинам. Такі універсальні автошини можна використовувати тільки в умовах стабільної, помірної погоди, переважно в місті, не виїжджаючи на них в холодні засніжені гори або на спекотні літні курорти.

РУС  УКР 
Шини Диски Запис на сервіс Шинні центри Допомога та поради
×