0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера 0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера (067) 209-21-12 (050) 361-91-31 Боти для запису на сервіс Telegram Bot
TshinaBotViber Bot
УКР РУС  УКР 

Тест всесезонних шин в розмірі 195/65 R15 за версією Auto Bild (2018)

19.02.2019 [HTML]

Сьогодні ми хочемо Вас познайомити з тестом всесезонних шин від німецького видання Auto Bild. Даний тест експерти проводять за аналогією з літнім і зимовим, в 2 етапи.

Відмінність тільки в кількості учасників. Для жителів Німеччини всесезонні шини не настільки популярні. До того ж законодавство змушує автовласників в холодну пору року їздити виключно на зимових покришках.

Мабуть тому, кількість моделей, які знаходилися в продажу на момент проведення тестування, було значно меншим. Всього в тестах взяло участь 27 автошин, крім двох референсних (літньої і зимової).

Відбірковий тур

Для участі в цьому турі допустили всі 27 моделей, які перевіряли на безпечність. За підсумками гальмування на сухій і мокрій дорозі, визначилася «десятка» лідерів. Вони і взяли участь в основній програмі.

Решта учасниць, які показали найгірший результат, з подальшого змагання вибувають.

Як видно з таблиці відбіркового туру вибули представники таких відомих брендів, як Viking, Toyo, Fulda, Firestone та інші.  

Абсолютне лідерство в двох відбіркових випробуваннях належить японській моделі Weather Control A005, яка вийшла на ринок в 2018 році.

І як показує відбірковий тур, досить впевнено почала боротьбу з популярними всесезоннимі моделями Michelin CrossClimate + (це основний конкурент для Weather Control A005), Continental AllSeasonContact, Goodyear Vector 4Seasons Gen-2 і іншими.

Учасниці


  • Bridgestone Weather Control A005
  • Continental AllSeasonContact
  • Falken EuroAll Season AS210
  • Goodyear Vector 4Seasons Gen-2
  • Hankook Kinergy 4S2 H750
  • Michelin CrossClimate+
  • Nexen N’Blue 4Season
  • Nokian Weatherproof
  • Pirelli Cinturato All Season Plus
  • Vredestein Quatrac 5

27_UKR.jpg

Випробування на снігу

В ході даного блоку було проведено 4 випробування (керованість, гальмування, тяга, слалом). Потрібно відзначити, що до 10 учасниць додалися ще дві референсні покришки (літня і зимова). Конкретні назви не вказуються. Але їх результати будуть служити певним зразком в ході тестів.

управляемость_з_укр.jpg  

Як і очікувалося, на снігу кращий результат можуть показати тільки спеціалізовані шини, створені під потреби зимових умов.

Разом з тим, трохи кращу, ніж у «зразкових» шин керованість на снігу показала Nokian Weatherproof. Її швидкість виявилася на 0,2 км/год вище.

У випробуванні Слалом чотирьом всесезонки вдалося «обійти» спеціалізовані зимові шини.

Торможение_Тяга_Слалом_укр.jpg  

Випробування на мокрій дорозі

управляемость_л_укр.jpg

Продольное_аквапланирование_рус-1.jpg

Кращими на мокрій поверхні повинні бути літні автошини. Але чи є таке твердження вірним, наочно дає побачити поточний тест.

На мокрому асфальті проведено 5 випробувань. У трьох з них лідерами виявилися літні шини (керованість, гальмування і бічна стійкість).

У цих же заїздах кращими серед всесезонок стали новинка 2018 року Weather Control A005 і Vector 4Seasons Gen-2. Ефективність зимових моделей вкрай низька.

Результати по аквапланування були іншими. Тут лідерство перейшло від літніх шин до Continental AllSeasonContact (найкраща в поздовжньому акваплануванні), Nokian Weatherproof (найкраща в поперечному акваплануванні), Hankook Kinergy 4S2 H750 і Falken EuroAll Season AS210.

Лідери попередніх трьох заїздів зайняли 5 і 6 місце.

аквапланирование-торможение-устойчивость укр.jpg  

Випробування на сухій дорозі

торможение_2_укр.jpg

В даному блоці тестів літні шини знову лідирують. Хто може показати краще гальмування на сухому асфальті і керованість, як ні спеціалізовані автошини?

Другий і третій результат в цих двох випробування демонструють вже знайомі нам по попереднім заїздів Weather Control A005 і CrossClimate +.

Відмінне зчеплення і ефективне гальмування вигідно відрізняють ці дві моделі від інших учасниць. Але на засніженій дорозі «японка» і «француженка» не змогли показати таких же результатів.

Тому навряд чи їм варто розраховувати на призові місця в підсумковому рейтингу.

Управляемость_Шум_укр.jpg

Стати одночасно і тихою, і економічною, не вдалося ні одній учасниці. Хтось показав щодо середній результат по двом даними тестів.

А ось, наприклад, Nexen N'Blue 4Season, при максимальній витраті палива одночасно стала «найтихішій» шиною. У Bridgestone був зафіксований найвищий рівень шуму на 80 км / год при невисокому опорі коченню.

Найменший опір коченню, з великим відривом від інших учасниць показала Weatherproof.

Цена_пробег_экономичность_укр.jpg  

Для бажаючих знайти «золоту середину» експерти склали рейтинг шин за співвідношенням ціна-пробіг. Згідно з отриманими результатами, найкраще співвідношення у EuroAll Season AS210 і N'Blue 4Season.

Наскільки варто довіряти такому співвідношенню - судіть самі, якщо у Nexen передбачуваний пробіг нижче середнього (42 900 км). А ось у Michelin з традиційно найкращим пробігом, тільки третє місце в цьому співвідношенні.

Найдорожча поїздка можлива на шинах Pirelli.

Підводимо підсумки

У підсумкових таблицях можна побачити виставлені експертами оцінки від 1 до 6. В оцінюванні за основу було взято шкільна система, давно вже звична німцям. Найкращий результат відповідає 1, найгірший - 6.

Серед 10 учасниць оцінку «Зразково» удостоїлися 2 моделі:

  • Vector 4Seasons Gen-2
  • AllSeasonContact

final_1_укр.jpg    

Ще 3 шини отримали від суддів «добре», 4 - задовільно і 1 - не рекомендовано.

У чому причина успіху і 1 місця у Goodyear? З 16 проведених випробувань вона показала найкращий результат тільки в двох (без урахування референсних шин). У Continental кращий результат був один раз на 16 випробувань, і двічі - другий. Чому ж ці шини перемогли?

Можна з повною впевненістю сказати, що їхня перемога - це результат збалансованих експлуатаційних характеристик. Вони надійні і безпечні на трьох різних дорожніх покриттях і завжди показують хороший результат. Власне, це і є перевагою для всесезонних шин.

Разом з тим, варто звернути увагу, що, наприклад, модель з 3 перемогами, до того ж абсолютний переможець відбіркового туру Bridgestone, в результаті виявилася на останньому місці. Чому?

final_2_укр.jpg  

В ході випробувань Weather Control A005 показала недостатню ефективність на снігу. При цьому вона дійсно чудова на мокрій і сухій дорозі, у неї відмінна економічність, але вердикт суддів «не рекомендована». Дана модель є єдиною з усіх учасниць, у якій клас «А» за зчеплення на мокрій дорозі згідно з європейським маркуванням.

Слід встановлювати ці шини чи ні, якщо вони не рекомендовані таким авторитетним виданням, як Auto Bild? Так, слід, і ось чому. Якщо Ви не плануєте використовувати, наприклад, автомобіль на засніженому покритті, проживаєте в місцевості, де не буває снігу, і вирішили встановити всесезонні шини. Це відмінний вибір.

Не випадково, за опитуванням споживачів в Португалії Weather Control A005 визнана кращою, за що і отримала нагороду «Продукт року - 2019».


РУС  УКР 
Шини Диски Запис на сервіс Шинні центри Допомога та поради
×