0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера 0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера (067) 209-21-12 (050) 361-91-31 Боти для запису на сервіс Telegram Bot
TshinaBotViber Bot
УКР РУС  УКР 

Тест зимових шин для позашляховиків в розмірі 235/60 R18 за версією журналу Off Road (2018)

03.01.2019 [HTML]

У Німеччині шипована гума заборонена, і хоч зима у них не дуже сувора, до фрикційних шин вимоги досить високі. Видавництво Off Road провело тестування шести покришок в цьому сегменті.

Учасниці

З шести покришок було дві новинки. Це Kumho Wintercraft WS71 і Nokian WR SUV 4.

Тести

Снігові випробування проводилися на відомому тестовому полігоні «Test World» в Фінляндії. Асфальтові тести були в Австрії, на полігоні ÖAMTC Wachauring. В якості тестового автомобіля вибрали позашляховик Volvo XC60 D4.

Сніг

На снігу заміряли час, який потрібен автомобілю, що б розігнатися з нуля до 50 км/ч. Краще за всіх себе показала новинка від Nokian, менше 3-х секунд. Довше за всіх розганялися покришки Dunlop.

Гальмівний шлях коротше всіх виявився так само у WR SUV 4. Друга новинка зі списку в обох випробуваннях тримається в трійці лідерів. Гірше за всіх зі швидкості в 50 км/год до нуля по снігу гальмує GT Radial.

А ось зі сніжною кашею GT Radial справляється краще за всіх. Початкова швидкість проковзування у цій моделі виявилася 23,9 км/год. Новинка від Kumho в цій дисципліні показала себе гірше всіх. Її швидкість проковзування 21,6 км/год.

Лід

На спеціально відполірованому льоду розганялися до 30 км/ч. Менше всіх часу витратив GT Radial. Новинки не сильно відстали від лідера. Довше за всіх по льоду розганялися Goodyear і Pirelli.

Гальмували так само починаючи з 30 км/ч. Список лідерів не змінився, а ось замикаючи учасники трохи помінялися місцями.

Керованість

Суб'єктивну оцінку керованості експерти звели в одну єдину таблицю і для льоду, і для снігу. При цьому на крижаній трасі заміряли час проходження кола. Чому цього не робили для сніжної траси залишається загадкою.

У цьому випробуванні складно сказати, хто однозначний переможець, тому що оцінки виставлялися за балами, і Dunlop c Goodyear заробили однакову кількість балів. Але крім оцінок, пілоти-випробувачі висловили своє відчуття щодо кожної покришки.

Про Dunlop експерти сказали, що вона має тенденцію до недостатньої поворотності. Goodyear показав звичайний зворотний зв'язок на межі зчеплення. GT Radial відзначився високим рівнем зчеплення на льоду. Kumho показав упевнену поведінку на межі зчеплення і гарну інформативність. Nokian має високий рівень зчеплення і гарну інформативність. Pirelli при хорошому рівні зчеплення показав кращу інформативність з усіх.

Мокрий асфальт

При гальмуванні з 80 до 5 км/год, GT Radial, який не погано себе показував на льоду, на мокрій поверхні зупинився найдалі. Перше місце зайняв Dunlop. Обидві новинки опинилися ближче до кінця списку.

А ось з акваплануванням нові покришки справляються краще. Серед трійки лідерів опинився і Goodyear. Гірше за всіх з втратою зчеплення на водяній плівці справляється Pirrelli.

Сухий асфальт

При тій же початковій швидкості в 80 км/год на сухій поверхні гірше всіх гальмує новинка від Kumho. Найкоротший гальмівний шлях показав Pirrelli.

Новинка Wintercraft WS71 так само виявилася і самою «ненажерливою». Економічніше всіх показала себе покришка від GT Radial. Друга новинка зі списку поки що тримається досить добре, займаючи місця серед лідерів.

Шум вимірювали при швидкості в 80 км/год, і хоч різниця в отриманих результатах не дуже велика, все ж найтихішою покришкою стала Goodyear. Голосніше за всіх виступили Pirelli і Nokian.

Керованість


Як і у випадку зі сніговими випробуваннями, керованість на асфальті так само об'єднали в загальну таблицю. Але на відміну від попереднього разу, різниця між оцінюваними показниками куди істотніша. На мокрій поверхні оцінювали точність реакції, керованість і час проходження кола. На сухій же дорозі оцінювали точність реакції, прискорення, стійкість і перестроювання з ряду в ряд.

Чому так сильно відрізняються дисципліни відомо тільки випробувачам. Цього разу так само складно сказати, яка ж покришка показує себе краще за всіх, адже відразу 4 учасниці отримали однакові оцінки.

Як і минулого разу експерти висловили своє відчуття про кожну модель. Dunlop має високу точність і показує кращу контрольованість на мокрому асфальті. Goodyear показала високу точність реакції на повороти керма на будь-якому асфальті. GT Radial відзначилася середньою точністю управління і необхідністю підрулювати в процесі їзди. Kumho легко контролювати на межі зчеплення. Nokian показала високу точність реакції, але на сухому покритті. Pirelli має високу точність реакції і хорошу інформативність.

Підсумок

Згідно з підсумковими оцінками, новинка Nokian WR SUV 4 показала найкращий результат. При цьому відразу 4 покришки удостоїлися статусу «настійно рекомендуються». В цілому, згідно з оцінкою видавництва Off Road, всі учасниці тесту виступили добре і немає явно поганих покришок, які б отримали негативні відгуки і не рекомендувалися до покупки. Друга новинка зі списку Kumho Wintercraft WS71 і GT Radial Champiro WinterPro HP розділили останнє місце, отримали статус «задовільно».

Висновок

Результати всіх покришок в даному тесті досить високі і хороші. Навіть незважаючи на те, що якісь з них краще себе показують на снігу, а якісь на льоду. Вірити тільки одному тесту звичайно можна, але краще подивитися інші тести, де дані покришки брали участь. Скласти думку на кількох джерелах, так би мовити. Адже потрібно вибирати покришки виходячи зі своїх власних потреб і умов експлуатації.

РУС  УКР 
Шини Диски Запис на сервіс Шинні центри Допомога та поради
×