0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера 0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера (067) 209-21-12 (050) 361-91-31 Боти для запису на сервіс Telegram Bot
TshinaBotViber Bot
УКР РУС  УКР 

Тест зимових шин у розмірі 205/55 R16 за версією Teknikens Värld (2018)

31.12.2018 [HTML]

Представляємо Вам огляд тесту зимових шин у розмірі 205/55 R16, що проводився шведськими експертами. Для порівняння було відібрано 18 моделей, призначених для експлуатації в різних кліматичних умовах, оснащених шипами та без них. Хто ж переможе на льоду, снігу, мокрій та сухій дорозі ми дізнаємося з результатів випробувань.

Огляд випробувань

До переліку дисциплін, які пропонувалося пройти учасницям, увійшли вимір гальмівної дистанції, керованість, аквапланування, лосиний тест, шумоутворення, витрата палива.

Незвичайність цього тесту полягає в тому, що тут будуть на рівних змагатися не тільки автошини з шипами та без них, але і моделі, передбачені для різних кліматичних умов. Для зручності кожен тип шин виділено певним кольором.

укр-Тип шины.jpg

Учасниці

З шипами

Без шипів скандинавські

Без шипів європейські

Гальмування

Гальмівні характеристики шини для кожного водія є найважливішими. У всіх тестах вони отримують найвищу вагомість в порівнянні з іншими випробуваннями.

Водії, вибираючи собі нордичний (або скандинавський) тип шин, припускають значну частину зимового періоду експлуатувати покришки на крижаних та засніжених дорогах..

І хоча останнім часом значення гальмування на снігу знизилося в порівнянні з гальмуванням на мокрому асфальті, організатори зі Швеції оцінили найкраще гальмування на снігу і льоду по 20 балів, а на мокрому і сухому асфальті - по 5.

2_191218.jpg

З огляду на такий сильний склад учасниць, не дивно, що лідерство на снігу і льоду належить «шиповці».

На льоду кращими виявляються IceContact 2 і X-Ice North 4. Нагадаємо, що остання є новинкою від французьких шіноделов і має рекордну на сьогоднішній день кількість шипів - 250.

На снігу Michelin виступає менш впевнено, ніж на льоду, і не набирає максимальні 20 балів. А найкоротшу гальмівну дистанцію показали відразу 3 шиповані шини:

  • IceContact 2
  • Ultragrip Ice Artic
  • i*Pike RS2

Кращою серед нешипованних шин нордичного типу стала Ice Zero FR, набравши 18 балів, і залишивши позаду себе ще 4 «шиповки». Результат IcePro 3, наприклад, повністю спростовує твердження про те, що тільки шипована шина є найбезпечнішою на льоду.

З європейських шин кращою стала TS 860, переможниця численних тестів у розглянутому нами розмірі. Вона отримала лише 6 балів на льоду і 10 на снігу.

А ось на мокрому та сухому асфальті вона була найкращою, так як опинилася «у своїй стихії». «Своїм» асфальт став і для інших європейських моделей, які і зайняли призові місця: на другому - Goodride SW601, на третьому - Winter W1.

Керованість

Оцінити керованість учасниць експертам потрібно було на льоду, снігу та мокрій дорозі. Як і в попередньому блоці випробувань, за сніг і лід можна було отримати по 20 балів, а за мокру дорогу тільки 10.

Особливих відкриттів тут не було. Абсолютним лідером в «білих» тестах виявляється Michelin. Можливо, вся справа в рекордній кількості «цвяшків»? Однак в числі лідерів ми можемо спостерігати і Goodyear, що має шипів майже в 2 рази менше, ніж X-Ice North 4, всього 130. До того ж, на друге місце поряд з шипованими шинами потрапили і дві «скандинавки» без шипів - Ice Zero FR і VikingContact 7.

На мокрій дорозі - без змін. Тільки європейські шини змогли отримати найвищі бали - 10 у Conti, по 9 - у Goodride і Giti.

3_191218.jpg

Додаткові тести

Поздовжнє аквапланування

В даний блок ми об'єднали 4 важливих випробування: аквапланування, перестроювання, комфорт/шум та витрату палива.

Складно припустити, що власники шиповану гуми гадають, що їх автомобіль потрапить під сильний дощ або змушений буде долати водяну плівку з шаром більше 5 мм.

Але в країнах, розташованих в Центральній Європі, таке можливо. І тому жителі цих країн вибирають собі переважно європейські шини, що мають розгалужену дренажну систему.

Тому зовсім не дивно, що кращими в цьому випробуванні повинні стати покришки цього типу. Максимальні 10 балів дістаються TS 860, на другому місці - Winter W1, яка досить непогано виступала і в інших тестах 2018 року. Однак третя представниця такого ж типу автошини виявилася в середині турнірної таблиці, пропустивши вперед аж 5 учасниць.

Велика частина «скандинавських нешіповок» виявилася внизу турнірної таблиці, чому так? Вся справа в твердості гуми. Для утримання шипа твердість протектора повинна бути відповідною, чого не скажеш про більш м'який протектор «скандинавських нешіповок».

4_191218.jpg

Лосиний тест

Екстремальний об'їзд перешкод на сухому асфальті - це більше нестандартний тест для зимових шин. Але шведські експерти регулярно включають дану дисципліну в свої випробування. Результат виявився цілком очікуваним. Знову кращими виявляються «європейки» з їх більш жорстким протектором.

5_191218.jpg

Комфорт/Шум

Виставлені бали в даному випробуванні - це сукупна оцінка за курсову стійкість, шум у салоні авто, плавність ходу і відгук на рулювання. Все те, що з'єднується в понятті комфорту.

Це суб'єктивна оцінка, яка виставлялася за кілька заїздів по степовим та асфальтованим дорогам.

6_191218.jpg

Як ми бачимо, кращими виявляються фрикційні моделі, що пояснюється, в першу чергу, відсутністю шипування. Лідер - VikingContact 7.

Витрати пального

Витрата палива - це ще один показник, який дозволяє водієві заощадити. Відповідно до доданої таблиці 0,0345 л на 10 км (різниця між першим та останнім місцем) здаються незначними. А в перерахунку, наприклад, на 30 тисяч кілометрів пробігу - це вже значна цифра - 105 літрів.

Тут також кращими виявляються нешиповані шини преміальних брендів - Nokian, Continental і Bridgestone.

7_191218.jpg

Підводимо підсумки

Як і очікувалося, перемогу завойовують шиповані моделі преміальних брендів. Трійка лідерів виглядає наступним чином.

русс-TV Тест зимних шин Teknikens Värld.jpg

Перше місце розділили X-Ice North 4 і IceContact 2.

Примітно, що французька шина є новинкою цього сезону. Вже встигла взяти участь в декількох тестах в цьому році, та показала дуже високі результати, особливо на льоду.

На другому місці Ultragrip Ice Artic.

Ще одна популярна модель і переможець багатьох тестів, Hakkapeliitta 9 від фінського бренду Nokian зайняла 4 місця і була змушена пропустити вперед німецьку нешипованну шину VikingContact 7.

Третя модель від німецьких шинників виявилася в нижній частині підсумкової таблиці.

Кількість шипів - шлях до перемоги?

Однією з найважливіших причин перемоги Michelin X-Ice North 4 експерти називають небувалу ще кількість шипів. Для французької моделі - це істотний стрибок від 96 шипів до 250.

Але якщо ми подивимося на інших учасниць, то важко не помітити Winguard WinSpike WH62 зі 190 шипами на 15 місці, показавши результат значно гірше «європейок» і згадувану раніше Ultragrip Ice Artic з 130 шипами на 3 місці.

русс-TV-2 Тест зимних шин Teknikens Värld.jpg

А може бути справа не тільки в «гвіздочках», а в технологіях, які використовують шинні виробники?

Яке обрати «взування» для свого автомобіля з шипами або без варто вирішувати з урахуванням кліматичних умов в регіоні Вашого проживання. Безсумнівно одне, що шини для автомобіля повинні бути надійними і безпечними.


РУС  УКР 
Шини Диски Запис на сервіс Шинні центри Допомога та поради
×