0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера 0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера (067) 209-21-12 (050) 361-91-31 Боти для запису на сервіс Telegram Bot
TshinaBotViber Bot
УКР РУС  УКР 

Тест зимових позашляхових шин в розмірі 235/60 R18 за версією Auto Bild Allrad (2018)

25.10.2018 [HTML]

Десять позашляхових шин в розмірі 235/60 R18 пройшли випробування у фахівців Auto Bild Allrad. Даний вид шин покликаний забезпечувати високу продуктивність на снігу і льоді в холодну пору року. Але які шини є для Вашого авто краще? Учасниці випробувань


Огляд випробувань

В рамках тесту учасницям треба було пройти 13 дисциплін на трьох видах поверхні (сніг, мокра і суха дорога). За кожне випробування судді виставляли бали від 0 до 15, які потім прирівнювали до оцінок від 1 до 6. Нижче наводиться шкала відповідності бальною і оцінної систем

Випробування на снігу

На снігу учасницям треба було пройти 4 випробування. Тут експерти перевіряли найкращу керованість, тягове зусилля і гальмування, бічне прискорення на слаломній дистанції.

Тягове зусилля

(Середнє значення в Ньютона)

За іронією долі, недорогі зимові шини Firestone і Fulda рухаються на снігу краще, ніж Nokian і Continental. Результат Toyo при температурі - 2 °досить непоганий.

Керованість

(Середня швидкість в км/год)

Важливими в рамках тесту експерти вважають короткий гальмівний шлях, гарне тягове зусилля і передбачувану реакцію на рульове керування. Фінська Nokian завжди залишається передбачуваною, демонструє «грайливий стиль». Тойо отримує оцінку 3.

Гальмування на снігу зі швидкості 50 км-год до повної зупинки виграє WinterContact TS 850P SUV. Її гальмівна дистанція становить 26,7 м. Найгірший результат показує Snowprox S954 SUV - 31,2 м. Це, на думку пілотів, зовсім не погано.

А ось результат літньої шини зовсім не радує експертів. Повна зупинка досягається через 81,7 метрів з початку гальмування. Тому не варто водіям себе обманювати, довіряючи свою безпеку літній гумі взимку.

Згідно з німецьким законодавством, кожен водій, який мандрує по зимових дорогах, повинен мати для холодної пори року шини, які підходять під експлуатацію в зимових умовах. В іншому випадку, водія чекає штраф в розмірі 60 євро.

З іншого боку, в разі раптового снігопаду, водій має право припаркувати своє авто, «взуте в літні шини».

Гальмування на снігу

(Гальмування від 50 км/год)

Протестовані літні шини мають довгий гальмівний шлях. При відносно невеликому сніжному покритті гальмування викликає занепокоєння. Різниця між найкоротшою гальмівний дистанцією у Continental і, врешті-решт, задовільним результатом Toyo 4,5 метрів.

Слалом

(Бічне прискорення в м/с2)

Бічне прискорення у зимових моделей вельми хороше. З шинами WinterContact TS 850P SUV і WR SUV 4 Ви в безпеці. Літня шина ледве реагує на рульове керування.

Таким чином, на засніженій дорозі найбезпечнішими за результатами випробувань стають шини Continental і Nokian. Вони з упевненістю проходять будь-які криві.

Випробування на снігу показали, що зимові шини, навіть з поганим результатом, все ще здатні забезпечити надійне пересування. Чого зовсім не можна сказати про літню гуму, яка була включена в тестування для порівняння. Вона гальмує на снігу, і постійно створює загрозливу ситуацію.

Як відзначають експерти, якщо Ви використовуєте літню шину взимку, то повинні пересуватися по кривій зі швидкістю равлика інакше зможете опинитися на узбіччі або врізатися в огорожу.

Випробування на мокрій дорозі

На мокрому асфальті було проведено також 4 випробування: поздовжнє аквапланування, гальмування, керованість, а також встановлено час проходження треку з незвичайною лінією кривизни.

Яка шина здатна до будь-якого маневру на вигнутій трасі? Щоб отримати відповідь на це питання пілоти направили тестовий автомобіль на випробувальний трек з особливою лінією зламу. Ця небезпечна крива поступово зменшується. Небезпека пересування по такій дорозі полягає в тому, що водій на високій швидкості може не впоратися з керуванням. Тому пілоти і пред'явили високі вимоги до зчеплення шин на мокрому треку.

Поздовжнє аквапланування

(Швидкість спливання в км/год)

Що таке? Дорога Conti на останньому місці. Для зимової шини це не дуже небезпечно і відповідає 9 балам (оцінка 3 +). Те, що кращий результат показала літня шина цілком очевидно. Від неї зовсім на трохи відстали Dunlop і Fulda.

Мокрий круговий трек

(Час кола в секундах)

Goodyear, Dunlop і Pirelli знаходяться поруч з літніми шинами. Це відмінний результат і свідчить про те, наскільки зимові шини міцні. Firestone і Nokian відстають.

Керованість на мокрій дорозі

(Середня швидкість в км/год)

Точна реакція на управління, передбачувана поведінка багато тяги на мокрій поверхні. Багато хороших оцінок. Літня шина найкраща, як і очікувалося. До неї особливо близько підійшла Pirelli.

Гальмування на мокрому асфальті

(Гальмування з швидкості 100 км/год)

Знову літня шина показала вищий клас! Але Continental, Dunlop, Goodyear і Pirelli також заробляють багато балів. Звертає на себе увагу бюджетна шина Achilles, яка показує не найгірший результат, трохи випереджаючи Toyo і істотно Firestone.

Експерти відзначають, що ніхто з зимових шин не зазнав невдачі. Навіть бюджетна покришка Achilles, що належить індонезійському виробнику Multistrada Arah Sarana. Вони продають шини під брендами Achilles і Corsa, і є найбільшими шинниками в Індонезії.

Імениті учасниці Goodyear, Continental і Pirelli довели, що здатні з легкістю впоратися з мокрою дорогою. До того ж, вони дивно передбачувані. Водій може передбачити реакцію на рульове керування. У подібній екстремальній ситуації він здатний зберегти високу швидкість пересування і уникнути можливої аварії.

Випробування на сухому асфальті

На сухому асфальті традиційно перевіряють не тільки їздові характеристики, але і споживчі, як комфорт, шумоутворення, опір коченню.

Керованість на сухому асфальті

(Середня швидкість в км/год)

На сухому асфальті літні шини далеко попереду. Більше за інших з зимових моделей заробляють Goodyear і Pirelli. Їх хороша реакція на рульове управління отримує 12 балів (2 +).

Рівень шуму

(на швидкості 80 км/ч в дБ (А))

Зустрічаються зимові шини, які можуть бути навіть тихіше літніх. Але не в цьому випадку. Самою «тихою» з зимових виявляється Latitude Alpin LA2, що приносить їй 12 балів. Шину Snowprox S954 SUV особливо виразно чути, але все ж рівень шуму прийнятний.

Гальмування на сухому асфальті

(Гальмівний шлях зі швидкості 100 км/год)

Звичайно, тут кращої може бути тільки літня шина. Навіть дуже хороші зимові шини в цій дисципліні будуть гірше літніх. Як мінімум на 5 метрів довшою гальмівна дистанція виявилася у Pirelli (кращий результат) і на 10 метрів більше у Firestone (найгірший результат).

Опір коченню

(в кг/т)

Заощадити паливо можна з Pirelli і Conti. Чого точно не скажеш про Michelin. І це дивно, так як вони завжди відрізнялися низьким опором коченню. Мабуть, розробникам слід звернути більшу увагу на цю споживчу характеристику.

В проведених випробуваннях очевидна перевага була у невідомої літньої моделі, яка і на мокрій дорозі виглядала досить впевнено. Це означає, що на сухій і мокрій дорозі літня шина може забезпечити достатню продуктивність, але для снігу, а тим більше льоду, вона категорично не підходить.

Підводимо підсумки

Перше місце дістається одночасно двом шинам - Goodyear і Pirelli.

Протягом усіх випробувань експерти постійно стежили за тиском в шинах і підтримували необхідне значення.

Третє місце ділять між собою Continental і Fulda. Це досить високий результат для Kristall Control SUV. Всі оцінки, виставлені експертами, можна побачити в Підсумкової таблиці.

Achilles і опір коченню

Поточний тест показав, що бюджетна нова шина Achilles W 101 X не несе загрози для автолюбителів, але в той же час коштує значно менше.

Ціна одного комплекту таких шин в Європі вполовину дешевше французького Michelin.

Сюрпризом для організаторів випробувань стало те, що дана шина виявилася непоганою для європейського ринку, хоча мало відома в Європі. На снігу вона отримала оцінку 2. І навіть з оглядкою на її дешевизну, вона показала досить прийнятний гальмівний шлях. Звичайно, вона помітно мляво реагує на рульове керування в порівнянні з дорогими моделями. До того ж її підвищений опір коченню тягне за собою збільшену витрату палива, а значить, плюс від низької купівельної ціни поступово втрачається. Але збільшена витрата палива була помічена і у Michelin.

Якщо для Вас є актуальним економія палива, то експерти рекомендують звернути увагу на Scorpion Winter і WinterContact TS 850P SUV. Заощадити вдасться і при виборі Kristall Control SUV. Її ціна нижче UltraGrip Performance SUV Gen-1 на 18%, а в підсумковій таблиці виявилися досить близько.

Підсумкова таблиця

Оцінювання

Оцінки виставляються в межах від 1 (дуже добре) до 6 (недостатньо). Вагомість оцінок вказується в процентах. Кожен блок (сніг, мокрий і суха дорога) розраховується з 100%. Вагомість кожної окремої дисципліни в таблиці

Учасниці випробувань

Goodyear UltraGrip Performance SUV Gen-1 107H

Сильні сторони: відмінна керованість в цілому, відповідність погодним умовам, чуйність на рульові команди, короткий гальмівний шлях, помірна ціна.

Слабкі сторони: злегка підвищений шум

Pirelli Scorpion Winter 107H

Сильні сторони: добре збалансована, високий рівень продуктивності, динамічна, з точним рульовим управлінням, низький опір коченню

Слабкі сторони: висока вартість

Continental WinterContact TS 850P SUV 107H

Сильні сторони: зимова спеціалізована шина з впевненим їздовими характеристиками на снігу і льоду, динамічно-спортивна. Продуктивність на мокрому покритті, економія палива

Слабкі сторони: злегка подовжений гальмівний шлях на сухому асфальті

Fulda Kristall Control SUV 107H

Сильні сторони: недорога зимова модель, збалансований потенціал продуктивності, дуже хороша тяга на снігу, високі запаси безпеки при акваплануванні

Слабкі сторони: недостатня керованість на снігу

Dunlop Winter Sport 5 SUV 107V

Сильні сторони: динамічне спортивне управління і короткий гальмівний шлях на мокрій дорозі, висока безпека при акваплануванні

Слабкі сторони: задовільні характеристики на снігу, високий рівень цін

Nokian WR SUV 4 107V

Сильні сторони: Краща шина з відмінними якостями водіння на сніжному покритті, низький опір коченню

Слабкі сторони: недостатні характеристики на вологому і сухому покритті, подовжений гальмівний шлях на сухому асфальті

Michelin Latitude Alpin LA2 107H

Сильні сторони: стабільно високий рівень безпеки при водінні на засніженій і мокрій дорозі, хороша реакція на управління

Слабкі сторони: подовжений гальмівний шлях на сухій дорозі, підвищений опір коченню, високі витрати на придбання

Achilles W 101 X 107H

Сильні сторони: збалансований рівень продуктивності в будь-яку погоду, дуже розумна ціна

Слабкі сторони: недостатня маневреність, відкладене рульове управління, підвищений опір коченню

Firestone Destination Winter 107H

Сильні сторони: дуже хороші зимові якості, вигідна ціна

Слабкі сторони: недостатня керованість і збільшений гальмівний шлях на вологому і сухому покритті помірний комфорт при їзді

Toyo Snowprox S954 SUV 107V

Сильні сторони: стабільна мокра витонченість, низька ціна

Слабкі сторони: обмежена керованість і відкладена реакція на рульове керування на снігу, злегка збільшений гальмівний шлях на сухій дорозі

РУС  УКР 
Шини Диски Запис на сервіс Шинні центри Допомога та поради
×