0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера 0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера (067) 209-21-12 (050) 361-91-31 Боти для запису на сервіс Telegram Bot
TshinaBotViber Bot
УКР РУС  УКР 

Тести Motor: різні роки, різні результати у Michelin X-Ice Xi3?

23.10.2018 [HTML]

Чому за чотири роки, з 2015-го по 2018-й, шина Michelin X-Ice 3 стала показувати себе гірше в тестах, які проводить NAF, автомобільна федерація Норвегії, для видання в журналі Motor?

Одні і ті ж учасники

Найцікавіше, що у випробуваннях можна знайти покришки, які показують себе добре з року в рік. Тест проводився для зимових шин у типорозмірі 205/55 R 16, в Ивало, Фінляндія, випробувачами з Test World.

Такі випробування для фрикційних і шипованих покришок проводилися в 2015, 2017 і 2018 роках, і серед інших учасниць є три автошини, які об'єднують ці тести: Pirelli Ice Zero FR, Goodyear Ultragrip Ice 2 і Michelin X-Ice Xi3.

Підсумкові оцінки і місця, які посіли ці три покришки можна побачити в таблиці.

Можна було б сказати, що Michelin планомірно падала з другого місця на сьоме, але ж і Pirelli у 2017-му значно провалилася в низ, але потім повернулася на колишні позиції.



У чому ж причина?

Як можна було помітити система оцінювання з часом змінювалася, але що ще змінилося?


  • За час змінилася система підрахунку підсумкової оцінки. Якщо в 2015-му вагу оцінки було розподілено лід / сніг / асфальт в пропорціях 40/20/25, то до 2018-го пропорція стала 30/30/40.
  • Немає інформації про те, купувалися ці автошини в роздробі або були надані самим виробником. Адже незважаючи на скандали навколо поліпшених покришок, які бренди безкоштовно дають для проведення випробувань, не всі журнали можуть собі дозволити придбати їх самостійно.
  • За стільки років могли змінитися методики безпосередньо проведення тестування або умови самого полігону.
  • Будь-які інші зовнішні чинники, які неможливо систематизувати через їх випадковості.


Крита частина полігону "Test World" з регульованим кліматом

А що змінилося в самих шинах? У всіх трьох тестах брали участь однакові автошини. Не змінювався ні їх типорозмір, ні індекс швидкості і навантаження. Але ось X-Ice Xi3 в 2015-му році була іспанського виробництва, а в 2017-му і 2018-му - російського.

Невже причина в країні виробника?

Давайте розглянемо детальну таблицю результатів у всіх трьох тестах:

Для наочності можна винести два роки, 2015-й і 2018-й, між якими найбільша різниця, по підсумковій оцінці, для Michelin в окрему таблицю. У ній видно, що покришка не стала гірше, а навпаки за деякими випробуванням показала себе набагато краще.

Наприклад, гальмування на снігу і на льоду за оцінками стало краще, а ось розгін трохи погіршився. Але результати стали нижче не значно.

Так в чому ж причина такої різниці?

Звичайно, на різних заводах виробляються різні шини, навіть якщо виробник стверджує, що технології ідентичні. На різницю в покришках може вплинути безліч чинників, починаючи від постачальників сировини, і закінчуючи безпосередньо персоналом.

Але як видно з результатів тестів за різні роки, спосіб тестування і система оцінки впливає куди сильніше. При тих же, приблизно рівних, а іноді навіть кращих результатах, шина може зайняти місце нижче, просто тому що була змінена формула підсумкового оцінювання.



РУС  УКР 
Шини Диски Запис на сервіс Шинні центри Допомога та поради
×