0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера 0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера (067) 209-21-12 (050) 361-91-31 Боти для запису на сервіс Telegram Bot
TshinaBotViber Bot
УКР РУС  УКР 

За кермом тестує фрикційні покришки 205/55 R16 перед зимою 2018-2019

20.11.2018 [HTML]

Видавництво за кермом вирішили протестувати зимові фрикційні покришки в розмірі 205/55 R16. Такий типорозмір вельми популярний, так як підходить для невеликих автомобілів гольф-класу. Volkswagen Golf якраз став тестовим авто.

Учасниці

У тесті взяли участь 10 комплектів шин. Індекс навантаження у покришок варіювався від 91 (615 кг) до 94 (670 кг). Індекс швидкості від Q (160 км / ч) до T (190 км / ч). Перелік всіх автошин в тестах:

Підготовка

Був ще одинадцятий комплект коліс, але він не брав участь в тестах, а використовувався для контрольних замірів. Справа в тому, що для кожного комплекту покришок проводили по 10 вимірів. Для перевірки траси використовували як раз контрольний комплект, щоб переконається, що лід не сильно «розкатали» або сніг не став надто слизьким. Такі контрольні заміри проводилися після кожних 2-3 комплектів випробовуваних покришок.

Випробування для снігу і льоду проводилися на полігоні компанії Continental, який розташовується в Норрботтені. Самі тести для холодних поверхонь включали в себе: розгін і гальмування, кілька видів трас для перевірки керованості в різних умовах. Заміри випробування на асфальті відбувалися на полігоні АВТОВАЗа. В тести на асфальті увійшли: гальмування на мокрому і сухому покритті, заміри витрати палива, проходження декількох трас, оцінка шуму і плавності ходу.

Випробування

Лід

Льоду в тестах було два види. Так звані природний і штучний лід. В якості природного льоду виступало замерзле озеро. Температура повітря була в межах від - 14 до - 7 градусів, але вище не піднімалася, так що озеро промерзло досить сильно. На такому льоді заміряли час розгону від нуля до 25 км/год, гальмівний шлях з 20 км/год до 5 км/год і вимір кращого часу при кільцевому проїзді. В останньому випадку вибирався найкращий час, який вдалося повторити хоча б два рази.

Штучний лід в тестах був трасою на похилій поверхні, яка відмінно імітує замерзлі дороги в містах з перепадом висоти. На цьому кільці можна було оцінити керованість автомобіля як при спуску вниз по льоду, так і при підйомі на гору. Плюс до всього лід не ідеально гладкий, як у випадку з озерним. У тестового автомобіля на цьому випробуванні була відключена система стабілізації (ESP).

Один раз під час тестів автомобіль навіть знесло з траси в замет, але водій зміг повернути керованість і продовжить заїзд. Сталося це на шинах Nitto SN2, і хоч це сталося всього один раз, дана модель все одно отримала найнижчий бал за керованість.

Сніг

Снігова траса була в рази більше крижаної, тому планку швидкості підняли до 40 км/год при розгоні, і з цієї ж швидкості починали гальмування. Випробувань на снігу провели більше. Ділянок теж було два види, але використовували їх в інших цілях.

Більш-менш укочений сніг був на трасі, яка відразу мала звивисті повороти і перепади висоти. На цьому випробуванні заміряли керованість автомобіля при спокійному і активному водінні.

Потім на швидкості 100 км/год оцінювали курсову стійкість при найпростішому маневрі - зміна ряду руху. Останнім випробуванням на снігу став тест на прохідність. Для повноцінної оцінки знайшли ділянку полігону, де лежав щойно випавший сніг глибиною близько 15-20 сантиметрів.

Асфальт

Асфальтового покриття була теж два, але не мокрого і сухого, як можна було подумати. Для достовірності оцінки тесту, заміри проводилися на рівному і «розбитому» асфальті, адже не скрізь дороги ідеальні. Курсову стійкість оцінювали при швидкостях 120-130 км/ч. Гальмівний шлях вимірювали зі швидкості 60 км/год для мокрого асфальту, а для сухого зі швидкості 80 км/ч.

Витрата палива тестували при двох швидкостях. Перша імітує міську їзду, правда без пробок, на швидкості 60 км/ч. Друга, крейсерська, при якій у автомобіля повинні бути мінімальні витрати по паспорту - 90 км/ч.

Результати

Перше місце, згідно з оцінками, зайняла Pirelli Ice Zero FR. У неї відзначили краще, серед учасниць, зчеплення і стійкість на снігу, а також гальмування на мокрому асфальті. З недоліків помітили не найкращу стійкість на асфальті і плавність ходу. На останньому місці опинилася Nitto SN2. Незважаючи на її мінуси у вигляді поганої керованості на льоду і довгому гальмівному шляху на сухому асфальті, у неї відзначили і плюси - не погана прохідність і гальмування на снігу.

Ознайомитися з детальними результатами і місцями можна в таблиці нижче:

РУС  УКР 
Шини Диски Запис на сервіс Шинні центри Допомога та поради
×