0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера 0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера (067) 209-21-12 (050) 361-91-31 Боти для запису на сервіс TshinaBot
TshinaBotTshinaBot
УКР РУС  УКР 

Bridgestone Blizzak DM - V3

13.08.2020

bridgestone dm-v3

Сьогодні, ринок автошин наповнений різноманіттям моделей, що проявляють різні характеристики і підходять під будь-які умови експлуатації. Але, з року в рік шиновиробники не зупиняються на досягнутому, представляючи усі нові і нові розробки, одній з яких і являється Bridgestone Blizzak DM - V3. 

Новинка представлена найбільшим світовим виробником Bridgestone Corporation і відноситься до сімейства преміальних зимових шин скандинавського типу орієнтованих на позашляховики, кросовери та ін. автомобілі класу SUV.

Итак, тепер по черзі, як виглядає і що може новий представник сімейства "скандинавок"?

Bridgestone Blizzak DM - V3 прийшла на зміну моделі Blizzak DM - V2 випущеною в 2014 році і отримала безліч інновацій, завдяки яким розробникам вдалося поліпшити важливі характеристики, що підвищують продуктивність в різних умовах зимової пори року і термін служби.
В першу чергу при візуальному огляді покришки звертає увагу протектор, що традиційно отримав спрямований дизайн, характерний для лінійки зимових шин Blizzak в розрізі SUV, але що явно відрізняється новими лініями і зміненою геометрією блоків.

разница старого и нового поколения

Прямокутні блоки плечової зони все такі ж потужні, розрізані широкими канавками, що дозволяє підвищити поперечну стійкість і прискорити дренаж сніжно-грязьової суміші, або снігу з контактної зони. На додаток, в плечових блоках розташована тонка хвиляста подовжня канавка необхідна для бічної стабілізації авто на мокрій або слизькій дорозі. 

Поперечні грані плечових блоків ближче до краю мають ступінчасту форму, а з внутрішньою зубчасту, така конструкція сприяє кращому зачепу в рихлому снігу. Зовнішня подовжня грань плеча не має наскрізних ламелей, що істотно покращує жорсткість і стійкість на чистій дорозі, а також діагональну стабілізацію на затяжних вигинах доріг. 

Центральна частина протектора Blizzak DM - V3 представлена трьома рядами окружних ребер. Кожне ребро утворюється здвоєними трикутними елементами. Подібна конструкція збільшує число різноспрямованих граней зачеплення і автомобіль стабільніший в умовах відлиги, сльоти або мокрого снігу, а водій може упевнено продовжувати рух не боячись втратити контроль над транспортним засобом. Подібна конструкція збільшує площу активних блоків в контактній зоні і максимізував зчеплення, сприяючи кращому розгону і гальмуванню, перешкоджаючи радіальному зміщенню авто.

Запровадженні інновації

Крім того, щоб підвищити продуктивність зимової шини Bridgestone Blizzak DM - V3 в зимову негоду, будь то сніг або дощ, інженери Bridgestone вирішили розширити систему гідроканалів удвічі, в порівнянні з попередницею DM - V2. Таким чином, система дренажу має не лише нову побудову протекторних блоків, але і цілих чотири подовжні канали призначених для поглинання снігової шуги або вологи і осушення зони зчеплення протектора з поверхнею дороги.

Тепер, коли вивчили основні конструктивні елементи, варто звернути увагу на "тонші" високі технології. Як відомо, в нешипуемых шинах важливим чіпляючим інструментом є ламелі. Адже саме вони виступають в ролі високотехнологічних прорізів, замінюючих шпильки і стабілізуючих автомобіль на слизькому дорожньому полотні. У зимовій шині Bridgestone Blizzak DM - V3 ламелі мають 3d форму, це означає, що окрім вигинів у фронтальній площині на вертикальних стінках ламелей знаходяться спеціальні виступи у вигляді півсфер. Ці півсфери дозволяють розкриватися ламелям на певну ширину і не допускати надмірної рухливості протекторного блоку в цілому. Таким чином, за рахунок великої кількості граней, утворених ламелями, ефективність зачепу на слизькій дорозі росте і одночасно зберігається жорсткість блоків на розчищеному асфальті.

Новый дизайн ламелей

Ще одним і не менш важливим конструктивним нововведенням є застосування особою морозостійкої резиносуміші. У цій моделі був застосований компаунд Active Foam Rubber 2, до речі такий же, як і в зимовій шині для легкових авто Bridgestone Blizzak Ice. Особливістю цієї резиносуміші є застосування унікальної технології, що дозволяє утворити в робочому об'ємі безліч мікробульбашок і мікроканалів, дія яких спрямована на поглинання мікрокрапель води присутніх на мокрому асфальті, або на льоду. В результаті відбувається осушення поверхні дороги і протектор в контактній площині примикає найщільніше, а вірогідність прослизання знижується до мінімуму.

Наличие микропузырьков для лучшего сцепления

Підтвердженням вдалого застосування інновацій є результати випробувань покришки, що показують, що новинка в такій дисципліні, як гальмування на льоду стала краща за свою попередницю на цілих 9%, стійкість протектора до зносу виросла на 25%, а жорсткість протектора сприяє досягненню закладених експлуатаційних показників з перших кілометрів пробігу. Тобто, робочий шар протектора вже відкритий.

Підсумок

Підсумовуючи слід сказати, що до зимового сезону 2020/2021 власники повноприводних позашляховиків або моноприводних кросоверів мають можливість придбати ту, що відмінно проявила себе в сучасних реаліях зимову шину скандинавського типу Bridgestone Blizzak DM - V2, характеристики якої усі також продовжують залишатися на рівні топових показників або останню розробку Bridgestone Blizzak DM - V3, що явно претендує на звання кращий скандинавки в преміум сегмент!


РУС  УКР 
Шини Диски Запис на сервіс Шинні центри Допомога та поради