0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера 0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера (067) 209-21-12 (050) 361-91-31 Боти для запису на сервіс TshinaBot
TshinaBotTshinaBot
УКР РУС  УКР 

Тест літніх шин розміру 225/50 Р17 від Teknikens Värld

11.06.2021

Спеціалізований автомобільний журнал Швеції Teknikens Värld, вже який рік проводить місцеві тестові заїзди на 10 відібраних моделях шин. На цей раз були обрані шини розміру 225/50 Р17. Даний тест також став дебютом для новинки бренду Goodyear - EfficientGrip Performance 2.

Список тестованих моделей

Шведське видання відібрало моделі для тесту різних цінових сегментів, були представлені преміальні, досить дорогі шині, і більш бюджетні моделі. Також, гучним дебютом стала новинка американського шинного виробника Goodyear, модель шин EfficientGrip Performance 2. Новинка є модернізованим варіантом EfficientGrip Performance, яка вже займала лідерські місця в тестах Teknikens Värld. Вдосконалені шини вже проходили тестування в TUV SUD, де продемонстрували кращі зчіпні властивості під час гальмування на мокрій дорозі.

тест шин 2020 года

Крім новинок, для тесту були відібрані популярні моделі на ринку - Michelin Primacy 4 і Continental PremiumContact 6. Для порівняння з преміальними моделями, був обраний китайський бренд Sunny, тестована модель шин NA305

Всі тести проводилися на випробувальному полігоні в Швеції, про що було заявлено експертами Teknikens Värld. Однак для отримання даних про аквапланування шин, довелося виїжджати до Німеччини, так як в Швеції відповідного треку ще немає.

Лідери гальмування

У порівняльному заїзді на сухому дорожньому покритті, при скиданні швидкості з 80 км / год до 0 км / год, виявлені наступні лідери: Перше місце - Continental, друге - Goodyear, третє - Hankook.

Goodyear, в мокрому заїзді, показали себе стабільно добре і стабільно на другому рядку. А ось Continental поступився своїм лідерським місцем Michelin.

Останнім часом корейський бренд шин Nexen почав набирати популярність і загальне визнання завдяки вкладенням в маркетинг і рекламу. На превеликий жаль, у даному тесті, шини N'Fera SU1 показали себе найгіршим чином. Загальний результат гальмівного шляху, як на мокрому, так і на сухому дорожньому покритті був довший всіх, за рахунок чого вони отримали низькі бали.


Подолання аквапланування

За результатами, отриманими в ході виконання тесту на поздовжнє аквапланування, виділилися два бренди - Kumho і Nokian. Але це не так вражає, як той факт, що всі шини показали себе досить добре. Різниця в показниках склала 6 км/год, експерти назвали такі дані несподіваними і вражаючими. Всі тестові шини зуміли витримати швидкісну межу в 70 км/год, що трапляється досить рідко в подібних тестах.

Різниця в глибині протектора зіграла невелику роль, так у шин Kumho і Nokian відзначений найглибший протектор, коли і у інших моделей вона становить близько 8 мм. У французького бренду Michelin виявився найнижчий протектор - 6,25 мм, але це не стало великою проблемою, до того ж, Primacy 4 показали себе краще, дебютної новинки шин Goodyear EfficientGrip Performance 2, глибина протектора яких становить цілий 8,05 мм.


Керованість на мокрому треку

В даному тестуванні підраховувалася середнє час проходження трьох кіл. Сухий підрахунок показав невелике розходження між тестованих шинами, але їх поведінка під час заїзду показала більш повну картину для підсумкової оцінки.

Експерти після попереднього тесту очікували знову побачити відмінні результати у шин Kumho і Nokian, але, на жаль, результати були набагато нижче від попереднього тесту. Шини Kumho відмінно справляються з відведенням води, але потрапляння в глибоку калюжу тягне за собою втрату контролю. Слабкий відгук на рульові імпульси компенсується, як запевнили експерти, високим тяговим зусиллям при виході з повороту, також шини Ecsta HS51 показали чудову стійкість під час прямого руху.

Що стосується Nokian, то вони показали себе трохи краще шин Kumho.

Стабільно останніми виявляється бренд Nexen. Експерти після заїзду були дуже розчаровані даними шинами, вони показали всю свою неефективність в боротьбі з акваплануванням, погані зчіпні властивості, через якого керування автомобілем ставало дуже важким.

Лідерами заїзду стали Michelin і Pirelli, вони показали високий рівень зчеплення з поверхнею, хороший відгук на повороти керма, тримають баланс при входженні в поворот, не йдуть в занос.


Лосиний тест

переставка шин

В оцінці ефективності виконання маневрів шиною, враховувалася швидкість проходження секції з перешкодами. Результати їзди змійкою не так сильно і різняться між собою - від 72 до 76 км / с. На цифрах все оптимістично, але сам заїзд вніс свої корективи, експерти відзначили, що шини Federal Evoluzion ST-1 мають поганий рульової відгук, недостатню обертальність, погані зчіпні властивості.

Недалеко від Federal пішли шини Hankook. Показали задовільний результат в 73 км/год, але при повороті тестове авто сильно заносило, з - за чого були присвоєні низькі бали. Лідером в цій гонці став бренд Nokian, шини показали швидкі і точні реакції на поворот керма, особливо проявили себе в різких заносах. При великій швидкості і здійсненні маневру трохи відчувається занос задніх коліс, але контроль над ситуацією залишається на рівні.


Комфорт
уровень комфорта от вождения

Результати заїзду засновані лише на суб'єктивній думці експертів. Тест шин проходив не на спеціалізованому треку, а на звичайних дорогах Швеції. Як заявили експерти Teknikens Värld, їх дорожнє покриття "далеко від ідеального". (гарний жарт)

Лідерами комфорту стали шини Michelin Primacy 4. Уже 4 покоління французьких шин відрізняються своїми комфортними властивостями. В ході заїзду, експерти відзначили найкращу амортизацію ударів і низький рівень шуму. Дана модель шин відзначилася ще й хорошими показниками курсової стійкості.

Слідом за Michelin удостоїлися високим рейтингом і Pirelli з Goodyear.

Зайняли останні місця в рейтингу шини брендів Sunny і Kumho, їх об'єднують жахливі відгуки на повороти керма, повний провал по курсової стійкості. Але, слід зазначити, що рівень шуму у корейського бренду порядком нижче, ніж у китайської гуми.


Витрати палива

Довгоочікуване перше місце зайняли американські шини Goodyear, витрата палива зафіксована на позначці 5,503 л / 100 км. В цей же час, шини бренду Kumho, показали витрата палива на 3,5% більше від шин лідерів.

Слід враховувати те, що на економічність шин впливає багато факторів


Підсумки

Лідери тестування з усіх результатів стали Michelin Primacy 4, відсунувши на друге місце Goodyear. Дебют новинки підвела погана стійкість до аквапланування, в цілому їх показники гарні. Останній рядок рейтингу зайняв бренд Nexen, реклама в даному тесті не дуже допомогла, вони показали найгірші результати гальмування на мокрому і сухому дорожньому покритті, низьку ефективність і комфорт.


РУС  УКР 
Шини Диски Запис на сервіс Шинні центри Допомога та поради