0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера 0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера (067) 209-21-12 (050) 361-91-31 Боти для запису на сервіс Telegram Bot
TshinaBotViber Bot
УКР РУС  УКР 

Тест літніх шин 205/55R16 середній клас проти преміума

06.04.2023

Сьогодні нашу увагу привернув досить відомий у світі, але не дуже знайомий для українських автовласників бренд Firestone. Продукція цієї компанії не є маловідомою на нашому шинному ринку. Покришки Firestone часто можна побачити на вантажівках. Хтось з власників легкових автомобілів навіть має певний досвід їх експлуатації. І якщо поставити питання водіям про враження від користування гумою цього бренду, то часто можна почути нейтральні відгуки. А ми вважаємо, що вони заслуговують на більше.

Для початку трохи історії. Firestone - це шини медіум (тобто середнього) сегменту. Сама компанія була заснована ще у 1900 році та наразі належить до холдингу Bridgestone. Тривалий проміжок часу шини Firestone були більш відомими в США ніж в інших країнах. Не зважаючи на це, за обсягами виробництва це була одна з найбільших шинних компаній світу, що була основним постачальником покришок для автоконцерну Ford. Зараз їх можна зустріти по всьому світу. Що ж особливого може запропонувати Firestone зараз?

По-перше, Firestone належить до середнього цінового сегмента та дозволяє отримати дуже високу якість та чудові їздові показники без зайвих витрат, як це буває з преміальними шинами.

По-друге, приналежність до такого всесвітньо відомого виробника шин як Bridgestone забезпечує його дочірні компанії доступом до нових сучасних розробок та винаходів у шинному виробництві.

Тепер давайте поговоримо більш детально про те, яку практичну користь це дає водіям.

У 2019 році норвезьке видавництво Motor NAF та шведські фахівці з Vi Bilagare провели тест автомобільної літньої гуми розміру 205/55R16. Для перевірки було відібрано сім актуальних і досі моделей покришок серед яких був і представник Firestone, а саме модель Roadhawk. Одразу ж увагу нашої редакції привернуло те з якими брендами в одному ряду стояла ця модель. Решту учасників можна впевнено називати представниками преміум-сегменту. Ось повний перелік моделей шин:

Bridgestone Turanza T005


Firestone Roadhawk


Goodyear EfficientGrip Performance


Nokian Hakka Blue 2


Continental Premium Contact 6


Dunlop Sport BluResponse


Michelin Primacy 4


Випробування було проведено в місті Міреваль, Франція. Температура повітря в день заходу сягала відмітки +20 градусів. Тестовим автомобілем було обрано Фольксваген Гольф 1.4 TSI. Також організатори додали до переліку зимові шини Goodyear Ultragrip 9, для того, щоб перевірити наскільки критично їздити у теплу пору року на зимовій гумі і як це вплине на безпеку.

У шин перевірялись наступні показники: гальмування, керованість на мокрій та сухій дорозі, аквапланування, рівень шуму в салоні під час руху та паливна економічність. Розгляньмо більш детально.

Спочатку автомобіль розганяли на мокрому асфальті до швидкості в 70 км/год та вимірювали гальмівний шлях. Краще показник - 49.1 метри, був у шин Michelin, а довше за все гальмування відбувалось на Bridgestone з більшим шляхом гальмування на 4 метри. Firestone посів 4 місце, поступившись, окрім французів, покришкам Continental та Nokian.


Показники керування визначали шляхом проходження вологого треку та вимірюванням часу за який впорається тест-пілот. Найшвидшою виявились німці з PremiumContact 6. А от найменш впевнено автомобіль керувався на зимовій гумі. Roadhawk – зайняв другу позицію.


Далі  були перевірені бокова стійкість та проходження треку по колу і результати виявились майже без змін. Єдиною відмінністю було те, що зимові шини виявились трішечки кращими за Primacy 4, які показали більш тривалий час проходження випробування.

Спротив шин акваплануванню визначали шляхом підвищення швидкості на мокрій дорозі до моменту втрачання зчеплення з дорожнім покриттям. Також покришки протестували на момент втрати контакту з дорогою при бокових навантаженнях. Firestone показав середні результати, але знов наголошуємо на «преміальності» інших учасників цього тесту.


Далі на сухому полігоні провели випробування ефективності гальмування та керованості аналогічні тим, що проводились на мокрій дорозі. І тут радимо звернути вашу увагу навіть не на Firestone Roadhawk, хоч ця шина й показала непогані результати, а на показники зимової гуми. Через те що такі шини розраховані на експлуатацію на холодній та вологій або обмерзлій дорожній поверхні, вони не забезпечують достатню безпеку на теплому й сухому асфальті. Про це переконливу свідчить довший гальмівний шлях на 10 метрів. Насправді це дуже багато. На такій відстані можна розмістити два великих автомобілі. Тому дуже радимо вам не гаяти час з весняним перевзуванням та робити це вчасно.

Записатися на сервіс Ви можете на нашому сайті

https://tshina.ua/ua/service-center/

через чат-ботів:

Telegram bot: https://t.me/tshinabot
Viber bot: https://viber.tshina.ua/viber

або зателефонувавши до нашого контакт-центру 0800 303 336



Також фахівці з Motor NAF та Vi Bilagare перевірили показники паливної економічності та утворення шумів під час руху. Відмінності в показниках є, але це вже дуже суб’єктивно. Для когось суттєво, а хтось не зверне на це особливої уваги взагалі.


Висновки можна зробити наступні: Firestone Roadhawk в літніх дисциплінах краща за преміум моделі. Тож не варто платити топовим брендам невідомо за що! Але це абсолютно не вірно. В тестах не взяті до уваги такі важливі показники як зносостійкість, курсова стійкість, витривалість до пікових ударних навантажень тощо. Також результати можуть бути зовсім іншими при 50% зносу. Не буває недорогих шин, які б забезпечували аналогічні преміальним моделям показники. Найкраще – завжди відчутно дорожче. Але бувають шини за досить приємними цінами, які, хай і не найкращі, але хороші. Ті водії яким потрібні найефективніші та найбезпечніші шини мають бути готові платити за них відповідну ціну. А тим автовласникам, яким достатньо гуми з хорошими показниками за хорошу ціну ми б радили звернути увагу на Firestone Roadhawk.

РУС  УКР 
Шини Диски Запис на сервіс Шинні центри Допомога та поради
×