0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера 0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера (067) 209-21-12 (050) 361-91-31 Боти для запису на сервіс Telegram Bot
TshinaBotViber Bot
УКР РУС  УКР 

Тест зимових шин у розмірі 205/55 R16 за версією Auto Express (2018)

20.12.2018 [HTML]

Сьогодні ми хочемо Вас познайомити з тестом зимових шин, що проводився в Великобританії авторитетним виданням Auto Express. Для участі у випробуваннях були підібрані 8 зимових шин, 1 всесезонна і 1 літня у розмірі 205/55 R16. Всесезонна і літня шини беруть участь в заїздах поза заліком. За словами організаторів, вони вирішили наочно показати, що навіть якщо на дорозі снігу немає, то продуктивність зимових шин на мокрому асфальті вище, ніж літніх, при температурі повітря 7º С та нижче. Блок «білих» випробувань проводився на території Фінляндії, в Арктичному центрі Goodyear в Сааріселькя.

Блок «чорних» тестів на мокрому і сухому асфальті - поблизу Ганновера у Німеччині на полігоні Contidrom, що належить Continental, а опір коченню - в найближчому центрі досліджень і розробок.

Учасниці

Система оцінювання

Перше, на що звертають увагу експерти, що вони змінили вагомість оцінки для кожного блоку. На їхню думку, для Великобританії значимість «сніжних» характеристик становить 20%. По 40% відводиться на значення випробувань на мокрому асфальті, і, відповідно, сухому з опором коченню і акустичним комфортом. Всі отримані результати переводяться у відсотки. Кращий результат отримує максимальні 100%, решта конвертується щодо кращого. Вище 100% може бути лише у двох позазалікових покришок, щоб показати їх перевага в окремих дисциплінах.

AE-winter-sneg-torm.jpg

Сніг

Водіння на снігу представляє для багатьох водіїв серйозну небезпеку. Цим пояснюється актуальність придбання зимових шин.

Не випадково організатори в якості моделей для порівняння взяли переможця серед всесезонних шин - CrossClimate + та серед літніх моделей - ContiSportContact 5.

Гальмування на снігу

Кращий результат показала всесезонна шина. Серед основних учасниць в цьому і в усіх інших тестах «снігового» блоку максимальні 100% отримує корейська Winter i*cept RS2. Приблизно на одному рівні виступили відразу 3 шини:

  • WR D4 (97,6%)
  • UltraGrip Performance Gen-1 (97,3%)
  • WinterContact TS 860 (97,2%)
  • Winter Sport 5 (97,1%)
Літня модель отримала всього лише 46,8%. Це наочно демонструє, що тільки на зимових шинах можна отримати незаперечні переваги водіння, особливо при гальмуванні і розгоні, завдяки густій ламелізаціі протектора.

AE-winter-sneg.jpg

Тягове зусилля

У цій дисципліні результат літньої шини виявився ще нижче - 39,8%, а «всесезонка» поступилася пальмою першості корейській Hankook. За якої впритул фінішувала фінська Nokian.

Слалом

У третьому заїзді в число лідерів увійшла італійська Pirelli, показавши 3 результат після Nokian і Hankook. Виступ «позазалікових» моделей: «всесезонка» - 6 місце, «літо» - останнім.

AE-winter-slalom.jpg

Керованість

В даному заїзді знову виграла Hankook, а на друге місце вперше за період даного блоку потрапляє WinterContact TS 860. Результати інших зимових моделей не опустилися нижче позначки 90%. У літньої Conti - 54%.

Даний блок виявився єдиним, в якому є абсолютний переможець - Winter i *cept RS2. Такі високі експлуатаційні характеристики на снігу - це закономірність для даної моделі? «Начисто» обійти преміальні шини на снігу ....

І ми вирішили пошукати, в яких ще тестах в такому ж розмірі (для чистоти експерименту) зустрічалася Winter i * cept RS2 з нинішніми суперницями. І знайшли не тільки Hankook, а й ще абсолютно однакові моделі в Тесті зимових шин за версією норвезького видання Auto Motor und Sport.

Та й Auto Express проводив аналогічний тест у 2016 році.

Сравнение-укр.jpg

Ось так виглядає порівняльна таблиця з результатами 4 «сніжних» випробувань. Цифри в таблиці відповідають певному місцю.

Зверніть увагу, що фінська WR D4 однаково виступила. А ось решта учасниць в трьох заїздах з чотирьох показали абсолютно протилежний результат.

Можна припустити, що існують особливості тестування у різних пілотів. Але навіть між собою (2016 і 2018 роки) просто кидається в очі різниця у Hankook. Можливо, це дійсно удосконалення моделі? Тоді, в 2016 році в загальному підсумку Winter i*cept RS2 зайняла останнє місце. Як вона виступила у 2018 ми дізнаємося з турнірної таблиці.

AE-water.jpg

Мокра дорога

Зимові шини не тільки перевершують літні на снігу, але також і на мокрому асфальті при низькій температурі повітря. На момент тестування температура повітря була вище 7° С, що дало перевагу поза заліковим шинам.

Повздовжнє аквапланування

AE-winter-aqva.jpg

При оцінюванні повздовжнього аквапланування використовувалася рейкова система, та сама, що і при замірах гальмівного шляху. Різниця полягала лише в тому, що тільки одне колесо знаходилося у воді. При жорсткому прискоренні вимірювалася швидкість, при якій шина починає «спливати».

Лідерство корейської Winter i*cept RS2 продовжилося і на мокрому асфальті. Але це був останній заїзд, в якому вона зайняла перше місце. На друге виходить італійська Cinturato Winter, яка добре виступала і на снігу. Третій лідер заїзду - WinterContact TS 860.

На второе выходит итальянская Cinturato Winter, которая хорошо выступала и на снегу. Третий лидер заезда - WinterContact TS 860.

Дві поза залікові шини виступили на рівні 7 місця. Слід зазначити, що досягнення літньої моделі стають поступово досить високими.

Поперечне аквапланування

AE-water-poper-aqva.jpg

Випробування по втраті бічного прискорення проводили на круговій трасі, яка мала шар води у 6 мм. При збільшенні швидкості в таких умовах рано чи пізно відбувається втрата зчеплення з поверхнею.

Лідером у цьому заїзді стає UltraGrip Performance Gen-1. Це - єдина перемога Goodyear в рамках тесту. На другому місці - Hankook - не залишає спроби повернути собі пальму першості. З незначним відривом - Dunlop. Ще дві шини, Nokian і Falken, зуміли утриматися в рамках 90%. Компанію їм склала літня Conti. Найнижчий результат показала всесезонна модель.

У порівнянні з норвезьким тестом дану дисципліну впевнено виграла TS 860, де шар води був навіть більше, 7 мм. А в аналізованому нами тесті німецька покришка показала лише сьомий результат. Решта учасниць мають незначні відмінності в оцінках.

Два теста, на які впливає погода - це гальмування та керованість. Гальмування починалося на швидкості 80 км/г. Найкоротшу гальмівну дистанцію показала всесезонна CrossClimate +, за нею фінішувала літня ContiSportContact 5.

Гальмування

Серед основних учасниць переможницею заїзду стає WinterContact TS 860. Друге і третє місце зайняли UltraGrip Performance Gen-1 та Winter Sport 5.

Керованість

Коло, довжиною в 1823 м, всі автошини пройшли приблизно за однаковий час. Кращою виявилася німецька TS 860. Решта учасниць, у тому числі і поза залікових, розташувалися в межах 93,3-97,5%.

Бічна стійкість

Бічну стійкість вимірювали на колі, діаметром 58 метрів. Знову перемагає TS 860, але кращий результат у поза залікової Conti. Основні учасниці заїзду зайняли місця за Michelin.

AE-water-bok.jpg

Сухий асфальт

Сухий асфальт не настільки природна поверхня для експлуатації зимових шин. Хоча в кінці сезону автомобіль має можливість пересуватися по сухій трасі.

AE-suho.jpg

Тому дана дисципліна входить в обов'язковий перелік будь-якого тесту.

Гальмування

Гальмування заміряли зі швидкості від 100 км/год до повної зупинки. І найкращий результат показала японська Blizzak LM001. Краще неї були лише позазалікові шини. Так, результат літньої Conti вище на 15,4%, а Michelin - на 9%. Ближче всіх до Bridgestone виявилася TS 860.

AE-suho-torm.jpg

Нагадаємо, що, на думку експертів, такий високий результат поза залікових учасниць пояснюється температурою повітря, що перевищує 7° С.

Керованість

За даний заїзд всі моделі отримали приблизно рівні результати. Найвищий - 100% у Nokian, а найнижчий - 98,3% - у Pirelli. Поза залікові випереджають лідера заїзду з незначним відривом - 1,4-2,2%.

Примітно, що за версією Auto Motor und Sport, WR D4 показала дев'ятий результат серед 11 учасниць.

Опір коченню

Мета даного випробування - заміряти силу, необхідну для повороту навантаженої шини на різних швидкостях. Отриманий результат дозволяє оцінити економію палива кожної учасниці. Чим опір коченню нижче, тим менше грошей витратить водій на придбання пального.

Найекономічнішою виявилася WR D4, на другому місці - LM001. Різниця з восьмим результатом значна. Eurowinter HS01 набрала лише 76,8%.

Внутрішній шум

Для отримання результату був використаний шумомір. Автомобіль при цьому рухався зі швидкістю 80 км/год по бетонним тротуарним плитках, а також по грубому та гладкому асфальту.

Самою «тихою» стає WinterContact TS 860, на другому місці - Winter i*cept RS2. Найнижчий результат - 96,1% у Falken.

Ціна

Зазначена в таблиці ціна приводиться в якості довідкової інформації, і була вірною на момент проведення тесту на торговому майданчику Blackcircles.com.

Експерти видання не рекомендують робити вибір на користь тієї або іншої моделі виключно по її вартості. Для моделей, що не входять в постійний асортимент даного сайту і про які ми не знаємо, діє додаткова надбавка до вартості за примірку.

Ціна покришок з постійного асортименту вказується без надбавки. Тому організатори тесту не відводять вартості продукту важливу роль.

укр-Тест зимних шин Auto Express.jpg  

РУС  УКР 
Шини Диски Запис на сервіс Шинні центри Допомога та поради
×