0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера 0800 303 336 Безкоштовно з будь-якого номера (067) 209-21-12 (050) 361-91-31 Боти для запису на сервіс Telegram Bot
TshinaBotViber Bot
УКР РУС  УКР 

Тест літніх шин в розмірі 185/65 R15 за версією ADAC (2019)

26.02.2019

тест летних шин

Німецький автомобільний клуб ADAC відкриває сезон літніх тестів 2019 року. На цей раз експерти вирішили провести випробування для шин в двох розмірах 185/65 R15 і 215/65 R16. В рамках даного огляду ми розглянемо тільки тест легкових шин.

Випробування проводилися на початку осені минулого року в Італії на автомобілі VW Polo. Для цього було відібрано 16 моделей. Це перший тест, в якому була помічена новинка літнього сезону 2019 року Bridgestone Turanza T005. Про неї ми вже писали.

Учасниці

Огляд випробувань

Фахівці автомобільного клубу провели 12 випробувань на сухій і мокрій дорозі, перевірили економічність, зносостійкість, акустичний комфорт.

Система оцінювання

Хотілося б нагадати, що експерти кожній учасниці ставлять одну з 5 оцінок, яка відповідає балам за шкалою від 0,5 до 5,5. Причому 0,5-1,5 - це «дуже добре», а 4,6-5,5 - «незадовільно».

Також «адаковці» активно застосовують девальвацію в загальному заліку. При наявності в різних блоках вердиктів «добре», «задовільно», «посередньо», в загальному заліку буде виставлена найнижча оцінка. В даному випадку «посередньо».

Це робиться для того, щоб підкреслити важливість збалансованості експлуатаційних характеристик для обраній шини. На девальвацію не впливає оцінювання внутрішнього і зовнішнього шуму.

Тести на сухій дорозі

тест на сухой дороге

На сухій дорозі було проведено 3 випробування (водіння, безпеку і гальмування). Вагомість всіх трьох випробувань склала 20%.

Найвищий результат «дуже добре» отримали відразу 2 шини з 16:


  • Bridgestone Turanza T005
  • Firestone Roadhawk

У загальному заліку цей вердикт рідко кому дістається.

проведение трех испытаний на сухой дороге

Ще 6 моделей отримали «задовільно». Найвідоміші серед них - Michelin CrossClimate + і Kumho Ecowing ES01 KH27. Оскільки вони вже отримали в першому блоці оцінку «задовільно», значить, не зможуть отримати в загальному заліку вищий вердикт.

   

Тести на мокрій дорозі

тест на мокрой дороге

Вагомість цього блоку випробувань організатори оцінили в 40%. В рамках блоку заміряли:


  • Гальмівний шлях з гальмуванням ABS з швидкості від 80 до 20 км/год

  • Поздовжнє аквапланування при проходженні через басейн з глибиною води 7 мм, в який занурювалися тільки ліві колеса.

  • Поперечное ускорение при движении на кругу с диаметром 200 м. Один сектор этого круга постоянно поливался водой, а глубина водного слоя здесь составляла 7 мм. При этом скорость постоянно увеличивалась с 65 до 95 км/год с шагом в 5 км/год
  • Керованість і бічну стійкість

управляемость и устойчивость


Максимальна оцінка «добре», була виставлена всього лише 4 учасницям:

  • Turanza T005
  • Sportrac 5
  • CrossClimate+
  • ContiPremiumContact 5

Решта отримали «задовільно».

проходимость на мокром дорожном полотне

Шум/Комфорт

Оцінки зовнішнього і внутрішнього шуму не впливають на загальний залік. Проте особливих розчарувань або відкриттів в даному випробуванні не було.

Самій «тихої» шиною стала Giti Synergy E1, яка набрала 2,1 бала.

Найбільш «гучними», набравши по 2,9 балів, стали:

  • Turanza T005
  • EfficientGrip Performance
  • Roadhawk

Витрати палива

В даному випробуванні вимірювач витрати палива встановлюється на автомобіль. Після 10 заїздів, протяжністю по 2 км на постійній швидкості 100 км/год, виводиться середня витрата палива в літрах на 100 км.

Найекономнішої з оцінкою суддів «дуже добре» стала Maxxis Mecotra ME3. Її оцінка - 1,4 бала.

Решта шини отримали оцінку «добре». При цьому найбільша витрата палива був зафіксований у Firestone Roadhawk.

Зносостійкість

Ходимість шини дозволяє розрахувати термін служби шини в кілометрах. «Задовільно» з оцінкою 3 і 3,5 бала отримали, відповідно, ContiPremiumContact 5 і Green-Max HP010.

«Дуже добре» судді поставили трьом шинам. Для Sportrac 5 і Ziex ZE310 Ecorun це було по 1,5 бала, а ось CrossClimate + отримала максимально можливий бал - 0,5.

Експертів такий результат Michelin не здивував, так як більшість шин цієї торгової марки завжди відрізнялися високою ходимістью.

Решта учасниць одержала від суддів «добре».

Підводимо підсумки

результати тесту

Перше місце в першому тесті літніх шин 2019 року посiла японська новинка - Turanza T005. Судді відзначили її дуже збалансовані властивості, а також найкращі результати на сухій і мокрій дорозі.

Друге місце дістається Sportrac 5, шині з високою зносостійкістю, збалансованими характеристиками в сухих і вологих умовах.

Решта 14 моделей з урахуванням девальвації отримали позначку «задовільно».

У «п'ятірку» лідерів увійшли:


  • CrossClimate + з найкращим зносом і надійним зчепленням на мокрій дорозі
  • EfficientGrip Performance з хорошою паливною економічністю і високими експлуатаційними характеристиками на сухих дорогах
  • Roadhawk - найбезпечніші шини на сухій дорозі

З таблицею результатів можна ознайомитися нижче.

продовження таблиці результатів тесту

У чому успіх Turanza T005?

Перемога японської учасниці - здивування для багатьох. На наш погляд, секрет успіху в тому, що абсолютна нова, «молода» модель змагалася з уже «старичками» треку, такими як ContiPremiumContact 5 і EfficientGrip Performance, переможцями багатьох тестів.

Як відомо, обидва бренди представили на 2019 року наступного власні новинки - ContiPremiumContact 6 і Goodyears Eagle F1 Asymmetric 5, яких на момент тестування могло просто ще не бути на ринку.

Також не зовсім зрозуміло рішення організаторів тесту залучити для участі французьку шину - CrossClimate +, яка, як відомо, не є чисто літньою покришкою, а більше всесезонною моделлю з зимовими функціями.


РУС  УКР 
Шини Диски Запис на сервіс Шинні центри Допомога та поради
×