Найвищий результат «дуже добре» отримали відразу 2 шини з 16:
- Bridgestone Turanza T005
- Firestone Roadhawk
У загальному заліку цей вердикт рідко кому дістається.
Німецький автомобільний клуб ADAC відкриває сезон літніх тестів 2019 року. На цей раз експерти вирішили провести випробування для шин в двох розмірах 185/65 R15 і 215/65 R16. В рамках даного огляду ми розглянемо тільки тест легкових шин.
Випробування проводилися на початку осені минулого року в Італії на автомобілі VW Polo. Для цього було відібрано 16 моделей. Це перший тест, в якому була помічена новинка літнього сезону 2019 року Bridgestone Turanza T005. Про неї ми вже писали.
Фахівці автомобільного клубу провели 12 випробувань на сухій і мокрій дорозі, перевірили економічність, зносостійкість, акустичний комфорт.
Хотілося б нагадати, що експерти кожній учасниці ставлять одну з 5 оцінок, яка відповідає балам за шкалою від 0,5 до 5,5. Причому 0,5-1,5 - це «дуже добре», а 4,6-5,5 - «незадовільно».
Також «адаковці» активно застосовують девальвацію в загальному заліку. При наявності в різних блоках вердиктів «добре», «задовільно», «посередньо», в загальному заліку буде виставлена найнижча оцінка. В даному випадку «посередньо».
Це робиться для того, щоб підкреслити важливість збалансованості експлуатаційних характеристик для обраній шини. На девальвацію не впливає оцінювання внутрішнього і зовнішнього шуму.
На сухій дорозі було проведено 3 випробування (водіння, безпеку і гальмування). Вагомість всіх трьох випробувань склала 20%.
Найвищий результат «дуже добре» отримали відразу 2 шини з 16:
У загальному заліку цей вердикт рідко кому дістається.
Ще 6 моделей отримали «задовільно». Найвідоміші серед них - Michelin CrossClimate + і Kumho Ecowing ES01 KH27. Оскільки вони вже отримали в першому блоці оцінку «задовільно», значить, не зможуть отримати в загальному заліку вищий вердикт.
Вагомість цього блоку випробувань організатори оцінили в 40%. В рамках блоку заміряли:
Решта отримали «задовільно».
Оцінки зовнішнього і внутрішнього шуму не впливають на загальний залік. Проте особливих розчарувань або відкриттів в даному випробуванні не було.
Самій «тихої» шиною стала Giti Synergy E1, яка набрала 2,1 бала.
Найбільш «гучними», набравши по 2,9 балів, стали:
В даному випробуванні вимірювач витрати палива встановлюється на автомобіль. Після 10 заїздів, протяжністю по 2 км на постійній швидкості 100 км/год, виводиться середня витрата палива в літрах на 100 км.
Найекономнішої з оцінкою суддів «дуже добре» стала Maxxis Mecotra ME3. Її оцінка - 1,4 бала.
Решта шини отримали оцінку «добре». При цьому найбільша витрата палива був зафіксований у Firestone Roadhawk.
Ходимість шини дозволяє розрахувати термін служби шини в кілометрах. «Задовільно» з оцінкою 3 і 3,5 бала отримали, відповідно, ContiPremiumContact 5 і Green-Max HP010.
«Дуже добре» судді поставили трьом шинам. Для Sportrac 5 і Ziex ZE310 Ecorun це було по 1,5 бала, а ось CrossClimate + отримала максимально можливий бал - 0,5.
Експертів такий результат Michelin не здивував, так як більшість шин цієї торгової марки завжди відрізнялися високою ходимістью.
Решта учасниць одержала від суддів «добре».
Перше місце в першому тесті літніх шин 2019 року посiла японська новинка - Turanza T005. Судді відзначили її дуже збалансовані властивості, а також найкращі результати на сухій і мокрій дорозі.
Друге місце дістається Sportrac 5, шині з високою зносостійкістю, збалансованими характеристиками в сухих і вологих умовах.
Решта 14 моделей з урахуванням девальвації отримали позначку «задовільно».
У «п'ятірку» лідерів увійшли:
З таблицею результатів можна ознайомитися нижче.
Перемога японської учасниці - здивування для багатьох. На наш погляд, секрет успіху в тому, що абсолютна нова, «молода» модель змагалася з уже «старичками» треку, такими як ContiPremiumContact 5 і EfficientGrip Performance, переможцями багатьох тестів.
Як відомо, обидва бренди представили на 2019 року наступного власні новинки - ContiPremiumContact 6 і Goodyears Eagle F1 Asymmetric 5, яких на момент тестування могло просто ще не бути на ринку.
Також не зовсім зрозуміло рішення організаторів тесту залучити для участі французьку шину - CrossClimate +, яка, як відомо, не є чисто літньою покришкою, а більше всесезонною моделлю з зимовими функціями.
За вашим профілем було зроблено максимальна кількість записів. Для того, що б зробити додаткові записи, необхідно скасувати один з поточних записів або записатися за телефоном гарячої лінії 0800303336.
Будь ласка виберіть інше або запишіться по телефону гарячої лінії 0800303336.
неправильний код